Gå til innhold

Lager fæle lyder i søvne, jeg høres ut som zombie/et eller annet utenomjordisk vesen..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen gabger drømmer jeg rare ting jeg ikke kan forklare. Har også vært sanndrømt og drømt om steder jeg i ettertid har kjent igjen fordi jeg har drømt om dem tidligere. 

Andre ganger drømmer jeg så rart, og de er veldig ubehagelige. Jeg kan gråte i søvne pga drømmene, eller noen ganger lager jeg forferdelige lyder. Akkurat som at jeg er besatt av noe. Det er grusomt ekkelt, for jeg hører dem i søvne, men greier ikke våkne opp. Samboeren min prøver å vekke meg, men jeg våkner ikke selv om øynene mine er åpne. Jeg sover pp en måte men er likevel såpass «med» at jeg prøver å våkne fordi jeg syns det er så fælt, men greier det ikke. Samboeren min syns det er kjempeenkelt når jeg begynner med de lydene, han sier det høres ut som jeg er besatt av noe. Og når jeg i tillegg ikke er kontaktbar. 

Jeg husker dette som regel selv, og jeg begynner ofte å gråte etterpå. Ikke fordi jeg er lei meg men fordi det et så ekkelt, og noen ganger gråter jeg først og våkner etterpå. 

Vanskelig å forklare altså.. men er det flere som sliter med det samme? Prøver å Google men finner ikke noe om slikt på nett. 

Anonymkode: 3b77c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Noen som har tanker om dette?  

Anonymkode: 3b77c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være søvnparalyse. 

Anonymkode: 740d7...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypnagogiske drømmer. De er veldig ekle. Kjennes ut som at noen kommer og skal ja, gjøre ende på en. Har drømt det med forskjellige tilstedeværende energier; typ skremmende figur, et barn, min mor og uten noen der. 

Anonymkode: 9463d...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...