Gå til innhold

Ung mann fikk orgasme i stramme jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje en av fetish trådene. Men tidligere i dag opplevde jeg noe ganske heftig i Frognerparken. La merke til en ung mann i som satt ikke langt fra meg. Så han hadde stramme jeans på. Han begynte å åpenlyst gni seg i skrittet, holdt på en lang stund. Jeg ble litt paralysert og ble sittende å se på. Han ble etter en stund, temmelig hektisk, jukket å vrei seg og stønnet ganske høyt. Han fikk ff.. meg orgasme. Han ble plutselig stiv i kroppen, ristet lenge og ble plutselig helt våt i skrittet. Han kom ned på jorda etter nodn minutter hvor han pustet veldig. Han så plutselig opp på meg, helt rød i ansiktet. Han reiste seg og sa noe jeg ikke hørtr, og gikk raskt derfra.

Var litt lamslått etterpå.

Anonymkode: 7f160...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

 

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

Nope, thats true. Ikke noen drømme setting nei. Ts

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av disse trange-jeans fetisj trådene. 

Anonymkode: 53aab...0d3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg øyerullet så hardt at jeg så hjernen min. Herregud mann. Hva får du ut av å poste runketråder på kg? 

Anonymkode: 7cfef...88f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe historier hadde seriøst gjort seg mye bedre med litt vold eller politi

Anonymkode: 613d7...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et underlig sted😐 Jeg sjekket litt her. Ser ut til at alle KG brukere er allergiske mot stramme jeans på menn?😐 Er dette et fenomen her?  Er det virkelic sånn, eller tar jeg feil?😐 Dette er faktisk opplevd i dag og NEI dette er ikke en runketråd. Jeg syns ikke selve opplevelsen var kult i det heletatt, men jeg er ikke allergisk mot en kles style. Dessuten er jeg kvinne.

Anonymkode: 7f160...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, du MÅ anmelde han for grov sextrakasering og blotting.  Han bør bli sendt bak murene og du bør få tett oppfølging i form av psykolog o.l, samt en stor erstatningssum som erstatning for fremtidige tapte inntekter knyttet til dette.

Stå opp!

Anonymkode: 95552...c24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt seriøst, du MÅ anmelde han for grov sextrakasering og blotting.  Han bør bli sendt bak murene og du bør få tett oppfølging i form av psykolog o.l, samt en stor erstatningssum som erstatning for fremtidige tapte inntekter knyttet til dette.

Stå opp!

Anonymkode: 95552...c24

Ok, ikke noen kul opplevelse, men dette er vel å gå til ytterpunkter. Har ikke fått traumer da.

Anonymkode: 7f160...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en av fetish trådene. Men tidligere i dag opplevde jeg noe ganske heftig i Frognerparken. La merke til en ung mann i som satt ikke langt fra meg. Så han hadde stramme jeans på. Han begynte å åpenlyst gni seg i skrittet, holdt på en lang stund. Jeg ble litt paralysert og ble sittende å se på. Han ble etter en stund, temmelig hektisk, jukket å vrei seg og stønnet ganske høyt. Han fikk ff.. meg orgasme. Han ble plutselig stiv i kroppen, ristet lenge og ble plutselig helt våt i skrittet. Han kom ned på jorda etter nodn minutter hvor han pustet veldig. Han så plutselig opp på meg, helt rød i ansiktet. Han reiste seg og sa noe jeg ikke hørtr, og gikk raskt derfra.

Var litt lamslått etterpå.

Anonymkode: 7f160...be4

Altså, hvis man kommer inni en bukse, så blir man ikke helt våt i skrittet. Man vil vel se en liten mørk flekk, kanskje. At en mann får en orgasme (ute) der han blir helt stiv i kroppen, rister lenge, og ikke er seg selv før etter noen minutter!......Du må nok lage en ny tråd med et nytt forsøk. Denne var for dårlig😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Love it! Kjør på.....you crazy diamond 👏🤣

Anonymkode: d72d6...876

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Påkrevd skrev:

Altså, hvis man kommer inni en bukse, så blir man ikke helt våt i skrittet. Man vil vel se en liten mørk flekk, kanskje. At en mann får en orgasme (ute) der han blir helt stiv i kroppen, rister lenge, og ikke er seg selv før etter noen minutter!......Du må nok lage en ny tråd med et nytt forsøk. Denne var for dårlig😂

Hvordan vet du dette? Han ble selvfølgelig ikke klissvåt, men veldig tydelig våt på ene siden. Han stivnet helt før han begynte å riste og for meg så opplevdes det som at denne seansen varte flere minutter før han kom til seg selv. Hverken mer eller mindre!

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Deg igjen ;) :P 

Denne skjønte jeg ikke, er ny her. Er jo bare skitt og mottforklaringer her inne, sett det i andre tråder også. Hvorfor gidder dere i det heletatt å svare? Er bare a4 opplevelser eller personer alle sammen. Tror jeg avslutter som KG bruker allerede gitt.

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Love it! Kjør på.....you crazy diamond 👏🤣

Anonymkode: d72d6...876

Hva mente du her? Er jo ikke jeg som kjørte på...

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...