Gå til innhold

Tror du eller ville du som mann hatt kontakt med en dame du absolutt ikke var interessert i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er denne utrolig teite usikkerheten. 

Hva tenker du og hva er fin erfaring? 

Anonymkode: b917f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg har forstått det kan de absolutt det, så lenge de tenker det er håp om sex.

Anonymkode: af9ca...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bente1234 said:

Godt spørsmål... d lurer jeg og på hvordan menn er skrudd i hop der?

Forskjellig. Overraskende nok. 🙂

Anonymkode: 0824d...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også forstått det slik at det er fullt mulig. Bor du nære nok og er tilgjengelig kan de gjerne finne på å banke på døra de kl to om natta i helgene for å få seg et ligg når alt annet har gått skeis.

Anonymkode: 251db...b36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tilbringe tid med en person utenom sex. Da må det da være noen interesse utenom sex? 

Høres helt teit ut. Jeg hadde ikke giddet å være med en dersom jeg ikke likte han. 

En annen ting er sex og det er det. 

Anonymkode: b917f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intressert i hva? Sex eller forhold? Min erfaring er at han kan ha mye kontakt selv om det er kun sex. For min del så er det snakk om over veldig lang tid og mye kontakt og meldinger på snap også sex, vi har trent litt sammen, gått på turer, snakket sammen,  vært ute sammen noen ganger. At en ikke er intressert i forhold er nå så, men at han gidder når han ikke en gang bryr seg synest jeg er trist.

Altså han liker meg og synest jeg er søt var svaret jeg fikk når jeg spurte om han bryr seg. Jeg bryr meg om venner, familie, barna, kollegaer og folk jeg har en relasjon til også en jeg har sex med over lang tid. Men tydeligvis ikke han. Ja, jeg synest det er trist for hans del.

Anonymkode: 60eb5...511

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, kjenner at jeg blir helt rar i huet av å lese alt negativt her inne. Om at man kan være med noen man ikke liker eller er interessert i. Trist tankegang. Nei for min del må jeg like vedkommende og se en framtid som venn eller partner. Men er bombesikker selv at jeg har blitt brukt en del ganger av noen som faktisk ikke har likt meg. Konfrontert de med det også. Jeg sliter faktisk med å finne en som er seriøs og ordentlig interessert som i at han vil tilbringe tid med meg, definere oss, holde seg til kun meg, være ærlig og snill. Når en person får fra å være hyggelig til slem, så må det være for å oppnå noe eller bare ha kontakt for å fylle egoet og bekreftelse.

Anonymkode: de5f0...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Intressert i hva? Sex eller forhold? Min erfaring er at han kan ha mye kontakt selv om det er kun sex. For min del så er det snakk om over veldig lang tid og mye kontakt og meldinger på snap også sex, vi har trent litt sammen, gått på turer, snakket sammen,  vært ute sammen noen ganger. At en ikke er intressert i forhold er nå så, men at han gidder når han ikke en gang bryr seg synest jeg er trist.

Altså han liker meg og synest jeg er søt var svaret jeg fikk når jeg spurte om han bryr seg. Jeg bryr meg om venner, familie, barna, kollegaer og folk jeg har en relasjon til også en jeg har sex med over lang tid. Men tydeligvis ikke han. Ja, jeg synest det er trist for hans del.

Anonymkode: 60eb5...511

Måtte oppdatere denne litt, har truffet han og tok opp om han ikke brydde seg. Han gjør det, er også min intuisjon at han gjør, så ting ble heldigvis avklart på en grei måte.

Anonymkode: 60eb5...511

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere i denne tråden a? Jeg har flere kompiser som ikke er interessert i meg. Menn kan da ha venninner. Tror dere ikke det? Vi lever ikke på 50-tallet altså.. 

Anonymkode: 6c773...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet mener jeg som kjæreste/noe mer. Ellers ville det jo være noe helt annet da. 

Anonymkode: b917f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2019 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

Det er denne utrolig teite usikkerheten. 

Hva tenker du og hva er fin erfaring? 

Anonymkode: b917f...786

Men har sex med alt hunnkjønn som har puls..

Anonymkode: 8944c...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...