AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #21 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Jeg har hørt om 4chan, men aldri sjekket det ut før episoden med Manshaus. For de som tror KG er ille, vel... Hvorfor i alle dager gikk de ut med siden? Dette er helt merkelig for meg at de la ut den informasjonen i avisen Anonymkode: e7367...055
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #22 Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel på 4chan Manshaus har operert også? Synes det er dumt at media gikk ut med navnet hans. Han skulle blitt anonymisert og fått oppgitt feil alder eller noe. Denne omtalen var akkurat det han ville ha. Anonymkode: 4aa93...818 Problemet med å anonymisere ham er at nettopp de suspekte nettstedene ikke hadde gjort det, og folk ville klikket seg inn der. Og argumentet ville vært at hun de kom med sannheten. Sånn ville flere blitt hjernevasket til å tro at de vanlige mediene holder sannheten skjult for folk. Det er sånn de opererer. 3
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #23 Skrevet 15. august 2019 7 minutter siden, SoWhat? skrev: De er ikke mentalt friske. Mange der mangler nok mer enn bare én skrue ja. 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #24 Skrevet 15. august 2019 20 minutter siden, SoWhat? skrev: Det var ikke på akkurat den siden. Går du mot ekstrem mennesker, så er ikke det så uvanlig. Nå er jeg ikke redd for å si hva jeg mener, og klart noen ikke takker det. På en side la en ut mailadressen min 😮 må være litt forsiktig på visse steder fant jeg ut. Har tenkt å registrere meg et annet sted også. Men mange av de folka er hjernevasket og ganske aggressive, så må tenke etter hvor det går an å være uten at folk faktisk kan være "farlige" mht til identiteten min. Helt enig, men tror vi kan og være enige om at det finnes ekstreme mennsker på begge sider. Altså venstre og høyre. Ekkelt at de la ut mailen din! 😮 Anonymkode: e7367...055 2
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #25 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager gikk de ut med siden? Dette er helt merkelig for meg at de la ut den informasjonen i avisen Anonymkode: e7367...055 Tja...det er vel et tveegget sverd. Samtidig som noen "nye" nutcases nå har fått en veibeskrivelse til sitt nye utopia, så har kanskje mange foreldre fått en advarsel dersom de oppdager at deres eget barn frekventerer forumet. 1
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #26 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Mange der mangler nok mer enn bare én skrue ja. Ja. Lurer ofte på hvordan de folkene lever. Mistenker at det er en del som er paranoid schizofrene. De kan være veldig gode på å virke overbevisende, og de kan ha høy intelligens. Akkurat den diagnosen vet jeg mye om, og ganske lett å kjenne igjen da. Har også vært på hjemmesider til noen som faktisk opplyser om at de har nettopp den diagnosen. Men de hevder jo selvfølgelig at det er feil da. Mye heavy stoff på ulike sider. En bør ikke være pyse for å sette seg inn i. I begynnelsen, for noen år siden ble jeg skikkelig uvel av å gjøre det. Men nå er jeg blitt herdet kan en si. Det er veldig mye sykt og også skremmende som blir skrevet. 1
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #27 Skrevet 15. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, men tror vi kan og være enige om at det finnes ekstreme mennsker på begge sider. Altså venstre og høyre. Ekkelt at de la ut mailen din! 😮 Anonymkode: e7367...055 Joda, de fins også på andre siden. Ja, jeg ble rimelig peroleks da den ble lagt ut! For å si det mildt. Da lærte jeg å være litt mer forsiktig. 1
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #28 Skrevet 15. august 2019 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja. Lurer ofte på hvordan de folkene lever. Mistenker at det er en del som er paranoid schizofrene. De kan være veldig gode på å virke overbevisende, og de kan ha høy intelligens. Akkurat den diagnosen vet jeg mye om, og ganske lett å kjenne igjen da. Har også vært på hjemmesider til noen som faktisk opplyser om at de har nettopp den diagnosen. Men de hevder jo selvfølgelig at det er feil da. Mye heavy stoff på ulike sider. En bør ikke være pyse for å sette seg inn i. I begynnelsen, for noen år siden ble jeg skikkelig uvel av å gjøre det. Men nå er jeg blitt herdet kan en si. Det er veldig mye sykt og også skremmende som blir skrevet. Det er godt noen av dere orker følge med på slikt oppgulp, dere og PST.
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #29 Skrevet 15. august 2019 7 minutter siden, HalldirV2 skrev: Det er godt noen av dere orker følge med på slikt oppgulp, dere og PST. Var du ironisk nå? 🙂 jeg er interessert i hva som driver folk og hvorfor. Dessuten er det greit at noen orker å følge litt med hvis det er noen som virkelig tikker...
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #30 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Var du ironisk nå? 🙂 jeg er interessert i hva som driver folk og hvorfor. Dessuten er det greit at noen orker å følge litt med hvis det er noen som virkelig tikker... Nei, jeg var ikke ironisk. Jeg mente det! Jeg fikk nok etter å ha lest de sidene som Manshaus selv deltok i, de er så blåst at det hverken nytter fra eller til å tale dem til fornuft. 1
snoren Skrevet 15. august 2019 #31 Skrevet 15. august 2019 Det er bra vi har sånne sider som Document.no, da samler jævlene seg på samme side så det blir lettere for politiet å spore opp ip-adressene deres og forebygge terror... Bare glem det, pst klarer jo ikke å gjøre en dritt om dagen. Lurer på hva de gjør på de kontorene sine, preiker drit og henlegger saker? Skal så absolutt stemme SV ved neste stortingsvalg slik at jeg er slikker på at vi slipper inn flere asylsøkere i 70-årene som forhåpentligvis kan redde oss fra høyreekstremistisk terror. 1
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #32 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Nei, jeg var ikke ironisk. Jeg mente det! Jeg fikk nok etter å ha lest de sidene som Manshaus selv deltok i, de er så blåst at det hverken nytter fra eller til å tale dem til fornuft. Ok Nei, det er ikke mulig å snakke fornuft til dem. Men så er det viktig å markere et annet syn også. Men jeg skjønner deg veldig godt.
Duftavsommerregn Skrevet 15. august 2019 #33 Skrevet 15. august 2019 46 minutter siden, HalldirV2 skrev: Jepp. Jeg har lest mange av kommentarene der selv, og på svenske flashback og 4chan. Det er hårreisende hvor mange som virkelig sympatiserer med handlingene til Manshauser og Breivik. Jeg ble faktisk ganske satt ut av at de så likefremt sitter å hyller slike mennesker, og hvor mye vondt de ønsker muslimer. Et eksempel fra 4chan var at noen kalte Mansausen for en taper siden han ikke klarte å drepe flere mennesker, og en eller annen svenske sa seg enig og at dette bare var nok en "norgeshistorie". En nordmann svarte da ganske stolt av at Norge fortsatt holder rekorden i massedrap med Breivik. Og slik fortsatte det, den ene kommentaren verre enn den andre. Når du sammenligner det som står i kommentarfeltene på document eller resett med det du har lest på de ekstreme forum som 4chan da viser du en agenda her som ikke er bra. Du brunpisser andre med dine løgner. Tror du at mange er helt idioter og ikke følger med? Du er minst like ekstrem som de du anklager når du selv driver med dette. 4chan er noe helt annet og mye mer ekstremt på alle mulige områder, ikke bare på innvandringsdebatten. Men sitt i ditt ekkokammer du og diskuterer med de som er enig med deg. Slike type mennesker er minst like farlige som ekstremister. 1
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #34 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Når du sammenligner det som står i kommentarfeltene på document eller resett med det du har lest på de ekstreme forum som 4chan da viser du en agenda her som ikke er bra. Du brunpisser andre med dine løgner. Tror du at mange er helt idioter og ikke følger med? Du er minst like ekstrem som de du anklager når du selv driver med dette. 4chan er noe helt annet og mye mer ekstremt på alle mulige områder, ikke bare på innvandringsdebatten. Men sitt i ditt ekkokammer du og diskuterer med de som er enig med deg. Slike type mennesker er minst like farlige som ekstremister. Noen kommenterte på Resett at Manshausen hadde fått overdreven voldsbruk mot seg. Flere var enige Er ikke det ekstremt? Så ble det opplyst at han som stoppet han var tidligere offiser. Da ble det stilt spørsmål til hva han gjorde i Norge. Det er mange ekstreme der inne! Slutt å ignorer og forsvar. 1
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #35 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Når du sammenligner det som står i kommentarfeltene på document eller resett med det du har lest på de ekstreme forum som 4chan da viser du en agenda her som ikke er bra. Du brunpisser andre med dine løgner. Tror du at mange er helt idioter og ikke følger med? Du er minst like ekstrem som de du anklager når du selv driver med dette. 4chan er noe helt annet og mye mer ekstremt på alle mulige områder, ikke bare på innvandringsdebatten. Men sitt i ditt ekkokammer du og diskuterer med de som er enig med deg. Slike type mennesker er minst like farlige som ekstremister. Resett har jeg ikke nevnt, og jeg sammenligner heller ikke document.no eller flashback med 4chan. Jeg nevnte både flashback og document.no i samme åndedrag som 4chan, fordi det var aktuelt i forhold til Manshaus, og fordi jeg har lest ekstreme ytringer på alle stedene. Men ja, 4chan er uten tvil langt mer ekstremt enn document.no eller flashback rent generelt.
HalldirV2 Skrevet 15. august 2019 #36 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Ok Nei, det er ikke mulig å snakke fornuft til dem. Men så er det viktig å markere et annet syn også. Men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg heier på dere Alle som taler ekstremisme midt i mot, være seg den ene eller andre formen, gjør en viktig jobb. 2
Duftavsommerregn Skrevet 15. august 2019 #37 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Noen kommenterte på Resett at Manshausen hadde fått overdreven voldsbruk mot seg. Flere var enige Er ikke det ekstremt? Så ble det opplyst at han som stoppet han var tidligere offiser. Da ble det stilt spørsmål til hva han gjorde i Norge. Det er mange ekstreme der inne! Slutt å ignorer og forsvar. Er det ekstremt i seg selv å mene det? For meg virker du som en person som ikke tåler andre sine meninger. Det er ikke alle som har samme visjon for vårt land som deg, ganske mange faktisk. Det vil alltid være slik. Dette har ikke noe med ekstremisme å gjøre. 4chan er et ekstremt forum på mange måter. Der man forherliger selvmord blant annet. Der man forherliger og oppfordrer til drap, og driver frem andre som har slike planer. Det er ikke mange mnd siden dette skjedde ved et drap i Stavanger. Noe som ikke hadde noe med innvandring å gjøre. Du forstår ikke dette 4chan forumet tydeligvis. Document og Resett er ikke der overhodet. Noen skruller er det i kommentarfeltene ja. Men det er det jammen her inne også. Vil man ha innsikt i nisjenyheter så er spesielt document et sted man virkelig blir opplyst, og vil man komme ut av sitt eget ekkokammer så bør man følge debatten der. Bare lese stoff ra kilder man dyrker og politisk selv ender i hjernevask av seg selv. Jeg følger med i alt fra VG til document og klassekampen for den del Samt utenlandske kilder. Uten at jeg furter over at andre har meninger jeg ikke liker. Rasisme og oppfordring til vold skal det være null toleranse for. Men ser ekstremt lite av dette i de fleste forum. Men islamkritikk ja er det masse av, og det samme med kristendom og politiske ideologier. Klarer man ikke ta slik kritikk eller tillate det? Da er man selv den farlige parten og ekstremist. 2
SoWhat? Skrevet 15. august 2019 #38 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Er det ekstremt i seg selv å mene det? For meg virker du som en person som ikke tåler andre sine meninger. Det er ikke alle som har samme visjon for vårt land som deg, ganske mange faktisk. Det vil alltid være slik. Dette har ikke noe med ekstremisme å gjøre. 4chan er et ekstremt forum på mange måter. Der man forherliger selvmord blant annet. Der man forherliger og oppfordrer til drap, og driver frem andre som har slike planer. Det er ikke mange mnd siden dette skjedde ved et drap i Stavanger. Noe som ikke hadde noe med innvandring å gjøre. Du forstår ikke dette 4chan forumet tydeligvis. Document og Resett er ikke der overhodet. Noen skruller er det i kommentarfeltene ja. Men det er det jammen her inne også. Vil man ha innsikt i nisjenyheter så er spesielt document et sted man virkelig blir opplyst, og vil man komme ut av sitt eget ekkokammer så bør man følge debatten der. Bare lese stoff ra kilder man dyrker og politisk selv ender i hjernevask av seg selv. Jeg følger med i alt fra VG til document og klassekampen for den del Samt utenlandske kilder. Uten at jeg furter over at andre har meninger jeg ikke liker. Rasisme og oppfordring til vold skal det være null toleranse for. Men ser ekstremt lite av dette i de fleste forum. Men islamkritikk ja er det masse av, og det samme med kristendom og politiske ideologier. Klarer man ikke ta slik kritikk eller tillate det? Da er man selv den farlige parten og ekstremist. Jeg tåler andres meninger. Uenighet er helt ok. Men jeg er mot hets og rasisme, og når jeg ser tendenser så vil jeg si min mening Jeg er ellers mer opptatt av å stille spørsmål. Det er veien å gå for å få et helhetlig bilde og forståelse Sa ikke at Resett var de verste, på langt nær. Men en ser absolutt tendenser til hat der inne. Du kan ikke nekte for det? Dessuten driver nettstedet ensidig informasjon, det vet du godt. Propaganda er hjernevasking. Men ja, de er "uskyldige" ifh til mange andre nettsteder. Jeg har ikke sagt noe annet. Jeg sier bare at det er ekstreme mennesker der inne også! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #39 Skrevet 16. august 2019 Documents kommentarfelt var i alle fall bedre før. Etter trump vant presidentvvalget håpet jeg at flere skrivekyndige kom frem, men det var visst for det meste de som bare joiner når se ser at noe er bra. Har lagt merke til det samme i sosialt lag og. Man har en kvalitetssamtale med noen, og diverse typer har en tendens til å joine når de ser noe er bra, og nå kan vi plutselig ikke ha kvalitet lenger, nå må vi tilpasse oss den som drar det hele ned. Personen er selvfølgelig lykkelig uvitende og tror at h*n er et bidrag. Har alltid lurt på hvorfor ikke slike typer underholder hverandre i stedet for, men de synes alle at sine likesinnede er under deres nivå. Så da ligger det vel hold i at omtrent 99% er over snittet flinke til noe. Hva er vitsen når slike folk føler for å helle 1 kg pepper nedi pepperkakerøren. Og hva var vitsen med Thorbjørn Egner. Anonymkode: 3b505...0b8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #40 Skrevet 16. august 2019 Hat = billig våpen ’hei, du hater meg, ergo er jeg billig’ Anonymkode: 3b505...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå