Gå til innhold

Å bli venn med en mann når det er gjensidig tiltrekning, og begge er i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke en venn du vil ha. Du ønsker bare å nyte alle disse følelsene.

Anonymkode: 924bd...cd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det her også! Vi skulle bare være venner som om det var tydlig at begge to var intressert i hverandre. Han var gift. Så i begynnelsen snakket vi kun sammen når vi møtte på hverandre;men oppsøkte ikke hverandre ellers. Så begynte vi å gå på fjellet sammen å dette førte til at vi likte hverandre enda bedre. Etter hvert kom han på besøk men når sønnen min var her. Etter en stund kom han her alene å klarte vi ikke stå imot,begge var skikkelig overkåt på hverandre og vi hadde bra sex! 

Mitt råd er hold deg unna han hi! Ellers blir nok stadig grenser kryssset gravidvis mot utroskap.

Anonymkode: d4619...204

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på det moralske ved dette.

Hvorfor snakker du ikke med din mann om det?

Anonymkode: 924bd...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at din mann ville følt seg sviktet, sveket og såret hvis han fikk vite om hva du gjør og om dine planer med dette "vennskapet"?!

Anonymkode: 924bd...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du din mann ts?

Er det viktig for deg å føle deg begjært av andre menn?

Anonymkode: 924bd...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er opptatt av at jeg kan/må snakke med samboeren min om det: Må man virkelig fortelle alt? Går det ikke an å ha noe for seg selv i et sunt og godt kjæresteforhold? Og når det gjelder om jeg hadde likt at han gjorde det samme så tenker jeg at så lenge han heller ikke krysser noen grenser og så lenge jeg slipper å vite om det så er det helt greit. Klart de fleste blir sjalu av at kjæresten tiltrekkes av andre, men samtidig er nok de fleste klar over at det er helt vanlig og menneskelig. Jeg tror de fleste som har levd litt forstår at kjæresten iblant kjenner på følelser for andre, vi bare velger å plassere det bakerst i bevisstheten. Noen plasserer det så langt bak at det blir ramaskrik hvis sånne som meg kommer og pirker i det, men overbevist om at de også forstår det. Og så finnes det selvfølgelig unntak. 

Til dere som tror at jeg bare lurer meg selv når jeg sier at jeg vil ha han som venn så er jeg ikke så fjern fra mitt eget følelsesliv. Jeg savner virkelig noen å snakke og bli ordentlig godt kjent med på jobb og han er en jeg har virkelig lyst til det med. Samtidig er det deilig å kjenne på følelsene jeg har rundt han. Det går an å ha to tanker i hodet og følelser i magen på én gang.

Anonymkode: 02584...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no-no-noir
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til dere som er opptatt av at jeg kan/må snakke med samboeren min om det: Må man virkelig fortelle alt? Går det ikke an å ha noe for seg selv i et sunt og godt kjæresteforhold? Og når det gjelder om jeg hadde likt at han gjorde det samme så tenker jeg at så lenge han heller ikke krysser noen grenser og så lenge jeg slipper å vite om det så er det helt greit. Klart de fleste blir sjalu av at kjæresten tiltrekkes av andre, men samtidig er nok de fleste klar over at det er helt vanlig og menneskelig. Jeg tror de fleste som har levd litt forstår at kjæresten iblant kjenner på følelser for andre, vi bare velger å plassere det bakerst i bevisstheten. Noen plasserer det så langt bak at det blir ramaskrik hvis sånne som meg kommer og pirker i det, men overbevist om at de også forstår det. Og så finnes det selvfølgelig unntak. 

Til dere som tror at jeg bare lurer meg selv når jeg sier at jeg vil ha han som venn så er jeg ikke så fjern fra mitt eget følelsesliv. Jeg savner virkelig noen å snakke og bli ordentlig godt kjent med på jobb og han er en jeg har virkelig lyst til det med. Samtidig er det deilig å kjenne på følelsene jeg har rundt han. Det går an å ha to tanker i hodet og følelser i magen på én gang.

Anonymkode: 02584...789

Enig i mye. Men tror hovedgrunnen til at du ikke får så mye støtte i tråden er at vi er mange som har følt og tenkt akkurat som deg: at vi har full kontroll og bare kan nyte følelsene for andre som vår egen lille, deilige hemmelighet. Så har vi kjent på kroppen hva som skjer når det gjensidige begjæret tar overhånd og hvor ufattelig vanskelig det er å gjøre det rette når kroppen skriker etter å slippe den andre personen innpå seg og la det skje. Instinkter er så uendelig mye sterkere enn den velformulerte og rasjonelle tankegangen i innlegget ditt. Kanskje sånn vi som har levd enda litt til forstår ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du syntes det var ok om mannen din gjorde det samme? 

Anonymkode: 2233e...3d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men man utvikler ikke et vennskap med noen man er "dødstiltrukket av" når man er i et forhold. Det finnes nok av folk som igler seg inn på andres partnere på jobb, om man ikke i tillegg skal ha disse spennende liksom vennskapene med flørtende undertone i tillegg. 

Anonymkode: 88c9d...96a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på det moralske ved dette. Jeg er i et godt samboerskap med en mann jeg elsker og vil dele livet med. Har jobbet på samme stedet i tre år nå uten å få noen nære kollegaer. Jeg synes det er trist å omgås mennesker hele dagen hele livet, uten at noen av dem blir som vennskap å regne. Så har det startet en ny som jeg virkelig er på bølgelengde med. Vi har tilsvarende hobbier, interesser og praten flyter utrolig lett. Jeg merker at jeg virkelig vil utvikle et vennskap med han. MEN, så er vi jo dødstiltrukket av hverandre. Jeg kommer aldri til å krysse grenser og vi flørter ikke engang, bare prater, men hele fyren gjør noe med meg så lufta dirrer når vi er sammen og jeg er en særs dårlig menneskeleser hvis jeg tar feil når jeg sier at han også merket det.

Så, jeg vil altså utvikle et vennskap, ikke flørte eller gjøre noe mer, med en fyr jeg er sterkt tiltrukket av. Og som jeg tror er det av meg. 

Er dette umoralsk?

Anonymkode: 02584...789

Du er mentalt utro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men man utvikler ikke et vennskap med noen man er "dødstiltrukket av" når man er i et forhold. Det finnes nok av folk som igler seg inn på andres partnere på jobb, om man ikke i tillegg skal ha disse spennende liksom vennskapene med flørtende undertone i tillegg. 

Anonymkode: 88c9d...96a

Jeg er singel og kunne utviklet et vennskap med ei gift dame.😉

Anonymkode: b751a...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel an å være venner på jobb også forsøke å ignorere tiltrekningen. 

Anonymkode: 90ca4...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...