Gå til innhold

Be henne slanke seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eg er veldig uenig i at menn er mer uattraktive pga personlighet og ikke utseende. Jeg har møtt endel menn som dessverre hadde et helt grusomt utseende, og da hjelper ikke personligheten noe. Dessverre hadde disse mennene også en veldig dårlig personlighet i tillegg. Jeg vet ikke om det var tilfeldig, men jeg mener at både utseende og personlighet er like viktig for at jeg skal bli interessert i en mann, bli tilrukket av han fysisk og like han som menneske. 

Det er deg, men du kan jo ikke gjøre din smak til noe som er universelt. Det er helt latterlig. Mange som setter personlighet veldig høyt, der en god personlighet kan løfte et et middelmådig utseende er jo et veldig kjent fenomen. Det er jo helt naturlig også, skal du leve med en person over tid er personligheten ekstremt viktig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo helt greit når dama skal forandre seg men de høye bøkene og ølmagen skal forbli til evig tid....

Anonymkode: c6c8b...754

Jeg er all for å fjerne det og. Kjør på. Lov å stille litt krav til oppførsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

I en datingfase? Har det rablet helt for deg? :) Det nevner man bare ikke så tidlig i et forhold. Det å tro at man kan endre et menneske fordi man er blitt kjæreste med vedkommende er utrolig naivt. Det er et veldig dårlig utgangpunkt. Joda hun kan kaste seg på og endre seg bevares, men krever man dette så er det det samme som å si at "du er ikke god nok". Det er vel ikke noe annet som skaper mer mistillit og dårlige følelser en akkurat dette. Så i utgangspunktet er det da slik at " det du ser" er det du får. Og kan man ikke leve med dette er det bare ikke rette personen. 

Skader ikke høre om mulighetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Skader ikke høre om mulighetene

Jo,fordi det er i en fase man skal bli kjent. Det skader veldig når du tråkker på selvbildet til vedkommende og sier omtrent som dette uansett innpakking " kan du helst slanke deg fordi jeg synes du er for feit" og det liker jeg ikke? Du forstår at dette kan såre ekstremt mye, og hva selvfølelse gir du da vedkommende? Hadde brutt all kontakt med deg om det var meg og du sa noe i nærheten av dette. Men at man påvirker hverandre positivt i forhold til livsstil som over tid kan resultere i det du håper på er npe helt annet. Men man kan ikke forvente denne endringen av den du dater. Da må du gå videre og finne en som er som deg fra dag en.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan det skade - en kan ikke bare skade muligheten for et videre forhold (og fortsetter relasjonen, uansett hva hun svarer, så vil dette alltid ligge å gnage i bakgrunnen), en kan også i verste fall skade et annet menneske mentalt for livet.

 

Anonymkode: d9d1f...8ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jo,fordi det er i en fase man skal bli kjent. Det skader veldig når du tråkker på selvbildet til vedkommende og sier omtrent som dette uansett innpakking " kan du helst slanke deg fordi jeg synes du er for feit" og det liker jeg ikke? Du forstår at dette kan såre ekstremt mye, og hva selvfølelse gir du da vedkommende? Hadde brutt all kontakt med deg om det var meg og du sa noe i nærheten av dette. Men at man påvirker hverandre positivt i forhold til livsstil som over tid kan resultere i det du håper på er npe helt annet. Men man kan ikke forvente denne endringen av den du dater. Da må du gå videre og finne en som er som deg fra dag en.

Hvilken jente er ikke selv klar over at hun er overvektig? Går utfra det er snakk om mer enn 2kg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Hvilken jente er ikke selv klar over at hun er overvektig? Går utfra det er snakk om mer enn 2kg her.

De aller fleste som er overvektige vet akkurat dette,men å gjøre noe med de er vanskelig. Det krever motivasjon og innsats over tid. Ja faktisk en livsstilsendring. Få høre dette i en datingfase hardt og brutalt er bare ikke det man forventer! Og det vil garantert skape vonde følelser. Gå inn i et forhold med dette som en betingelse? Det er dømt til å mislykkes. Da har vedkommende truffet feil person. Det kan jo skje om den som er overvektig innser dette og vil endre seg. Men stille det som en betingelse sier seg selv at du sier "du er ikke god nok for meg som du er". Verdens dårligste utgangspunkt for for et nytt forhold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Kvinner, får ofte litt fett på magen, hofter og rumpa. De er tross alt lagt til å bære fram barn. Det er lathet du skal se på. Er hun veldig lat? Så få henne opp fra sofaen. Friske folk som sitter eller ligger hele dagene som må skjerpe seg. De kan man snakke til å si de må gidde å gjøre mer. Ta henne med på trening? Det er moro å trene sammen med kjæresten. Dere må jo gjøre ting sammen, og trening er ikke bare for å ta bort fett, for litt fett gjør da ingenting. Trening er noe alle bør holde på med. Fett eller ikke fett. Men du ber ikke ei dame om å slanke seg uten det er fare for helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

De aller fleste som er overvektige vet akkurat dette,men å gjøre noe med de er vanskelig. Det krever motivasjon og innsats over tid. Ja faktisk en livsstilsendring. Få høre dette i en datingfase hardt og brutalt er bare ikke det man forventer! Og det vil garantert skape vonde følelser. Gå inn i et forhold med dette som en betingelse? Det er dømt til å mislykkes. Da har vedkommende truffet feil person. Det kan jo skje om den som er overvektig innser dette og vil endre seg. Men stille det som en betingelse sier seg selv at du sier "du er ikke god nok for meg som du er". Verdens dårligste utgangspunkt for for et nytt forhold.

Jeg kunne lett slanket meg en 5kg. Det er gjort på ca en måned. Lettere for noen som faktisk er overvektig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg dater en jente som er veldig keen på å fortsette. Hun er ikke den typen jeg normalt går for, men har gitt det en sjangse en stundt no. Et av problemene er at hun har en del mer valpefett enn jeg liker. Jeg er selv veldig trent. Hvordan kan jeg på mest mulig skånsom måte si at jeg hadde foretrukket om hun trente litt mer og ble kvitt noe av fettet?  Jeg vet at det er litt sånn "forbudt" å si silikt, men det er det jeg føler! Det er det som ville gjort meg mer tiltrukket av henne.

Anonymkode: ee6a1...d9e

Hvis dere allerede hadde vært sammen, og hun hadde blitt feit etter mange år som kjærester, så hadde saken vært en annen. Men når vi innleder et forhold med noen, er det fordi vi liker dem for den de er. Hvis du foretrekker å være slank, og liker slanke damer, trening og en sunn livsstil, så bør du gå for ei dame som liker det samme. Tror ikke du kommer unna med å be henne om å slanke seg...(og forresten, hvis du hadde visst litt mer om trening og kosthold, så hadde du visst at den sentrale faktoren for vektnedgang er første kostholdet, ikke trening). Jeg anbefaler uansett ikke å gå inn i et forhold der premisset er at du ikke er helt fornøyd med henne. 

Anonymkode: 305a0...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si det som det er. Det er du i din fulle rett til.

Hun burde forstå deg. Hvis ikke går du jo bare videre. 

Anonymkode: cec30...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

I en datingfase? Har det rablet helt for deg? :) Det nevner man bare ikke så tidlig i et forhold. Det å tro at man kan endre et menneske fordi man er blitt kjæreste med vedkommende er utrolig naivt. Det er et veldig dårlig utgangpunkt. Joda hun kan kaste seg på og endre seg bevares, men krever man dette så er det det samme som å si at "du er ikke god nok". Det er vel ikke noe annet som skaper mer mistillit og dårlige følelser en akkurat dette. Så i utgangspunktet er det da slik at " det du ser" er det du får. Og kan man ikke leve med dette er det bare ikke rette personen. 

Daten min gjorde dette. Det gikk sånn inn på meg at jeg krampegråt fire timer i strekk. Jeg avsluttet det egentlig da, men vi tok opp kontakten igjen og endte opp sammen. Det ødela dessverre sexlivet vårt og tilliten min til ham, og han fikk aldri se meg uten klær noensinne igjen. Aldri. Sånt sitter i.

Anonymkode: bd90c...47b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Jo,fordi det er i en fase man skal bli kjent. Det skader veldig når du tråkker på selvbildet til vedkommende og sier omtrent som dette uansett innpakking " kan du helst slanke deg fordi jeg synes du er for feit" og det liker jeg ikke? Du forstår at dette kan såre ekstremt mye, og hva selvfølelse gir du da vedkommende? Hadde brutt all kontakt med deg om det var meg og du sa noe i nærheten av dette. Men at man påvirker hverandre positivt i forhold til livsstil som over tid kan resultere i det du håper på er npe helt annet. Men man kan ikke forvente denne endringen av den du dater. Da må du gå videre og finne en som er som deg fra dag en.

Hvordan du beskriver dette er spot on!

Anonymkode: bd90c...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei da, så oppsummert så sier damene her at det er et "nei". Skulle bare lagt ut en poll, ville vært litt kjappere.

Anonymkode: ee6a1...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, SM30 skrev:

 Mange damer jeg hopper over av en eneste grunn og det er at jeg ikke er fysisk tiltrukket av overvekt (i det hele tatt). Mange er smarte, utadvendte og ansiktspene, men en slank kropp er et must for meg.

Ja, men da dater du noen av dem du er tiltrukket av, da.

Anonymkode: 11fe8...3c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SM30 skrev:

Ja, og det gjør jeg også. Synd for det er mange bra overvektige damer der ute. Lurer på om det kan sammenlignes med damer og høydekrav..?🧐

Det kan det vel. Jeg er overvektig og ønsker ikke en kjæreste som skal forandre meg. Det er helt greit for meg at noen ikke vil date meg pga vekt. Akkurat som jeg ikke dater noen som er lavere enn 170 cm

Anonymkode: 1bdf5...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper hun dumper deg pga stor nese og tynt hår 👍🏻😇

Anonymkode: a13a7...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Troll!  

Hadde du hvert tiltrukket av henne så ville du ikke skrevet noe slikt. 

Kom deg videre og la jenta finne noen som elsker som hun er. 

Anonymkode: 4d8d8...cb4

Det blir litt dumt å si. 

Vanskelig sak egentlig, men det kan jo hende hun også ønsker å kvitt kiloene? Du må i hvert fall være litt taktisk og forsøke å finne ut om hun vil være slik eller ikke. Hvis hun liker seg slik kan du si fra, noe som selvsagt innebærer en risiko men det gjør jo ikke noe hvis du allikevel har tenkt å gå fra henne hvis hun ikke gjør noe. Huff ble lang setning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeneXCII skrev:

Det blir litt dumt å si. 

Vanskelig sak egentlig, men det kan jo hende hun også ønsker å kvitt kiloene? Du må i hvert fall være litt taktisk og forsøke å finne ut om hun vil være slik eller ikke. Hvis hun liker seg slik kan du si fra, noe som selvsagt innebærer en risiko men det gjør jo ikke noe hvis du allikevel har tenkt å gå fra henne hvis hun ikke gjør noe. Huff ble lang setning.. 

Gjør det ikke noe å tråkke på selvfølelsen til et annet menneske?

Anonymkode: bd90c...47b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det ikke noe å tråkke på selvfølelsen til et annet menneske?

Anonymkode: bd90c...47b

Jo selvsagt, det var ikke sånn ment. Men jeg mener likevel det kan være nødvendig for å avklare et potensielt langt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...