Gå til innhold

Ung mann fikk orgasme i stramme jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Det hender jeg runker i en bukse. Vanligvis joggebukse. Hjemme. Jeg prøver å tørke bort griseriet før det når buksa. Klesvask er liksom ikke så utrolig gøy. Men et par ganger har jeg villet se hvordan det ser ut om jeg lar det hele tømme seg i buksa. Det blir litt vått, selv med relativt mye sperm, men bare litt. Og skikkelig grisete... Men det kommer jo ikke flere desiliter. Men i alle de sikkert noen tusen runkingene jeg har utført har jeg aldri ristet. Og det har aldri tatt hverken minutter eller mange sekunder å komme til seg selv igjen. 

Jeg tror det er flere menn som sitter hjemme og runker i joggebukse enn ute i parken og runker i åletrange jeans.... 

Anonymkode: c8522...fe2

Han hadde en lys blå dongryfarget helt stram jeans. Jeg sto ikke med desilitermål. Hehe. Det må ha kommet endel, han ble ganske våt på ene siden, som trakk litt nedover låret. Han ristet ja. Les om de som får orgasme her inne, flere som sier at dem rister. Han fikk ikke orgasme som varte i mange minutter, men hele seansen, når han nærmet seg orgasme og til han roet seg etter orgasmen, tok flere minutter.

Lurer virkelig på hvorfor jeg må holde på med dette, jeg hadde en synsopplevelse, som nesten ingen tror på eller som må finne grunner til ikke å tro. Jeg vet i hvertfall hva jeg så og hørte!

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener når jeg har en seksuell fantasi jeg trenger utløp for. Istedet for å gå på KG og starte en runketråd, åpner jeg et Word-dokument og lever dem ut der til jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 95f59...9b5

Fint for deg😊 Dette er hverken runketråd eller en fantasi. Dette er opplevet.

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slettet.. Hmm. Jeg skriver igjen, yngre menn tenner på min rumpe i stramme jeans. Pirrende og ikke noe galt med det..

Anonymkode: ea492...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble slettet.. Hmm. Jeg skriver igjen, yngre menn tenner på min rumpe i stramme jeans. Pirrende og ikke noe galt med det..

Anonymkode: ea492...f28

Herlig det😊

Anonymkode: 7f160...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...