Gå til innhold

Jobber i barnehage og de skal feire bursdagen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke noe lyst til det, men har bursdag om 3 uker og de har sagt at de skal feire bursdagen min. Ta bilder med krone på for å sende til alle foreldrene, akkurat som med barna. De feirer bursdagen til alle. Kan jeg nekte å bli med på dette?

Anonymkode: 43e4c...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si du er jehovas vitne 😂

Ellers, tenk at barna sikkert synes det er kjekt. Men å sende bilde til foreldrene synes jeg er litt teit. Og ikke lov om du ikke ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krone og bursdagssang fra barna er vel koselig, men det med å sende bilde av deg til alle foreldrene er jo bare teit?? Kan skjønne foreldre får bilde av SITT barn med krone, men ikke at ALLE foreldre får av hvilket som helst barn, eller en ansatt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan si nei, men vil neppe bli oppfattet som en humørspreder. Å sende bilde til alle foreldre er bare rart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Eneri skrev:

Krone og bursdagssang fra barna er vel koselig, men det med å sende bilde av deg til alle foreldrene er jo bare teit?? Kan skjønne foreldre får bilde av SITT barn med krone, men ikke at ALLE foreldre får av hvilket som helst barn, eller en ansatt. 

 

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Klart du kan si nei, men vil neppe bli oppfattet som en humørspreder. Å sende bilde til alle foreldre er bare rart. 

Vi får e-post hver fredag med bilder og beskrivelse av hva de har gjort på i uken. Om noen har hatt bursdag er det alltid bilde av dem i ukebrevet. Gi ungene gleden av å feire deg, men si til den som er ansvarlig at du ikke ønsker bilde sendt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe lyst til det, men har bursdag om 3 uker og de har sagt at de skal feire bursdagen min. Ta bilder med krone på for å sende til alle foreldrene, akkurat som med barna. De feirer bursdagen til alle. Kan jeg nekte å bli med på dette?

Anonymkode: 43e4c...b5f

Hvorfor ønsker du egentlig ikke å feire bursdagen din?

Anonymkode: ef925...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2019 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du egentlig ikke å feire bursdagen din?

Anonymkode: ef925...d70

Fordi jeg har sosial angst og hater å være i fokus. Barnehagejobben er min første jobb fordi jeg ikke klarer å jobbe direkte med andre voksen mennesker, ikke på samme måte som i barnehage.

Anonymkode: 43e4c...b5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...