Jump to content
AnonymBruker

Ung mann fikk orgasme i stramme jeans.

Recommended Posts

AnonymBruker

Kanskje en av fetish trådene. Men tidligere i dag opplevde jeg noe ganske heftig i Frognerparken. La merke til en ung mann i som satt ikke langt fra meg. Så han hadde stramme jeans på. Han begynte å åpenlyst gni seg i skrittet, holdt på en lang stund. Jeg ble litt paralysert og ble sittende å se på. Han ble etter en stund, temmelig hektisk, jukket å vrei seg og stønnet ganske høyt. Han fikk ff.. meg orgasme. Han ble plutselig stiv i kroppen, ristet lenge og ble plutselig helt våt i skrittet. Han kom ned på jorda etter nodn minutter hvor han pustet veldig. Han så plutselig opp på meg, helt rød i ansiktet. Han reiste seg og sa noe jeg ikke hørtr, og gikk raskt derfra.

Var litt lamslått etterpå.

Anonymkode: 7f160...be4

Fortsetter under...

kisskissbangbang

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

Sliten&kjørt52

🤣 ...KG, -INGEN OVER, INGEN VED Siden... :tekola:

a.

AnonymBruker
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Nope, thats true. Ikke noen drømme setting nei. Ts

AnonymBruker

Er så lei av disse trange-jeans fetisj trådene. 

Anonymkode: 53aab...0d3

AnonymBruker

Jeg øyerullet så hardt at jeg så hjernen min. Herregud mann. Hva får du ut av å poste runketråder på kg? 

Anonymkode: 7cfef...88f

Annonse

AnonymBruker

Legende 😂

Anonymkode: ae6ff...5f7

AnonymBruker

Noe historier hadde seriøst gjort seg mye bedre med litt vold eller politi

Anonymkode: 613d7...a2d

Kvelertak

Ok. Neste gang blir det uten trange jeans🤣

Kågebruker

Litt som « Weird side of YouTube» dette. Den rare delen av KG. 

AnonymBruker

Dette er jo et underlig sted😐 Jeg sjekket litt her. Ser ut til at alle KG brukere er allergiske mot stramme jeans på menn?😐 Er dette et fenomen her?  Er det virkelic sånn, eller tar jeg feil?😐 Dette er faktisk opplevd i dag og NEI dette er ikke en runketråd. Jeg syns ikke selve opplevelsen var kult i det heletatt, men jeg er ikke allergisk mot en kles style. Dessuten er jeg kvinne.

AnonymBruker

Helt seriøst, du MÅ anmelde han for grov sextrakasering og blotting.  Han bør bli sendt bak murene og du bør få tett oppfølging i form av psykolog o.l, samt en stor erstatningssum som erstatning for fremtidige tapte inntekter knyttet til dette.

Stå opp!

Anonymkode: 95552...c24

Akhenaton

Søk hjelp.

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt seriøst, du MÅ anmelde han for grov sextrakasering og blotting.  Han bør bli sendt bak murene og du bør få tett oppfølging i form av psykolog o.l, samt en stor erstatningssum som erstatning for fremtidige tapte inntekter knyttet til dette.

Stå opp!

Anonymkode: 95552...c24

Ok, ikke noen kul opplevelse, men dette er vel å gå til ytterpunkter. Har ikke fått traumer da.

Påkrevd
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en av fetish trådene. Men tidligere i dag opplevde jeg noe ganske heftig i Frognerparken. La merke til en ung mann i som satt ikke langt fra meg. Så han hadde stramme jeans på. Han begynte å åpenlyst gni seg i skrittet, holdt på en lang stund. Jeg ble litt paralysert og ble sittende å se på. Han ble etter en stund, temmelig hektisk, jukket å vrei seg og stønnet ganske høyt. Han fikk ff.. meg orgasme. Han ble plutselig stiv i kroppen, ristet lenge og ble plutselig helt våt i skrittet. Han kom ned på jorda etter nodn minutter hvor han pustet veldig. Han så plutselig opp på meg, helt rød i ansiktet. Han reiste seg og sa noe jeg ikke hørtr, og gikk raskt derfra.

Var litt lamslått etterpå.

Altså, hvis man kommer inni en bukse, så blir man ikke helt våt i skrittet. Man vil vel se en liten mørk flekk, kanskje. At en mann får en orgasme (ute) der han blir helt stiv i kroppen, rister lenge, og ikke er seg selv før etter noen minutter!......Du må nok lage en ny tråd med et nytt forsøk. Denne var for dårlig😂

Mysticgirl

Deg igjen ;) :P 

AnonymBruker

Love it! Kjør på.....you crazy diamond 👏🤣

Anonymkode: d72d6...876

AnonymBruker
8 timer siden, Påkrevd skrev:

Altså, hvis man kommer inni en bukse, så blir man ikke helt våt i skrittet. Man vil vel se en liten mørk flekk, kanskje. At en mann får en orgasme (ute) der han blir helt stiv i kroppen, rister lenge, og ikke er seg selv før etter noen minutter!......Du må nok lage en ny tråd med et nytt forsøk. Denne var for dårlig😂

Hvordan vet du dette? Han ble selvfølgelig ikke klissvåt, men veldig tydelig våt på ene siden. Han stivnet helt før han begynte å riste og for meg så opplevdes det som at denne seansen varte flere minutter før han kom til seg selv. Hverken mer eller mindre!

AnonymBruker
8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Deg igjen ;) :P 

Denne skjønte jeg ikke, er ny her. Er jo bare skitt og mottforklaringer her inne, sett det i andre tråder også. Hvorfor gidder dere i det heletatt å svare? Er bare a4 opplevelser eller personer alle sammen. Tror jeg avslutter som KG bruker allerede gitt.

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Love it! Kjør på.....you crazy diamond 👏🤣

Anonymkode: d72d6...876

Hva mente du her? Er jo ikke jeg som kjørte på...