Gå til innhold

Dere som anser dere som mindre pene... hva gjør dere når kjekkaser ber dere på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, som regel ikke. 

Ja ofte sånn, men også sett nye par hvor utgangspunktet var slik. Kanskje vi damer ikke trenger å ønske å være pene i det hele tatt, fordi det ikke spiller noen rolle for menn selv om det skrives om. Er jo typisk mindre pene menn som faller pladask for pene damer, mens de kjekke ikke bryr seg. 

Anonymkode: 629ac...89e

De kjekke ikke bryr seg? Det tror jeg ingenting på. De må vel ha tenning og føle attraksjon de også, men mulig det oftere er mindre pene menn som tilber pene kvinner fordi de tror at det å få pene kvinner øker deres verdi eller noe sånt.

Men jeg tror ikke noe på at kjekke menn velger mindre pene kvinner. Jeg synes også det er rart å mene at en kvinne er mindre pen bare fordi hun er lubben. Hun kan være pen og en flott person i hans øyne. Det er noen ganger vanskelig å se hvorfor folk faller for hverandre.

Anonymkode: 7b212...124

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De kjekke ikke bryr seg? Det tror jeg ingenting på. De må vel ha tenning og føle attraksjon de også, men mulig det oftere er mindre pene menn som tilber pene kvinner fordi de tror at det å få pene kvinner øker deres verdi eller noe sånt.

Men jeg tror ikke noe på at kjekke menn velger mindre pene kvinner. Jeg synes også det er rart å mene at en kvinne er mindre pen bare fordi hun er lubben. Hun kan være pen og en flott person i hans øyne. Det er noen ganger vanskelig å se hvorfor folk faller for hverandre.

Anonymkode: 7b212...124

Nei, men disse parene jeg har observert, da har det vært kollektiv enighet om at hu må ha en sinnsyk ut av en annen verden bra personlighet som klarte å kapre en så kjekk mann. Jeg er glad i å kikke på pene menn så legger ofte merke til kjærestene også, sånn jeg har sett hvor mange det er som ikke har gått etter utseende. Men det er jo gode nyheter for kvinner dette, da :) og ps, jeg har ikke nevnt noe om vekt. 

Og hvor mange ganger har jeg ikke sett på byen at mindre pene menn desperat svermer rundt de vakre, mens de kjekke mennene ikke gir dem et blikk. Kan ikke være tilfeldig.

Anonymkode: 629ac...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men disse parene jeg har observert, da har det vært kollektiv enighet om at hu må ha en sinnsyk ut av en annen verden bra personlighet som klarte å kapre en så kjekk mann. Jeg er glad i å kikke på pene menn så legger ofte merke til kjærestene også, sånn jeg har sett hvor mange det er som ikke har gått etter utseende. Men det er jo gode nyheter for kvinner dette, da :) og ps, jeg har ikke nevnt noe om vekt. 

Og hvor mange ganger har jeg ikke sett på byen at mindre pene menn desperat svermer rundt de vakre, mens de kjekke mennene ikke gir dem et blikk. Kan ikke være tilfeldig.

Anonymkode: 629ac...89e

Ikke min erfaring. Synes at kjekke menn stort sett alltid velger pene kvinner.

De få gangene jeg har turt å sveipe liker på en kjekk mann og får match så forsvinner matchen etter få minutter.

Så jeg tror ikke at dette er en tendens blant kjekke menn. Ikke av det jeg ser i hvert fall.

Anonymkode: 7b212...124

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke min erfaring. Synes at kjekke menn stort sett alltid velger pene kvinner.

De få gangene jeg har turt å sveipe liker på en kjekk mann og får match så forsvinner matchen etter få minutter.

Så jeg tror ikke at dette er en tendens blant kjekke menn. Ikke av det jeg ser i hvert fall.

Anonymkode: 7b212...124

Hm, ja man blir jo farget av egne erfaringer. I sommer var jeg ute med en dritpen venninne (langt, bølgete blondt hår, slank med timeglass, vakkert ansikt, kjempesnill også), hun fikk avslag av en kjekk mann da hun lurte på om han ville sitte med oss, rett etterpå så jeg at han sjekket opp ei dame som så ut som et fugleskremsel. Hun opplever mye plager ved at mindre pene menn stalker, men blir ikke bedt på date av kjekke menn. Langt ifra bare henne jeg har sett og altså, syns jeg alltid ser dette.

Begge deler stemmer sikkert, men poenget er at det er håp for kvinner uavhengig av utseende, og ts trenger ikke føle seg lite selvsikker, heller glede seg til date :) 

Anonymkode: 629ac...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for moro skyld sveipet på alle de kjekke menna jeg har kommet over på tinder, og trodde ikke det kom til å dukke opp noen meldinger fordi det som regel stopper ved matchen om det mot all formodning skulle bli en match, evt blir jeg slettet noen timer senere. 

Nå har jeg derimot blitt bedt med ut av en ordentlig kjekk mann, men jeg derimot, ser ut som et troll fra en annen dimensjon og klarer ikke slå fra meg tanken om at han enten har et veddemål med gutta eller tenker at jeg ser såpass jævlig ut at han kan bruke meg uten et snev av dårlig samvittighet. Så det jeg lurer på er om noen har noen triks jeg kan bruke for å teste ham litt så jeg vet at han faktisk vil dra på date med meg, eller om dere kjekkaser faktisk kan dra den så langt at dere drar på date med en fæl dame bare på kødd?  

 

Anonymkode: d9db4...051

Hvis han kaster bort tida si på å sette opp dates med damer på kødd, da er han jo virkelig en taper sjøl, uansett hvor hot han måtte være utseendemessig. Nå finnes det jo folk som har ganske sterke vrangforestillinger om eget utseende, og det kan jo hende det gjelder deg. Kanskje du ikke er så stygg som du innbiller deg. 

 

Selv om det ser ut til å være relativt bred konsensus blant mennesker om hvem som er attraktive og ikke, er jo også smaken forskjellig. Kanskje det er noe ved deg som akkurat han liker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne mannen ikke er like overfladisk som de fleste andre kjekkaser? Kanskje han ønsker seg en stabil dame med noe mellom ørene uavhengig av utseendet. Dessuten så finner man ofte feil ved eget utseende som andre ikke reagerer på i det hele tatt. Jeg tror du tenker for mye på det, du ser sikkert helt ordinær ut. Nå til dags får man inastagraminfluensere som er malt på og retusjert. De fleste mennesker ser ganske jævlige ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, ja man blir jo farget av egne erfaringer. I sommer var jeg ute med en dritpen venninne (langt, bølgete blondt hår, slank med timeglass, vakkert ansikt, kjempesnill også), hun fikk avslag av en kjekk mann da hun lurte på om han ville sitte med oss, rett etterpå så jeg at han sjekket opp ei dame som så ut som et fugleskremsel. Hun opplever mye plager ved at mindre pene menn stalker, men blir ikke bedt på date av kjekke menn. Langt ifra bare henne jeg har sett og altså, syns jeg alltid ser dette.

Begge deler stemmer sikkert, men poenget er at det er håp for kvinner uavhengig av utseende, og ts trenger ikke føle seg lite selvsikker, heller glede seg til date :) 

Anonymkode: 629ac...89e

Dette er jo ganske selvmotstridende?

Anonymkode: 72d96...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Dra nå bare på date med han. Du vet jo ikke hvordan ting vil utvikle seg før du prøver. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, ja man blir jo farget av egne erfaringer. I sommer var jeg ute med en dritpen venninne (langt, bølgete blondt hår, slank med timeglass, vakkert ansikt, kjempesnill også), hun fikk avslag av en kjekk mann da hun lurte på om han ville sitte med oss, rett etterpå så jeg at han sjekket opp ei dame som så ut som et fugleskremsel. Hun opplever mye plager ved at mindre pene menn stalker, men blir ikke bedt på date av kjekke menn. Langt ifra bare henne jeg har sett og altså, syns jeg alltid ser dette.

Begge deler stemmer sikkert, men poenget er at det er håp for kvinner uavhengig av utseende, og ts trenger ikke føle seg lite selvsikker, heller glede seg til date :) 

Anonymkode: 629ac...89e

Tipper hun har sjans på mange menn selv om den ene mannen ikke var interessert. Selv om man er pen så er jo ikke alle interessert i en.

Det finnes sikkert kjekke menn som ikke går etter utseendet, men tror kjekke menn har mange valgmuligheter.

Nå mente jeg ikke å skrive dette for at TS ikke skulle gå på date. Kanskje han så noe han likte så det er egentlig bare å gi det en sjanse :)

Anonymkode: 7b212...124

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo ganske selvmotstridende?

Anonymkode: 72d96...fb1

Det har du rett i, så ikke det selv da jeg skrev. 

Anonymkode: 629ac...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sletta meg faktisk fra tinder før jeg rakk å svare, så helt på bærtur angående mitt eget utseende er jeg nok ikke.

Anonymkode: d9db4...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at du er alt for kritisk ift sitt utseende og han mener du er fin.

Det kan også hende at han er det også og mener ikke selv at han er så kjekk som du ser det..

Osv,osv. Ikke tenk på det. Gå på date så får du se hvordan det blir..

Anonymkode: c1ebc...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at du er alt for kritisk ift sitt utseende og han mener du er fin.

Det kan også hende at han er det også og mener ikke selv at han er så kjekk som du ser det..

Osv,osv. Ikke tenk på det. Gå på date så får du se hvordan det blir..

Anonymkode: c1ebc...091

Ja, regner med at det var derfor han sletta meg.

Anonymkode: d9db4...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, regner med at det var derfor han sletta meg.

Anonymkode: d9db4...051

Du vet ikke hvorfor han sletta. Ikke tenk mer på det. 

Anonymkode: 9e4a6...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Kan dra på date med en fæl dame ja. Men ikke på kødd, men selvfølgelig fordi det er størst sjans for at man  får knulle henne på første date. En 10er dame på utseendeskalaen må en ofte investere flere dater før man får knulle henne.

Anonymkode: 6efc0...410

Hvor desperat er man ikke da egentlig. 

Anonymkode: 5237e...831

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble bedt ut av en av de kjekke og populære over chat da jeg var mye, mye yngre. Da spøkte jeg det bort, for jeg var sikker på at det var veddemål eller noe sånt. Har lurt helt siden da på om det var reellt. Jeg ville tatt daten og sett om jeg var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har for moro skyld sveipet på alle de kjekke menna jeg har kommet over på tinder, og trodde ikke det kom til å dukke opp noen meldinger fordi det som regel stopper ved matchen om det mot all formodning skulle bli en match, evt blir jeg slettet noen timer senere. 

Nå har jeg derimot blitt bedt med ut av en ordentlig kjekk mann, men jeg derimot, ser ut som et troll fra en annen dimensjon og klarer ikke slå fra meg tanken om at han enten har et veddemål med gutta eller tenker at jeg ser såpass jævlig ut at han kan bruke meg uten et snev av dårlig samvittighet. Så det jeg lurer på er om noen har noen triks jeg kan bruke for å teste ham litt så jeg vet at han faktisk vil dra på date med meg, eller om dere kjekkaser faktisk kan dra den så langt at dere drar på date med en fæl dame bare på kødd?  

 

Anonymkode: d9db4...051

Sikker på at han er så kjekk? 

Anonymkode: 5e31a...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at han er så kjekk? 

Anonymkode: 5e31a...8a4

Jepp. Så kjekk at han måtte slette meg, egentlig som forventa. 

Anonymkode: d9db4...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...