Gå til innhold

Mor trenerer og hindrer samvær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du, kjenner du TS eller mannen?

Anonymkode: fe680...4e7

Dette høres faretruende ut som noen jeg kjenner og der er det tidligere rus og psykiatri å gjøre. Moren strever helt vilt for å bli hørt men blir motarbeidet hele tiden av ett rivjern av en stemor. Faren er visst en dott som igrunn flyter med strømmen å tar minste motstands vei å fortsetter å ruse seg i skjul. Alt stemmer. 

Og er det ikke de så mangler det ennå mye info... Så mye drama for ett lite glassvin er fullstendig usannsynlig.... Er det tilfelle så ligger det mye, mye bak. 

Jeg har også jobbet med barn for mange år siden. Der var det en unge som jevnlig ble brent av sigaretter av faren sin... Ungen gråt av savn etter han. Så savn fra unger er ikke synonymt med gode foreldre. De er sykelig lojale til foreldrene sine. 

Anonymkode: a98fb...391

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres faretruende ut som noen jeg kjenner og der er det tidligere rus og psykiatri å gjøre. Moren strever helt vilt for å bli hørt men blir motarbeidet hele tiden av ett rivjern av en stemor. Faren er visst en dott som igrunn flyter med strømmen å tar minste motstands vei å fortsetter å ruse seg i skjul. Alt stemmer. 

Og er det ikke de så mangler det ennå mye info... Så mye drama for ett lite glassvin er fullstendig usannsynlig.... Er det tilfelle så ligger det mye, mye bak. 

Jeg har også jobbet med barn for mange år siden. Der var det en unge som jevnlig ble brent av sigaretter av faren sin... Ungen gråt av savn etter han. Så savn fra unger er ikke synonymt med gode foreldre. De er sykelig lojale til foreldrene sine. 

Anonymkode: a98fb...391

Ja, veldig mye drama for et lite glass vin. 

Fatter ikke at folk ikke stiller mer spørsmål ved slike innlegg før de "synser" og mener. Merkelig 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ja, veldig mye drama for et lite glass vin. 

Fatter ikke at folk ikke stiller mer spørsmål ved slike innlegg før de "synser" og mener. Merkelig 

Enig med deg. Lurer på hvor stort dette sammenbruddet hans var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chroma skrev:

Enig med deg. Lurer på hvor stort dette sammenbruddet hans var. 

Blant annet. Skulle gjerne visst hva moren til barna har "løyet" til alle om også. Veldig mye å stille spørsmålstegn ved. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres faretruende ut som noen jeg kjenner og der er det tidligere rus og psykiatri å gjøre. Moren strever helt vilt for å bli hørt men blir motarbeidet hele tiden av ett rivjern av en stemor. Faren er visst en dott som igrunn flyter med strømmen å tar minste motstands vei å fortsetter å ruse seg i skjul. Alt stemmer. 

Og er det ikke de så mangler det ennå mye info... Så mye drama for ett lite glassvin er fullstendig usannsynlig.... Er det tilfelle så ligger det mye, mye bak. 

Jeg har også jobbet med barn for mange år siden. Der var det en unge som jevnlig ble brent av sigaretter av faren sin... Ungen gråt av savn etter han. Så savn fra unger er ikke synonymt med gode foreldre. De er sykelig lojale til foreldrene sine. 

Anonymkode: a98fb...391

 

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, veldig mye drama for et lite glass vin. 

Fatter ikke at folk ikke stiller mer spørsmål ved slike innlegg før de "synser" og mener. Merkelig 

Altså... Vi ble meldt til barnevernet fordi barnet har skadet seg hos oss. I vanlig lek. Barnet var 7. Helt vanlig å være ute på egenhånd. Ene gangen brakk barnet armen etter å ha klatret på ett fjell eller hva jeg skal kalle det. 3 meter høyt. Den andre gangen falt barnet på sykkel og måtte sy.

I meldingen sto det at vi hadde dyttet barnet ned fjellet og sykkelhistorien var coverup for noe helt annet. Og masse annet vas. 

Hun er gal. 

De menneskene som tror henne blir servert saftige historier, uten tvil. Jo, og at vi stenger barna inne i flere timer på rommene uten å få mat.. 

Jo, men jeg tenker så kommer det tilbake hvor lang lista var da hun var på sitt verste. 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Altså... Vi ble meldt til barnevernet fordi barnet har skadet seg hos oss. I vanlig lek. Barnet var 7. Helt vanlig å være ute på egenhånd. Ene gangen brakk barnet armen etter å ha klatret på ett fjell eller hva jeg skal kalle det. 3 meter høyt. Den andre gangen falt barnet på sykkel og måtte sy.

I meldingen sto det at vi hadde dyttet barnet ned fjellet og sykkelhistorien var coverup for noe helt annet. Og masse annet vas. 

Hun er gal. 

De menneskene som tror henne blir servert saftige historier, uten tvil. Jo, og at vi stenger barna inne i flere timer på rommene uten å få mat.. 

Jo, men jeg tenker så kommer det tilbake hvor lang lista var da hun var på sitt verste. 

Anonymkode: c3a5d...300

Men hvorfor svarer du ikke på spørsmålene ? 

Sorry, så at du ikke var Ts nå. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Men hvorfor svarer du ikke på spørsmålene ? 

Hvilke spørsmål? Jeg er ikke TS.

Jeg er bare en som forstår hvordan det er å leve i en slik verden, hvor en part er i stand til så mye, at jeg hadde A L D R I kjøpt historiene uten å ha levd oppi det. 

Derfor tviler jeg ikke på TS, selvfølgelig at ingen av dem er en helgen, det er ikke vi heller, men å ingenting unnskylder å være så drøy og nekte å starte på 0 for barnas skyld. 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilke spørsmål? Jeg er ikke TS.

Jeg er bare en som forstår hvordan det er å leve i en slik verden, hvor en part er i stand til så mye, at jeg hadde A L D R I kjøpt historiene uten å ha levd oppi det. 

Derfor tviler jeg ikke på TS, selvfølgelig at ingen av dem er en helgen, det er ikke vi heller, men å ingenting unnskylder å være så drøy og nekte å starte på 0 for barnas skyld. 

Anonymkode: c3a5d...300

Det er det som blir feil. Andre identifiserer seg med en "gal eks", og så er de ikke obs på det som ikke blir sagt. Historien hadde mange hull, men ingen stilte spørsmål. Fordi de vet at jo, "gale ekser", de fins jo. En har opplevd dem selv. Men, historiene er ikke like! En må lese litt kritisk selv om en kjenner igjen dilemmaet eller problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn. Jeg og samboeren min er sammen konstant når vi ikke jobber om hverandre. Vi jobber sammen også. Aldri har det vært et tema med alkohol, vi har drukket vin og øl til mat som kos sammen, han drikker mindre enn meg, og jeg drikker veldig lite. Vi begge tåler veldig liten mengde alkohol. Jeg vet derfor at det ikke er noe han kan holde skjult for meg. Jeg har hatt mye med denne dama å gjøre, og hun er på ingen måte stabil. Hun er ikke over han og prøver nå å ødelegge for han som hevn. Jeg har fri tilgang til hans mobil, så jeg ser jo meldingene mellom de, hvor han desperat prøver å være saklig og holde seg til konkrete avtaler om barna, mens hun hakker og hakker hele tiden. Om jeg feks har lagt ut et bilde av han på soMe hvor han ser veldig bra ut (kan ikke legge skjul på at han er jo en kjekkas..), så får han meldinger om bare dritt. At han ser ut som en playboy, osv osv. Henger seg opp i hva vi gjør når vi er alene. Feks, når vi har vært på kjæresteturer. Hun tålte heller ikke at han anla skjegg da vi ble sammen, når hun hadde prøvd å få han til å få skjegg i 15 år uten hell, det er så mye ubetydelige og helt på trynet episoder.

Sammenbruddet han hadde var nokså alvorlig. På det nivået at han sa høyt så barna hørte, at han ville ta livet sitt om dette styret fortsatte. Dette mente han selvsagt ikke, men han dro til legen to dager etterpå og ba om henvisning til psykolog, da han selv ble skremt over hvor knekt han har blitt de siste mnd. Jeg har prøvd å støtte så godt som overhode mulig, tatt over tlf hans for å svare for han når hun skriver syke ting for å psyke han ut, vært mellommann mellom de to for å prøve å ivareta hans psyke og for å skjerme barna deres. Men hun har greid å trykke på de rette knappene hos han for å knekke han. Løgnene hun har spredd er blant annet at han bare stakk fra henne og at han driter i barna, er kald og kynisk, samtidig som hun nektet han og meg å poste bilder av barna når vi hadde de, truet med å anmelde oss, angivelig for at folk ikke skulle se at han faktisk hadde barna. Hun derimot postet 3-4 bilder pr dag når hun har de. Hun har løyet om at han er alkoholisert, når det viser seg nå at HUN har hatt en bekymringsmelding på seg fra før av pga alkohol i hjemmet før hun fikk det siste barnet. Det er mye psykisk i familien, både far og søster har tatt livene sine, og pga dette er det alltid så synd i henne, hun faktisk bruker dette som en unnskyldning og for å få sympati i absolutt alle tilfeller. Tok stedatteren min i å si "men mamma har mistet søster og far, stakkars". Hun gjør det samme med barna, bruker dette imot de for å manipulere og få det som hun vil. Huff, det er så mye mer å nevne, men jeg har kanskje allerede komt med for mange detaljer.

Ts 

Anonymkode: 6c25a...3b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Er du 100% sikker på at mor ikke har rett? Min ex serverer sin nye flamme en hel rekke løgner om meg, som jeg er sikker på at hun tror på. Det kommer nok til å ta noen år før hun oppdager svadaet hans..

Anonymkode: 7a009...5fc

100% sikker ja. 

Setter vel ikke henne i noe bedre lys som var sammen med han i 17 år, om han er så fæl som hun skal ha han til å være.

Ts

Anonymkode: 6c25a...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er det som blir feil. Andre identifiserer seg med en "gal eks", og så er de ikke obs på det som ikke blir sagt. Historien hadde mange hull, men ingen stilte spørsmål. Fordi de vet at jo, "gale ekser", de fins jo. En har opplevd dem selv. Men, historiene er ikke like! En må lese litt kritisk selv om en kjenner igjen dilemmaet eller problemet. 

Ok, men jeg orker ikke å være så kritisk jeg var før på dette tema. Før hadde jeg behov for å snu hver en sten for å komme til bunns og bli trodd. Nå er jeg på ett stadie som går på "overlev, gjør det beste utav det du har fått".

Og blir desverre mindre kritisk når jeg kjenner meg så mye igjen i HI, som kan være så vanskelig å tro. Jeg har opplevd manglende støtte jeg også, og det gjør egentlig vondt verre å ikke bli trodd i tillegg til å være i situasjonen. 

Da rettsaken var over bestemte jeg meg for å li i stillhet så mye jeg klarer. 

Tar for hakket mye energi å bruke, så forholder meg til å gi støtte til TS hvis hun faktisk er i samme båt som oss. 

 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men jeg orker ikke å være så kritisk jeg var før på dette tema. Før hadde jeg behov for å snu hver en sten for å komme til bunns og bli trodd. Nå er jeg på ett stadie som går på "overlev, gjør det beste utav det du har fått".

Og blir desverre mindre kritisk når jeg kjenner meg så mye igjen i HI, som kan være så vanskelig å tro. Jeg har opplevd manglende støtte jeg også, og det gjør egentlig vondt verre å ikke bli trodd i tillegg til å være i situasjonen. 

Da rettsaken var over bestemte jeg meg for å li i stillhet så mye jeg klarer. 

Tar for hakket mye energi å bruke, så forholder meg til å gi støtte til TS hvis hun faktisk er i samme båt som oss. 

 

Anonymkode: c3a5d...300

Skjønner behovet for å bli trodd. Men å være kritisk er viktig for å gi mest mulig riktig respons. Har man ingenting å skjule, så kan en helt fint svare på spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Skjønner behovet for å bli trodd. Men å være kritisk er viktig for å gi mest mulig riktig respons. Har man ingenting å skjule, så kan en helt fint svare på spørsmål. 

Ja, er helt ok og helt forståelig. 

Og om en skal opprette en tråd som denne så bør en gjennomføre den såpass med å svare seg ut, når det er såpass vanskelig å ikke stille seg kritisk til situasjonen. 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn. Jeg og samboeren min er sammen konstant når vi ikke jobber om hverandre. Vi jobber sammen også. Aldri har det vært et tema med alkohol, vi har drukket vin og øl til mat som kos sammen, han drikker mindre enn meg, og jeg drikker veldig lite. Vi begge tåler veldig liten mengde alkohol. Jeg vet derfor at det ikke er noe han kan holde skjult for meg. Jeg har hatt mye med denne dama å gjøre, og hun er på ingen måte stabil. Hun er ikke over han og prøver nå å ødelegge for han som hevn. Jeg har fri tilgang til hans mobil, så jeg ser jo meldingene mellom de, hvor han desperat prøver å være saklig og holde seg til konkrete avtaler om barna, mens hun hakker og hakker hele tiden. Om jeg feks har lagt ut et bilde av han på soMe hvor han ser veldig bra ut (kan ikke legge skjul på at han er jo en kjekkas..), så får han meldinger om bare dritt. At han ser ut som en playboy, osv osv. Henger seg opp i hva vi gjør når vi er alene. Feks, når vi har vært på kjæresteturer. Hun tålte heller ikke at han anla skjegg da vi ble sammen, når hun hadde prøvd å få han til å få skjegg i 15 år uten hell, det er så mye ubetydelige og helt på trynet episoder.

Sammenbruddet han hadde var nokså alvorlig. På det nivået at han sa høyt så barna hørte, at han ville ta livet sitt om dette styret fortsatte. Dette mente han selvsagt ikke, men han dro til legen to dager etterpå og ba om henvisning til psykolog, da han selv ble skremt over hvor knekt han har blitt de siste mnd. Jeg har prøvd å støtte så godt som overhode mulig, tatt over tlf hans for å svare for han når hun skriver syke ting for å psyke han ut, vært mellommann mellom de to for å prøve å ivareta hans psyke og for å skjerme barna deres. Men hun har greid å trykke på de rette knappene hos han for å knekke han. Løgnene hun har spredd er blant annet at han bare stakk fra henne og at han driter i barna, er kald og kynisk, samtidig som hun nektet han og meg å poste bilder av barna når vi hadde de, truet med å anmelde oss, angivelig for at folk ikke skulle se at han faktisk hadde barna. Hun derimot postet 3-4 bilder pr dag når hun har de. Hun har løyet om at han er alkoholisert, når det viser seg nå at HUN har hatt en bekymringsmelding på seg fra før av pga alkohol i hjemmet før hun fikk det siste barnet. Det er mye psykisk i familien, både far og søster har tatt livene sine, og pga dette er det alltid så synd i henne, hun faktisk bruker dette som en unnskyldning og for å få sympati i absolutt alle tilfeller. Tok stedatteren min i å si "men mamma har mistet søster og far, stakkars". Hun gjør det samme med barna, bruker dette imot de for å manipulere og få det som hun vil. Huff, det er så mye mer å nevne, men jeg har kanskje allerede komt med for mange detaljer.

Ts 

Anonymkode: 6c25a...3b9

Samboer løste trakasseringen med å blokke nummeret og kjøpe en kontanttelefon som ligger hjemme, hvis det skulle være noe viktig eller at det i det hele tatt gjelder barna.

En gammel Nokia som er helt dritt å lese lange meldinger. Må trykke ned, ned, ned hele tiden og får meldingen oppdelt i flere stk osv. Noen ganger har ikke alt kommet med en gang for det har stoppet midt i hele angrepet hennes. At du ser at det skulle vært mer der. 

Så lange meldinger blir ignorert og de korte som faktisk handler om bursdag, treninger osv. er enkle å luke ut for en ser det med en gang når en åpner meldingen at den ikke tar hele skjermen hele tiden. 

Etter dette har det vært minimalt med støy på den fronten. Hun har nummeret til hans mor og hvor han jobber, også mitt hvis hun ikke klarer å nå han.

Og fortelle en forelder hvor verdiløs personen er, at alt han gjør er feil, at barna ikke er glade i han, hater å være her osv. Tar jo knekken på en når det aldri stopper.

Så da han viste hva hun hvilken enhet hun kommuniserte til så var det ikke like gøy. Alle kvalme og spy emojiene ect. Var ikke lenger til nytte. 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn. Jeg og samboeren min er sammen konstant når vi ikke jobber om hverandre. Vi jobber sammen også. Aldri har det vært et tema med alkohol, vi har drukket vin og øl til mat som kos sammen, han drikker mindre enn meg, og jeg drikker veldig lite. Vi begge tåler veldig liten mengde alkohol. Jeg vet derfor at det ikke er noe han kan holde skjult for meg. Jeg har hatt mye med denne dama å gjøre, og hun er på ingen måte stabil. Hun er ikke over han og prøver nå å ødelegge for han som hevn. Jeg har fri tilgang til hans mobil, så jeg ser jo meldingene mellom de, hvor han desperat prøver å være saklig og holde seg til konkrete avtaler om barna, mens hun hakker og hakker hele tiden. Om jeg feks har lagt ut et bilde av han på soMe hvor han ser veldig bra ut (kan ikke legge skjul på at han er jo en kjekkas..), så får han meldinger om bare dritt. At han ser ut som en playboy, osv osv. Henger seg opp i hva vi gjør når vi er alene. Feks, når vi har vært på kjæresteturer. Hun tålte heller ikke at han anla skjegg da vi ble sammen, når hun hadde prøvd å få han til å få skjegg i 15 år uten hell, det er så mye ubetydelige og helt på trynet episoder.

Sammenbruddet han hadde var nokså alvorlig. På det nivået at han sa høyt så barna hørte, at han ville ta livet sitt om dette styret fortsatte. Dette mente han selvsagt ikke, men han dro til legen to dager etterpå og ba om henvisning til psykolog, da han selv ble skremt over hvor knekt han har blitt de siste mnd. Jeg har prøvd å støtte så godt som overhode mulig, tatt over tlf hans for å svare for han når hun skriver syke ting for å psyke han ut, vært mellommann mellom de to for å prøve å ivareta hans psyke og for å skjerme barna deres. Men hun har greid å trykke på de rette knappene hos han for å knekke han. Løgnene hun har spredd er blant annet at han bare stakk fra henne og at han driter i barna, er kald og kynisk, samtidig som hun nektet han og meg å poste bilder av barna når vi hadde de, truet med å anmelde oss, angivelig for at folk ikke skulle se at han faktisk hadde barna. Hun derimot postet 3-4 bilder pr dag når hun har de. Hun har løyet om at han er alkoholisert, når det viser seg nå at HUN har hatt en bekymringsmelding på seg fra før av pga alkohol i hjemmet før hun fikk det siste barnet. Det er mye psykisk i familien, både far og søster har tatt livene sine, og pga dette er det alltid så synd i henne, hun faktisk bruker dette som en unnskyldning og for å få sympati i absolutt alle tilfeller. Tok stedatteren min i å si "men mamma har mistet søster og far, stakkars". Hun gjør det samme med barna, bruker dette imot de for å manipulere og få det som hun vil. Huff, det er så mye mer å nevne, men jeg har kanskje allerede komt med for mange detaljer.

Ts 

Anonymkode: 6c25a...3b9

Ok. Det ser ikke bra ut. Det var fryktelig dumt at han sa at han skulle ta livet sitt, og spesielt med mors historie. Dette var nok traumatisk for ungene. Og stakkars barn sier jeg bare, som lever i det dramaet der! Ikke ofte jeg skriver sånt, men her får jeg virkelig helt vondt av den.

Jeg tror han bør komme seg til en advokat som han kan drøfte alt dette med. Har han tatt vare på alle meld osv?

Jeg tror deg. På måten du svarer på. Men her må noe bli gjort hvis disse barna ikke skal bli helt ødelagte. Uff 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg synes er alvorlig her er at han var så deprimert og fortalte så barna hørte det at han ville ta livet sitt!

Det ER alvorlig. Bekymringsmessig alvorlig. Ikke bare at han truet med selvmord, men at han involverte barna sine i det. Hva enn han slet med, så er det ikke riktig å blande barn inn i det! 

Anonymkode: eef25...d2c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvmordstrusler i påhør av egne, mindreårige barn, som blir så skremt at de ringer sin mor kl. 23 om kvelden. En eller flere timer senere sitter far og yngstebarnet og ser på Barne-TV og spiser popcorn? Bekymringsmeldingen går ikke ut på suicidal far alene med yngstebarn da? Ruset, barna syns vel han virket slik? Sikkert lurt med behandling, både for egen del og ovenfor barnevern. 

Anonymkode: e394a...3e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% sikker ja. 

Setter vel ikke henne i noe bedre lys som var sammen med han i 17 år, om han er så fæl som hun skal ha han til å være.

Ts

Anonymkode: 6c25a...3b9

Gjelder også andre veien... Hun kan ikke være sågrusom nårhan elsket henne i 17 år.. 

Anonymkode: a98fb...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder også andre veien... Hun kan ikke være sågrusom nårhan elsket henne i 17 år.. 

Anonymkode: a98fb...391

Jeg er ikke ts, men samboeren min visste jo hvordan hans eks var når hun ville ha viljen sin, ting på sin måte, meningene sine, holdning osv, men en har de gode sidene sammen da som par.

Det som er vanskelig nå er å ha de negative sidene 100% i mot seg pluss bitterhet ect. 

Jeg har en venninne som har disse sidene. Jeg kan fint ha det gøy med henne, men hadde aldri turt og hatt henne på feil side. Noen bare gir seg ikke og blir helt forskudd i kampen om å få det slik den vil + alt galskap som kommer ut av munn i situasjonene.

Og når en har barn er også dette ett punkt som trigger hvilke avgjørelser en kan finne på å ta. Som er en side man aldri har opplevd fordi en ikke har vært skilt før. 

Anonymkode: c3a5d...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvmordstrusler i påhør av egne, mindreårige barn, som blir så skremt at de ringer sin mor kl. 23 om kvelden. En eller flere timer senere sitter far og yngstebarnet og ser på Barne-TV og spiser popcorn? Bekymringsmeldingen går ikke ut på suicidal far alene med yngstebarn da? Ruset, barna syns vel han virket slik? Sikkert lurt med behandling, både for egen del og ovenfor barnevern. 

Anonymkode: e394a...3e4

Jeg er helt enig. Ja, voksne folk kan ha det tøft, de kan ha det helt forjævlig noen ganger. Men man blander ikke barn inn i det. I alle fall ikke når det kommer til det punktet at far her truer med selvmord. Dette er ikke barnas problem. Jeg vet selv hvor ille det er med ei mor som truet med selvmord. Det var forferdelig å sitte gråtende utenfor den låste døra til hennes soverom og vite at hun ville ta selvmord. Jeg kom jo ikke inn til henne siden hun hadde låst døra. Jeg tryglet henne, gråt, jeg gjorde hva jeg kunne. Heldigvis lever mamma fremdeles. 

Anonymkode: eef25...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...