Gå til innhold

Hvor mange ganger møtes før du vet om du er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg møter aldri noen om jeg ikke er interessert, så desperat er jeg ikke.

Anonymkode: f67ce...b4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg møter aldri noen om jeg ikke er interessert, så desperat er jeg ikke.

Anonymkode: f67ce...b4b

Hvordan kan du vite det før du har møtt de? 

Anonymkode: 2d274...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter ingen første gang om jeg ikke i utgangspunktet er interessert. Møtes andre gang om interessen ble større etter første date. 

Anonymkode: 1427e...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alltid interessert, om det ender i et ligg. Etter det eller om det ikke ender slik, ikke interessert.

Anonymkode: 5ed75...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så typen så likte jeg i hvert fall utseende hans. Første gang vi prata sammen så tenkte jeg at han var veldig spennende. Så tok jeg kontakt først og vi møttes igjen så gikk praten så lett. 

Alt gikk på skinner og jeg har ikke tvilt et sekund, bedre match til meg det finnes ikke. 

 

Hvis man må prøve lenge så er det ikke verdt det som regel. I starten slik bør alt være lett, er det ikke lett i starten så blir det aldri lett i lengden.

Anonymkode: 56e12...dbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det før du har møtt de? 

Anonymkode: 2d274...bd9

En må ha hatt kontakt før en møtes. Da får en jo en formening om hvordan personen er, og om en finner personen interessant.

Anonymkode: 1427e...3d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merker jeg allerede etter første gangen. Treffer de ikke igjen om jeg ikke kjenner på noen interesse etter det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe formening etter en gang? 

Anonymkode: 2d274...bd9

Du har typisk 10 minutter på deg for at jeg skal bli interesert, og på slutten av daten vil jeg være nokså sikker på å ha plassert deg i riktig bås.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første date. Er jeg ikke interessert etter første møte, blir det ikke flere dates. Dette er sånn man merker. Man hører jo gjerne at man ikke skal ha sex på første date, men min erfaring er at om det føles riktig så why not. Hadde sex på første date med min nåværende kjæreste og vi har vært sammen i 5 år :) 

Anonymkode: 47479...695

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste at jeg var interessert (altså at jeg likte han, og ville vite mer om han) allerede etter første møte. :)

for meg har det ikke hatt noe for seg å møte noen jeg ikke har fått en viss interesse for med en gang, flere ganger.

Det betyr ikke det samme som at jeg har forelsket etter første møte! Men interessert, ja. 

Anonymkode: 38e83...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både og. Det kommer litt an på. Jeg har hatt mange gode forhold med kvinner jeg har vært en anelse ambivalente til. Hva er det magefølelsen egentlig reagerer på? Noe som ikke er perfekt? Well guess what, det er ikke jeg heller. 

Jeg gir heller ting en sjanse så fremt jeg liker jenta godt nok til å treffes mer enn én gang. Men det kan ta lang tid før jeg virkelig bestemmer meg for at vi skal være kjærester og må hilse på foreldre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Druid skrev:

Du har typisk 10 minutter på deg for at jeg skal bli interesert, og på slutten av daten vil jeg være nokså sikker på å ha plassert deg i riktig bås.

Hva ser du etter/vurderer du i de ti min?

Anonymkode: 14049...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, DHG skrev:

Både og. Det kommer litt an på. Jeg har hatt mange gode forhold med kvinner jeg har vært en anelse ambivalente til. Hva er det magefølelsen egentlig reagerer på? Noe som ikke er perfekt? Well guess what, det er ikke jeg heller. 

Jeg gir heller ting en sjanse så fremt jeg liker jenta godt nok til å treffes mer enn én gang. Men det kan ta lang tid før jeg virkelig bestemmer meg for at vi skal være kjærester og må hilse på foreldre. 

Så hvis jenta er bra og du falt for henne, men du ikke liker foreldrene, er hun uaktuell da?

Anonymkode: 14049...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett etter bare 10-15 min inn i første date. Da rekker man å få et overblikk over utseende, kroppsspråk, kjemi, lukt, stemme, generell stemning hos dem og om de har humor. 

Anonymkode: 6ad85...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...