Gå til innhold

Ung mann fikk orgasme i stramme jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne skjønte jeg ikke, er ny her. Er jo bare skitt og mottforklaringer her inne, sett det i andre tråder også. Hvorfor gidder dere i det heletatt å svare? Er bare a4 opplevelser eller personer alle sammen. Tror jeg avslutter som KG bruker allerede gitt.

Anonymkode: 7f160...be4

Når ble den setningen og en blinkesmilemunn, skittkasting? 😨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo et underlig sted😐 Jeg sjekket litt her. Ser ut til at alle KG brukere er allergiske mot stramme jeans på menn?😐 Er dette et fenomen her?  Er det virkelic sånn, eller tar jeg feil?😐 Dette er faktisk opplevd i dag og NEI dette er ikke en runketråd. Jeg syns ikke selve opplevelsen var kult i det heletatt, men jeg er ikke allergisk mot en kles style. Dessuten er jeg kvinne.

Anonymkode: 7f160...be4

giphy.gif

Anonymkode: 95f59...9b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe historier hadde seriøst gjort seg mye bedre med litt vold eller politi

Anonymkode: 613d7...a2d

Virkeligheten er ikke noe morsom.

Anonymkode: bd5d7...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeansus! Høres mer ut som at han pisset i buksen hvis han var helt våt. Du skulle vært høflig nok til å tilby din egen bukse!  

Ellers ville jeg anbefalt deg å begynne med et medikament som heter depo Prøver å. Da slipper du å legge merke til unge menn i stramme jeans👌

Anonymkode: 65b43...0cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Når ble den setningen og en blinkesmilemunn, skittkasting? 😨

Sorry, teit det gikk utover deg. Du skrev lite og jeg så kanskje ikke helt ironien. Sorry at det gikk utover deg, var litt frustrert over all mistro og negativ tiltro. Men du er enig at det er svært lite svar her inne som sier noe annet enn at dette er bare tull og en runketråd?

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeansus! Høres mer ut som at han pisset i buksen hvis han var helt våt. Du skulle vært høflig nok til å tilby din egen bukse!  

Ellers ville jeg anbefalt deg å begynne med et medikament som heter depo Prøver å. Da slipper du å legge merke til unge menn i stramme jeans👌

Anonymkode: 65b43...0cf

Hva er dette??😐🤔

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er dette??😐🤔

Anonymkode: 7f160...be4

Beklager det skulle stå Depo provera!👍 

Anonymkode: 65b43...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager det skulle stå Depo provera!👍 

Anonymkode: 65b43...0cf

Hva er det?

Jeg syns forsåvidt stramme jeans kan være kult, men kanskje ikke orgasme foran meg.

Anonymkode: 7f160...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Kanskje en av fetish trådene. Men tidligere i dag opplevde jeg noe ganske heftig i Frognerparken. La merke til en ung mann i som satt ikke langt fra meg. Så han hadde stramme jeans på. Han begynte å åpenlyst gni seg i skrittet, holdt på en lang stund. Jeg ble litt paralysert og ble sittende å se på. Han ble etter en stund, temmelig hektisk, jukket å vrei seg og stønnet ganske høyt. Han fikk ff.. meg orgasme. Han ble plutselig stiv i kroppen, ristet lenge og ble plutselig helt våt i skrittet. Han kom ned på jorda etter nodn minutter hvor han pustet veldig. Han så plutselig opp på meg, helt rød i ansiktet. Han reiste seg og sa noe jeg ikke hørtr, og gikk raskt derfra.

Var litt lamslått etterpå.

Anonymkode: 7f160...be4

Kan ha vært et epileptisk anfall anfall eller et illebefinnende. Råder deg til å ringe politiet eller ambulansen om du ser noen få et tilsvarende anfall i fremtiden

Endret av Wagner
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Wagner skrev:

Kan ha vært et epileptisk anfall anfall eller et illebefinnende. Råder deg til å ringe politiet eller ambulansen om du ser noen få et tilsvarende anfall i fremtiden

Herlighet, hva er dette.???

Anonymkode: 7f160...be4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Definitivt på tide med en ip-ban. 

Er moralisten der?

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, her er soundtrack til historien din. Så han typen ut som gutta i denne videoen?

 

Anonymkode: df625...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, her er soundtrack til historien din. Så han typen ut som gutta i denne videoen?

 

Anonymkode: df625...974

Ikke helt sånn. Sånn ca samme alder; tynn og lyst langt hår.

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann. Det hender jeg runker i en bukse. Vanligvis joggebukse. Hjemme. Jeg prøver å tørke bort griseriet før det når buksa. Klesvask er liksom ikke så utrolig gøy. Men et par ganger har jeg villet se hvordan det ser ut om jeg lar det hele tømme seg i buksa. Det blir litt vått, selv med relativt mye sperm, men bare litt. Og skikkelig grisete... Men det kommer jo ikke flere desiliter. Men i alle de sikkert noen tusen runkingene jeg har utført har jeg aldri ristet. Og det har aldri tatt hverken minutter eller mange sekunder å komme til seg selv igjen. 

Jeg tror det er flere menn som sitter hjemme og runker i joggebukse enn ute i parken og runker i åletrange jeans.... 

Anonymkode: c8522...fe2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 17.02, kisskissbangbang skrev:

Til opplysning trur jeg det er bare du som runker til disse trådene dine. Hvorfor ikke bare åpne et word-dokument og la det stå til der? 

Meget godt forslag! Selv gjør jeg det når jeg har hodet fullt av "griseri", får det på papiret og ut av "systemet", og andre slipper å lese det. Vinn-vinn. :) 

Anonymkode: 95f59...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meget godt forslag! Selv gjør jeg det når jeg har hodet fullt av "griseri", får det på papiret og ut av "systemet", og andre slipper å lese det. Vinn-vinn. :) 

Anonymkode: 95f59...9b5

What??

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What??

Anonymkode: 7f160...be4

Jeg mener når jeg har en seksuell fantasi jeg trenger utløp for. Istedet for å gå på KG og starte en runketråd, åpner jeg et Word-dokument og lever dem ut der til jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 95f59...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...