Gå til innhold

Document.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir fysisk uvel av å lese kommentarfeltene der inne eller mange av artiklene for den saks skyld.

Det er ganske mange syke mennesker med rystende meninger her i landet. Det sitter nok mange Breiviker og Manshauser rundt om der ute og er tikkende bomber. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skriver de? HVorfor tror du at det blir mange Breivikere??

Anonymkode: e7367...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skriver de? HVorfor tror du at det blir mange Breivikere??

Anonymkode: e7367...055

Har du lest kommentarene der inne? Hvordan de skriver vedr innvandrere og politikere som ikke er Frpere?

Når Manshaus sitt navn ble offentliggjort var det noen som forsvarte han med at han sikkert var syk stakkar. De hadde neppe sagt det samme dersom gjerningsmannen var av utenlandsk opprinnelse. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest kommentarene der inne? Hvordan de skriver vedr innvandrere og politikere som ikke er Frpere?

Når Manshaus sitt navn ble offentliggjort var det noen som forsvarte han med at han sikkert var syk stakkar. De hadde neppe sagt det samme dersom gjerningsmannen var av utenlandsk opprinnelse. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

Nei, jeg har ikke lest der da det høres ut som en side med masse dokumenter.

Hvorfor er du så opptatt av hva de tenker?

Anonymkode: e7367...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du egentlig å henge der da, hvis du faktisk ikke liker deg der?  

Kanskje du burde holde deg til søppel som VG eller Dagbladet, og lignende blekker.

Anonymkode: ab38a...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du egentlig å henge der da, hvis du faktisk ikke liker deg der?  

Kanskje du burde holde deg til søppel som VG eller Dagbladet, og lignende blekker.

Anonymkode: ab38a...faa

Fordi det er viktig at noen snakker de imot. 

Anonymkode: 79950...3dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir fysisk uvel av å lese kommentarfeltene der inne eller mange av artiklene for den saks skyld.

Det er ganske mange syke mennesker med rystende meninger her i landet. Det sitter nok mange Breiviker og Manshauser rundt om der ute og er tikkende bomber. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

Huff, ja. En sørgelig tid vi er inne i. 

Anonymkode: 79950...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir fysisk uvel av å lese kommentarfeltene der inne eller mange av artiklene for den saks skyld.

Det er ganske mange syke mennesker med rystende meninger her i landet. Det sitter nok mange Breiviker og Manshauser rundt om der ute og er tikkende bomber. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

Hvis det er rystende har de kanskje rett da ... hvis det hadde vært useriøst for deg hadde du ikke blitt rystet.

jeg ble rystet den gangen en tilsynelatende ‘verdens fantastiske mennesker’ viste seg fra sin sanne side  (SOS rasisme - nok å lese hjemmesiden deres)

skal du ta opp den problematikken? Har du et ansvar? Eller skal du bare snakke ... 

slik alle dere idiotiske individer som tar stor plass men som ikke løser noe  

det er ikke noe genialt å påpeke åpenlyst kortsiktige løsninger. Det er som å tenke at jeg skal bæsje en gang og så slipper jeg for resten av livet. (Fordi jeg ikke liker det)

men du liker det sikkert da du marinerer deg i det 

 

Anonymkode: 3b505...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er viktig at noen snakker de imot. 

Anonymkode: 79950...3dd

Har du snakket de i mot? Hva var reaksjonene?

Spør fordi jeg er blitt truet selv. De er helt drøye mange av dem. Skikkelig drøye. Og skjellsordene hagler, og alle tror jeg er venstrevridd og ene med det andre. Nå stemmer jeg Høyre, og har gjort i noen år. Det er mye galskap der inne, på Resett osv 

Hvilke reaksjoner har du fått? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du egentlig å henge der da, hvis du faktisk ikke liker deg der?  

Kanskje du burde holde deg til søppel som VG eller Dagbladet, og lignende blekker.

Anonymkode: ab38a...faa

Du støtter dem skjønner jeg. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er rystende har de kanskje rett da ... hvis det hadde vært useriøst for deg hadde du ikke blitt rystet.

jeg ble rystet den gangen en tilsynelatende ‘verdens fantastiske mennesker’ viste seg fra sin sanne side  (SOS rasisme - nok å lese hjemmesiden deres)

skal du ta opp den problematikken? Har du et ansvar? Eller skal du bare snakke ... 

slik alle dere idiotiske individer som tar stor plass men som ikke løser noe  

det er ikke noe genialt å påpeke åpenlyst kortsiktige løsninger. Det er som å tenke at jeg skal bæsje en gang og så slipper jeg for resten av livet. (Fordi jeg ikke liker det)

men du liker det sikkert da du marinerer deg i det 

 

Anonymkode: 3b505...0b8

Asså... Hæ? Er du ruset på noe?

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er viktig at noen snakker de imot. 

Anonymkode: 79950...3dd

Man bør snakke imot de som har voldelige tendenser, det er nok de fleste enig i. Men skal du være tankepoliti for alle?

Folk har forskjellige visjoner om verden, sånn er det og har det alltid vært.

Anonymkode: e7367...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoWhat? skrev:

Har du snakket de i mot? Hva var reaksjonene?

Spør fordi jeg er blitt truet selv. De er helt drøye mange av dem. Skikkelig drøye. Og skjellsordene hagler, og alle tror jeg er venstrevridd og ene med det andre. Nå stemmer jeg Høyre, og har gjort i noen år. Det er mye galskap der inne, på Resett osv 

Hvilke reaksjoner har du fått? 

Hvorfor har du blitt truet?

Anonymkode: e7367...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du blitt truet?

Anonymkode: e7367...055

Det var ikke på akkurat den siden. Går du mot ekstrem mennesker, så er ikke det så uvanlig. Nå er jeg ikke redd for å si hva jeg mener, og klart noen ikke takker det. På en side la en ut mailadressen min 😮 må være litt forsiktig på visse steder fant jeg ut.

Har tenkt å registrere meg et annet sted også. Men mange av de folka er hjernevasket og ganske aggressive, så må tenke etter hvor det går an å være uten at folk faktisk kan være "farlige" mht til identiteten min. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoWhat? skrev:

Har du snakket de i mot? Hva var reaksjonene?

Spør fordi jeg er blitt truet selv. De er helt drøye mange av dem. Skikkelig drøye. Og skjellsordene hagler, og alle tror jeg er venstrevridd og ene med det andre. Nå stemmer jeg Høyre, og har gjort i noen år. Det er mye galskap der inne, på Resett osv 

Hvilke reaksjoner har du fått? 

Jeg gav opp å snakke dem imot i fjor sommer når det var det styret med Listhaug. Alle der inne forguder henne og de sablet ned alle som mente hun gikk for langt. Jeg var tydeligvis AP'er, hjernevasket av Vg, venstrevridd og bruker av Utøyakortet siden jeg var kritisk til henne. 

De er knallharde mot Erna og Høyre og. De mener Erna elsker innvandrere og skåner terroristene osv. Det eneste som er godt nok for dem er Siv Jensen og helst Sylvi L. De tror hun skal bli statsminister en dag. 

Og Donald Trump ble jo president så da kan sikkert hun bli statsminister og...

De er drøye mange av de som skriver artiklene der inne men de i kommentarfeltet er mye verre. Jeg tørr ikke tenke på hva som modereres vekk. Det er triste menneskesyn og lite empati der inne.

VG hadde en så fin sak om Nettkrigerne for noen år siden.  https://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/?person=sina-staes-janevska

Jeg føler mange av de på Document.no faller litt i samme kategori som enkelte av de i den reportasjen. 

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Blir fysisk uvel av å lese kommentarfeltene der inne eller mange av artiklene for den saks skyld.

Det er ganske mange syke mennesker med rystende meninger her i landet. Det sitter nok mange Breiviker og Manshauser rundt om der ute og er tikkende bomber. 

 

Anonymkode: 4aa93...818

Jepp. Jeg har lest mange av kommentarene der selv, og på svenske flashback og 4chan. Det er hårreisende hvor mange som virkelig sympatiserer med handlingene til Manshauser og Breivik. Jeg ble faktisk ganske satt ut av at de så likefremt sitter å hyller slike mennesker, og hvor mye vondt de ønsker muslimer. Et eksempel fra 4chan var at noen kalte Mansausen for en taper siden han ikke klarte å drepe flere mennesker, og en eller annen svenske sa seg enig og at dette bare var nok en "norgeshistorie". En nordmann svarte da ganske stolt av at Norge fortsatt holder rekorden i massedrap med Breivik. Og slik fortsatte det, den ene kommentaren verre enn den andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gav opp å snakke dem imot i fjor sommer når det var det styret med Listhaug. Alle der inne forguder henne og de sablet ned alle som mente hun gikk for langt. Jeg var tydeligvis AP'er, hjernevasket av Vg, venstrevridd og bruker av Utøyakortet siden jeg var kritisk til henne. 

De er knallharde mot Erna og Høyre og. De mener Erna elsker innvandrere og skåner terroristene osv. Det eneste som er godt nok for dem er Siv Jensen og helst Sylvi L. De tror hun skal bli statsminister en dag. 

Og Donald Trump ble jo president så da kan sikkert hun bli statsminister og...

De er drøye mange av de som skriver artiklene der inne men de i kommentarfeltet er mye verre. Jeg tørr ikke tenke på hva som modereres vekk. Det er triste menneskesyn og lite empati der inne.

VG hadde en så fin sak om Nettkrigerne for noen år siden.  https://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/?person=sina-staes-janevska

Jeg føler mange av de på Document.no faller litt i samme kategori som enkelte av de i den reportasjen. 

Anonymkode: 4aa93...818

Jeg vet.... De er hjernevasket. Rett og slett. Det som er skummelt er at de som ofte driver nettstedene er intelligente mennesker. De får fort med seg de som ikke er fullt så oppegående. De som har ulike diagnoser hvor de i utgangspunktet er paranoide. 

Skjønner at du har gitt opp. Men det er et par som er der for å si mot. Blir vi flere så er det jo bra. Men en må ikke være skvetten akkurat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jepp. Jeg har lest mange av kommentarene der selv, og på svenske flashback og 4chan. Det er hårreisende hvor mange som virkelig sympatiserer med handlingene til Manshauser og Breivik. Jeg ble faktisk ganske satt ut av at de så likefremt sitter å hyller slike mennesker, og hvor mye vondt de ønsker muslimer. Et eksempel fra 4chan var at noen kalte Mansausen for en taper siden han ikke klarte å drepe flere mennesker, og en eller annen svenske sa seg enig og at dette bare var nok en "norgeshistorie". En nordmann svarte da ganske stolt av at Norge fortsatt holder rekorden i massedrap med Breivik. Og slik fortsatte det, den ene kommentaren verre enn den andre. 

De er ikke mentalt friske. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jepp. Jeg har lest mange av kommentarene der selv, og på svenske flashback og 4chan. Det er hårreisende hvor mange som virkelig sympatiserer med handlingene til Manshauser og Breivik. Jeg ble faktisk ganske satt ut av at de så likefremt sitter å hyller slike mennesker, og hvor mye vondt de ønsker muslimer. Et eksempel fra 4chan var at noen kalte Mansausen for en taper siden han ikke klarte å drepe flere mennesker, og en eller annen svenske sa seg enig og at dette bare var nok en "norgeshistorie". En nordmann svarte da ganske stolt av at Norge fortsatt holder rekorden i massedrap med Breivik. Og slik fortsatte det, den ene kommentaren verre enn den andre. 

Det er vel på 4chan Manshaus har operert også?

Synes det er dumt at media gikk ut med navnet hans. Han skulle blitt anonymisert og fått oppgitt feil alder eller noe. 

Denne omtalen var akkurat det han ville ha. 

Anonymkode: 4aa93...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel på 4chan Manshaus har operert også?

Synes det er dumt at media gikk ut med navnet hans. Han skulle blitt anonymisert og fått oppgitt feil alder eller noe. 

Denne omtalen var akkurat det han ville ha. 

Anonymkode: 4aa93...818

Jeg har hørt om 4chan, men aldri sjekket det ut før episoden med Manshaus. For de som tror KG er ille, vel...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...