Gå til innhold

Reima Stavanger VS Isbjörn of Sweden


Emma89

Anbefalte innlegg

Da er det vinterdress som står for tur her i gården. Jeg har landet på en av de som står i overskriften og lurer litt på om noen av dere har noen erfaring med dressene? Det er viktig for oss at hun får en god dress som tåler vann, som holder henne varm uten at hun blir svett og klam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker isbjörn, har smal gutt og den sitter så godt. Reima sine er romslige, passer bra til yngste som er en plugg. 

Ofte har Reima mindre forsterkninger på knær og rumpe, så der har isbjörn vært en soleklar vinner. 

Anonymkode: b1cd3...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også si at isbjörn er en bedre arvedress mtp. slitestyrke hvis du har flere barn. 

Anonymkode: b1cd3...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt på alder til barnet ditt? Er barnet under 4 år anbefaler jeg reima. Disse er mye lettere for barna å bevege seg i siden de er mer romslige og lett for barna å kle på/av seg selv, isbjørn er stivere/smalere, og dermed mister barna litt av bevegeligheten samt at de trenger hjelp til å kle den på/av siden den stivere/smalere. Dette er hvertfall min opplevelse etter mange år som ansatt i barnehage. 

Anonymkode: 645a6...8fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørs litt på alder til barnet ditt? Er barnet under 4 år anbefaler jeg reima. Disse er mye lettere for barna å bevege seg i siden de er mer romslige og lett for barna å kle på/av seg selv, isbjørn er stivere/smalere, og dermed mister barna litt av bevegeligheten samt at de trenger hjelp til å kle den på/av siden den stivere/smalere. Dette er hvertfall min opplevelse etter mange år som ansatt i barnehage. 

Anonymkode: 645a6...8fd

Begge er forresten gode på varme osv

Anonymkode: 645a6...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge er forresten gode på varme osv

Anonymkode: 645a6...8fd

Nå ble jeg skikkelig usikker :P Kanskje jeg skal prøve dressen på henne istedenfor å bestille? Og se hvor greit hun beveger seg i dem? Da også mtp passform? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!! Jeg liker isbjörn sin veldig godt, og har liksom fått en god feeling på den 😛 Og prisklassene er jo den samme, så det er lite vits i å velge mtp pris 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt på alder til barnet ditt? Er barnet under 4 år anbefaler jeg reima. Disse er mye lettere for barna å bevege seg i siden de er mer romslige og lett for barna å kle på/av seg selv, isbjørn er stivere/smalere, og dermed mister barna litt av bevegeligheten samt at de trenger hjelp til å kle den på/av siden den stivere/smalere. Dette er hvertfall min opplevelse etter mange år som ansatt i barnehage. 

Anonymkode: 645a6...8fd

Må slenge meg på denne, helt enig. Isbjörn passer best til skolebarn, evt. De som kler seg selvstendig. 

Anonymkode: b1cd3...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må slenge meg på denne, helt enig. Isbjörn passer best til skolebarn, evt. De som kler seg selvstendig. 

Anonymkode: b1cd3...709

For vi tenkte å teste de ut, men de har dessverre ikke kommet ut i butikkene enda :( Men er dette rett og slett pga bevegeligheten? Isbjörn blir for stiv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger Reima fordi de er mykere og lettere å bevege seg i og kle på selv :) Veldig fornøyd med Reima Stavanger (eller Gotland til mindre barn).

Anonymkode: 419e0...a11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emma89 skrev:

For vi tenkte å teste de ut, men de har dessverre ikke kommet ut i butikkene enda :( Men er dette rett og slett pga bevegeligheten? Isbjörn blir for stiv? 

Kommer an på fasongen til barnet, tenker jeg da og motorikken hvis en står mellom dem 2, men det er SÅ mange dresser som er gode, selv om de ikke får en 10er på alt. En 10er på alt er ikke alltid nødvendig heller.

Uansett hvilken du velger så er det gode dresser. Ingen kan si noe på det, men har du en plugg så ville jeg uansett tatt Reima. 

 

Anonymkode: b1cd3...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på fasongen til barnet, tenker jeg da og motorikken hvis en står mellom dem 2, men det er SÅ mange dresser som er gode, selv om de ikke får en 10er på alt. En 10er på alt er ikke alltid nødvendig heller.

Uansett hvilken du velger så er det gode dresser. Ingen kan si noe på det, men har du en plugg så ville jeg uansett tatt Reima. 

 

Anonymkode: b1cd3...709

Hun er en veldig aktiv 2 åring som knapt sitter på rumpa :) Mye ute i skog og mark og har god motorikk og veldig stødig på foten. Ja, vi har en god vinterdress fra reflex også, slik at jeg har to stykker å bytte på hvis den ene blir våt/den ene er alt for varm feks :) Har bestilt reima sin nå, så får jeg heller bare returnere den om den faktisk ikke er den rette for frøkna her hjemme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...