Gå til innhold

Han tror at broren sin er ute etter meg, jeg begynner å tro det litt og


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, men jeg prøver her.

Kjæresten har siden dag 1 fortalt at han kan slite med sjalusi og tillit. Dette er av gode grunner, jeg har samme problemer, så jeg er veldig forsiktig rundt dette.

Han har siden starten av forholdet vårt antatt, trodd og følt på at broren sin er ute etter meg. Vistnok har broren "stjålet" damer fra en annen bror og typen tidligere. Jeg har null interesse av andre enn kjæresten min uansett hva, vi er nyforelsket ennå også. Jeg blir bare usikker på hvordan jeg skal forholde meg til broren hans da. Han andre broren kan jeg skravle lett med, han åpner seg for meg og vi har hyggelige samtaler. Jeg er også god venn av fruen til den broren.

Broren han er usikker på derimot, tør jeg nesten ikke prate med. Jeg vet faktisk ikke hvor jeg har han for han har faktisk kommet med kommentarer som ikke passer seg. Han kommer i blant med kommentarer om menn med sitt yrke er de beste mennene og slikt. Når han gir beskjeder som skal til kjæresten min eller oss så har han begynt å sende meg melding om det. Jeg viser jo kjæresten alt av meldinger og er bare kompis. Jeg merker bare at hans væremåte mot meg i tillegg til kjærestens usikkerhet gjør meg ekstremt usikker. 

Jeg er tydelig hele veien på at jeg har det supert med kjæresten og for alle andre syns det at vi har det bra sammen. For denne broren så aner jeg ikke hva han tenker. Ser han på dette som noe konkurranse? 

Hvordan skal jeg håndtere dette da?

 

Anonymkode: ce0d2...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville tatt en prat med denne broren og sagt klart fra, kanskje i en hyggelig tone, at du ikke liker følelsen av at han flørter med deg. Det er kjæresten du er sammen med og vil ha, ikke broren. Så om dere fortsatt skal være venner så bør han skjerpe seg. Regner med at også  kjæresten din merker denne oppførselen til broren? Høres ut som en drittsekk spør du meg, spesielt med hensyn til hans tidligere oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann, kan jeg tenke litt som kjæresten din: Du nevner at dere begge er litt sjalu... og det kan være en bra ting :) Så lenge det ikke overskrider ekstreme grenser...

Det verste vi menn vet, og det verste du kan gjøre, er nettopp å ikke gjøre noe som helst! Altså det at denne broren flørter med deg, og at du ikke sier ifra eller gjør noe med det. Jeg tror kjæresten din ville vært VELDIG glag om han så deg stå opp for dere og at du sa klart ifra.

Enkelte folk slik som broren hans eier ikke folkeskikk og har null respekt for andre. De bør settes på plass...

Anonymkode: 3b16d...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...