Gå til innhold

Document.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tydeligvis ikke. På Klosett, fra saken om gutten som smilte mot den innfødte amerikaneren som trommet.

 

Og det ser du ikke i andre forum? Selvfølgelig der man åpner for kommentarer så åpner man for at noen tullinger kommer inn og ødelegger. De kalles ofte "troll" og det er langt ifra sikkert at de er rasister. Men de elsker å trolle og provosere for å fyre opp andre i kommentarfeltet, eller utfordre nettsiden og sette den i dårlig lys. Moderatorer fjerner stort sett de verste individene, men det kan ta litt tid. Resett er litt mer restriktive med sensur, men jeg har i slike kommentarfelt se andre som kommenterer ta oppgjør mot slikt også. Det er jo viktig at man faktisk reagerer, rapporterer inn overtredelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Og det ser du ikke i andre forum? Selvfølgelig der man åpner for kommentarer så åpner man for at noen tullinger kommer inn og ødelegger. De kalles ofte "troll" og det er langt ifra sikkert at de er rasister. Men de elsker å trolle og provosere for å fyre opp andre i kommentarfeltet, eller utfordre nettsiden og sette den i dårlig lys. Moderatorer fjerner stort sett de verste individene, men det kan ta litt tid. Resett er litt mer restriktive med sensur, men jeg har i slike kommentarfelt se andre som kommenterer ta oppgjør mot slikt også. Det er jo viktig at man faktisk reagerer, rapporterer inn overtredelser.

1. ALLE kommentarer blir lest og gjennomgått før de slippes ut på Klosett. ALLE.

2. Du påsto at du aldri hadde sett noen hatefulle kommentarer hos Klosett. Vel, nå har du.

Anonymkode: 26818...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt slik i kommentarfelt eller diskusjonsforum at jeg driter i andre sine meninger egentlig. Man fører en debatt med de man kan gjøre det med. De andre bare ignorerer man, eller irettesetter deres idioti. Men Resett og Document er jo også nyhetsformidlere. Det er jo artiklene som er interessante, og lese disse og få med seg perspektiv som går utenom de store media sine PK holdninger. Om noen tullinger i et kommentarfelt ikke oppfører seg, dekrediterer ikke menings bæringen til nettstedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

2. Du påsto at du aldri hadde sett noen hatefulle kommentarer hos Klosett. Vel, nå har du.

Det har jeg også lest her inne. Så hvilke åpne dører er det du vil sparke inn? Jeg leser heller ikke alt her inne, man har da andre ting man skal drive med i livet :) Det er utrolig vanskelig å skille mellom trolling og virkelige rasister som holder på. Resett har et formål om at alle meninger skal komme frem, men ikke trusler og rasisme. At man kan bomme? Helt klart. Jeg liker Document bedre,men det er en smakssak. For resett står direkte ansvarlig om de lar oppfordring til rasisme og vold stå. Da må du om du mener at dette er tilfellet gå til en anmeldelse av forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å minne om at "jenta på broen", bedre kjent som hun som knivstakk ei på sørlandssenteret i 2017, var bruker her inne en periode. Hun fikk også slippe til i andre medier, hvor hun ble oppmuntret til å sette ord på sine tanker. 

Skjønner du hvor jeg vil med dette TS? Skal alle vi som er innom KG holdes ansvarlig for hva enkelte gjør? For den strategien kan nemlig gå begge veier..

 

 

Anonymkode: 44a0e...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tydeligvis ikke. På Klosett, fra saken om gutten som smilte mot den innfødte amerikaneren som trommet.

 

1462558458_rasist-kommentarresett.thumb.JPG.27b6e3a0c3651a1448e537ee3f137eac.JPG

Anonymkode: 26818...de4

Kommentaren har nokså rett. Kanskje man bør begynne med å korrigere media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det har jeg også lest her inne. Så hvilke åpne dører er det du vil sparke inn?

Men nå er det ikke KG vi diskuterer men Klosett. Nå har du sett hat i kommentarfeltet til Klosett. Så nå fungerer ikke den unnskyldningen mer. At på til smører du på med, "har sett det her inne også". Så da har du virkelig ingen unnskyldning mer. "Også", betyr at du anerkjenner at det er både på KG og i kommentarfeltet til Klosett.

Anonymkode: 26818...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Kommentaren har nokså rett. Kanskje man bør begynne med å korrigere media?

Du mener media er en jødisk konspirasjon? Vil du utdype din påstand litt?

Anonymkode: 26818...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du mener media er en jødisk konspirasjon? Vil du utdype din påstand litt?

Anonymkode: 26818...de4

Om J-en står for jøde så misforsto jeg kommentaren. Jeg så for meg at den sto for journalist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Om J-en står for jøde så misforsto jeg kommentaren. Jeg så for meg at den sto for journalist. 

Du må være ny på Klosett. De har sluttet med trippelparantesene sine. De skjønte etter hvert at folk bare lo av dem når de skrev, "(((hvem))) styrer media". 😂

Anonymkode: 26818...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må være ny på Klosett. De har sluttet med trippelparantesene sine. De skjønte etter hvert at folk bare lo av dem når de skrev, "(((hvem))) styrer media". 😂

Anonymkode: 26818...de4

Klosett har jeg hatt tilgang til hele livet. 

Å ikke klare å omtale Resett som Resett vitner om at man har meget lite å fare med i debatten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det ikke KG vi diskuterer men Klosett. Nå har du sett hat i kommentarfeltet til Klosett. Så nå fungerer ikke den unnskyldningen mer.

Jeg driter da hva du mener om dette. Du oppfører deg som en ekstremist selv. Jeg trenger ikke forsvare noe som helst ovenfor deg. Du har heller ikke noe rett til å kreve dette. Du bruker jo ikke rett navn en gang på nettstedet, du har en agenda her ovenfor de som sier meg at du ikke er nøytral på noen måte. Hva vil du oppnå med det?  Skal du debattere oppføre deg, og vis en smule respekt. Ellers så kan du ikke forvente noen debatt. Du opptrer sint og hatefullt selv, og det er lite nyanser i det du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...