Gå til innhold

Venteliste på Friis-Mulberryveske??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Arwen: har sett Mulberry sine på eBay. :)

Men vil ikke betale så mye for ei veske, derfor vil jeg ha Friis Company sin kopi. Og den er fin! :Nikke:

Det meste på ebay og ioffer er kopier, da. Altså ikke originale Mulberry-vesker, men mer eller mindre godt lagde kopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste på ebay og ioffer er kopier, da. Altså ikke originale Mulberry-vesker, men mer eller mindre godt lagde kopier.

Jo, men de er dyre likevel... Den til Friis koster under 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg likte jo ikke denne veska engang, men etter å ha fulgt denne tråden en liten stund er jeg jo helt revet med selv... Gruppepress... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Sukkerert

Dere er rare.

Dere må bestille, stå på venteliste og når dere får den er det en haug med andre jenter som sprader rundt med den samme.

Det minner om buffalosko-hysteriet. Pussig.

Men kos dere med veskene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett en eneste person med lik veske som meg. Og jeg har den fine veska! Aldri vært så fornøyd med ei veske før, og jeg gir blaffen i om noen har lik veske som meg. :)

Sjekket hos DNA i dag, de hadde ikke den veska, men de har hatt den. Bortsett fra at de haddw hatt større størrelse enn den jeg har, og de skulle få den igjen snart (Triaden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rtgrtrt
Jeg har ikke sett en eneste person med lik veske som meg. Og jeg har den fine veska! Aldri vært så fornøyd med ei veske før, og jeg gir blaffen i om noen har lik veske som meg. :)

Sjekket hos DNA i dag, de hadde ikke den veska, men de har hatt den. Bortsett fra at de haddw hatt større størrelse enn den jeg har, og de skulle få den igjen snart (Triaden).

hvordan farge har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bestilt en også! gleder meg til den kommer' date=' skulle bare ta et par dager![/quote']

Bestilte du på den internett-siden?

Veska er kjempefin! :Nikke: God plass, men ikke for stor. Men, synes kvaliteten er bittelitt dårlig: den ene skulderremma har begynte å "flasse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bestilte den der tidligere i dag. skulle komme om et par dager! når det ikke er skinn så er det vel lett at det begynner å flasse...men ellers er du fornøyd har jeg skjønt?

forresten; kan man ha den over skulderen eller er remmene for små til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den lille. Ypperlig størrelse. Plass til mobil, lommebok, kort, sminke + masse annet dill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oooo så godt! Var på en uforventet tur i Sandnes og stakk innom CityBag. Der hadde de den største utgave (tror jeg? 649-,) Jeg kjøpt 1, og den var på utstilling-de har 1 til som var i utstilling også.... Må innrømme at nå du ser på den i virkelighet er den uimotståelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rilokiley

Jeg skal til danmark om et par uker:D Der er jo friis halve prisen av her ihvertfall. Gleder meg.

Har ønsket meg en mulberryveske alltid, men som fattig student har jeg ikke råd til sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på nbags har de bare de små.

teit. :(

Er du klar over hvor digre de store er? Når jeg holdt en i hånda rakk den meg til kneet omtrent..

Om jeg hadde hatt den store ville jeg kun brukt den som reiseveske. Kunne ikke gått rundt med den til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reiseveske som jeg trengte, den er alt for stor å bruke til vanlig....tror jeg. Det går men bare hvis du skal bærer en del med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...