AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 jeg dater en jente som er veldig keen på å fortsette. Hun er ikke den typen jeg normalt går for, men har gitt det en sjangse en stundt no. Et av problemene er at hun har en del mer valpefett enn jeg liker. Jeg er selv veldig trent. Hvordan kan jeg på mest mulig skånsom måte si at jeg hadde foretrukket om hun trente litt mer og ble kvitt noe av fettet? Jeg vet at det er litt sånn "forbudt" å si silikt, men det er det jeg føler! Det er det som ville gjort meg mer tiltrukket av henne. Anonymkode: ee6a1...d9e
Eilis Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Hei, du kan jo invitere henne med på turer i skog og mark, gruppetimer eller annen trening.. kanskje noe gøy som squach? Kanskje interessen kommer av seg selv når formen blir bedre 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Troll! Hadde du hvert tiltrukket av henne så ville du ikke skrevet noe slikt. Kom deg videre og la jenta finne noen som elsker som hun er. Anonymkode: 4d8d8...cb4 33
SM30 Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Troll! Hadde du hvert tiltrukket av henne så ville du ikke skrevet noe slikt. Kom deg videre og la jenta finne noen som elsker som hun er. Anonymkode: 4d8d8...cb4 Virkelig? Det er da et reelt problem i dagens samfunn. Damer (og menn) er for feite og usunne. Mange damer jeg hopper over av en eneste grunn og det er at jeg ikke er fysisk tiltrukket av overvekt (i det hele tatt). Mange er smarte, utadvendte og ansiktspene, men en slank kropp er et must for meg. 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Du kan ikke be om det, ei heller nevne det. Du er i en dating fase og kan ikke allerede nå begynne forandre dama. Det er mye kroppsfokus i samfunnet og noen kan virkelig ta det hardt om de får vite de ikke er verdt å elske for en date pga noen kilo hvalpefett ( hun burde tenke: dust. Men mange har ikke selvtillit til det) Om du vil dama godt finner du deg en som møter dine kriterier i utgangspunktet og lar denne gå for å finne en som kan godta henne som hun er. Anonymkode: e72c0...ad7 19
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Jeg er selv tilhenger av at det er lov å ta opp den typen problemer (forfall) i stabile forhold. Man skylder hverandre å ta vare på seg selv. Men i dating-fasen er det slik at du må ta produktet "as is". Og ikke forvente at de skal endre seg til en annen. Hvordan hadde du reagert om hun kom med krav om at du må tjene mer, at hun helst ser du tar hårtransplantasjon, eller slutte med snus? Anonymkode: b2a75...46b 20
Miklo Velka Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 1 hour ago, SM30 said: Mange er smarte, utadvendte og ansiktspene, men en slank kropp er et must for meg. Da er det jo bare å finne seg ei med slank kropp da, i stedet for å starte på noe med ei som du vet du ikke kommer til å ville være sammen med. 17
Roci Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg dater en jente som er veldig keen på å fortsette. Hun er ikke den typen jeg normalt går for, men har gitt det en sjangse en stundt no. Et av problemene er at hun har en del mer valpefett enn jeg liker. Jeg er selv veldig trent. Hvordan kan jeg på mest mulig skånsom måte si at jeg hadde foretrukket om hun trente litt mer og ble kvitt noe av fettet? Jeg vet at det er litt sånn "forbudt" å si silikt, men det er det jeg føler! Det er det som ville gjort meg mer tiltrukket av henne. Anonymkode: ee6a1...d9e Dere er i en datingfase, så du kan egenlig ikke si noe som helst. En ting du kan forsøke, er å invitere henne med på trening, som en slags date. Ikke nøvendigvis en treningsøkt, men jeg tenker at du sikkert er interessert i og opptatt av trening, så du kan vise henne dette som en av interessene dine. La henne prøve treningsapparater og øvelser, se om hun klarer å løfte stanga i benkpress osv. Kanskje får du henne interessert i trening og kan være litt PT for henne - det fine med det er jo at dere kanskje får en felles fritidsintresse. Alternativt finner du ut at hun ikke er interessert i trening i det hele tatt, og da vet du det og kan avslutte datingen på en ryddig måte. ("Valpefett" er forøvrig en betegnelse man bruker om barn/ungdom som har lagt på seg litt fett, ofte på magen og brystene, og man tenker da at når man vokser i høyden, forsvinner dette.) 4
SM30 Skrevet 16. august 2019 #10 Skrevet 16. august 2019 23 minutter siden, Miklo Velka said: Da er det jo bare å finne seg ei med slank kropp da, i stedet for å starte på noe med ei som du vet du ikke kommer til å ville være sammen med. Ja, og det gjør jeg også. Synd for det er mange bra overvektige damer der ute. Lurer på om det kan sammenlignes med damer og høydekrav..?🧐 2
Gjest Peanut Skrevet 16. august 2019 #11 Skrevet 16. august 2019 (endret) 7 minutter siden, SM30 skrev: Lurer på om det kan sammenlignes med damer og høydekrav..?🧐 Nei. Det ene kan man forandre på, det andre ikke. Man kan for øvrig forandre personlighet Endret 16. august 2019 av Peanut
SM30 Skrevet 16. august 2019 #12 Skrevet 16. august 2019 1 minutt siden, Peanut said: Nei. Det ene kan man forandre på, det andre ikke. Man kan for øvrig forandre personlighet Kan man? Har ikke lest mye om emnet, har du noen tips?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 5 minutter siden, SM30 skrev: Kan man? Har ikke lest mye om emnet, har du noen tips? Er du generelt pessimistisk så bli mer optimistisk. Legger du skylda på ALLE andre når ting skjer, få opp øynene for du er din egen lykkes smed. Uattraktive menn er det som regel pga personlighet og ikke utseende. Har sett "stygge" menn som er populære kun pga personligheten. Anonymkode: c6c8b...754 3
Sykkelkopp Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Troll! Hadde du hvert tiltrukket av henne så ville du ikke skrevet noe slikt. Kom deg videre og la jenta finne noen som elsker som hun er. Anonymkode: 4d8d8...cb4 Ja gud forby om man skukke hjelpe noen man er glad i til å forbedre seg
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 44 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ja gud forby om man skukke hjelpe noen man er glad i til å forbedre seg Ja det er jo helt greit når dama skal forandre seg men de høye bøkene og ølmagen skal forbli til evig tid.... Anonymkode: c6c8b...754 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #16 Skrevet 16. august 2019 Høye vikene* Anonymkode: c6c8b...754
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #17 Skrevet 16. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg dater en jente som er veldig keen på å fortsette. Hun er ikke den typen jeg normalt går for, men har gitt det en sjangse en stundt no. Et av problemene er at hun har en del mer valpefett enn jeg liker. Jeg er selv veldig trent. Hvordan kan jeg på mest mulig skånsom måte si at jeg hadde foretrukket om hun trente litt mer og ble kvitt noe av fettet? Jeg vet at det er litt sånn "forbudt" å si silikt, men det er det jeg føler! Det er det som ville gjort meg mer tiltrukket av henne. Anonymkode: ee6a1...d9e Hvorfor kaste bort tiden hennes når du ikke er så interessert ? Problemet er deg Anonymkode: 31edc...0d1 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #18 Skrevet 16. august 2019 Og hva gjør du om kroppen hennes forandrer seg veldig etter svangerskap? Eller hun er en av de uheldige som får veldig vanlige kvinnesykdommer som påvirker kroppsfasong/størrelse? Du kan ikke forlange at mennesker skal forandre seg for deg, for at du skal elske dem. Men så snakker du heller ikke om å elske. Å være tiltrukket av er ikke kjærlighet. Du kan heller ikke basere kjærlighet på at partner må oppfylle din kroppstandard. Sannsynligheten for at en partner vil se lik ut gjennom alle årene et samliv ideelt sett varer er vel lik null. Valg av livspartner må basere seg på noe mer. Anonymkode: d9d1f...8ed 5
Duftavsommerregn Skrevet 16. august 2019 #19 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Ja gud forby om man skukke hjelpe noen man er glad i til å forbedre seg I en datingfase? Har det rablet helt for deg? Det nevner man bare ikke så tidlig i et forhold. Det å tro at man kan endre et menneske fordi man er blitt kjæreste med vedkommende er utrolig naivt. Det er et veldig dårlig utgangpunkt. Joda hun kan kaste seg på og endre seg bevares, men krever man dette så er det det samme som å si at "du er ikke god nok". Det er vel ikke noe annet som skaper mer mistillit og dårlige følelser en akkurat dette. Så i utgangspunktet er det da slik at " det du ser" er det du får. Og kan man ikke leve med dette er det bare ikke rette personen. 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #20 Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du generelt pessimistisk så bli mer optimistisk. Legger du skylda på ALLE andre når ting skjer, få opp øynene for du er din egen lykkes smed. attraktive menn er det som regel pga personlighet og ikke utseende. Har sett "stygge" menn som er populære kun pga pUersonligheten. Anonymkode: c6c8b...754 Jeg er veldig uenig i at menn er mer uattraktive pga personlighet og ikke utseende. Jeg har møtt endel menn som dessverre hadde et helt grusomt utseende, og da hjelper ikke personligheten noe. Dessverre hadde disse mennene også en veldig dårlig personlighet i tillegg. Jeg vet ikke om det var tilfeldig, men jeg mener at både utseende og personlighet er like viktig for at jeg skal bli interessert i en mann, bli tilrukket av han fysisk og like han som menneske. Anonymkode: 39e83...32b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå