Gå til innhold

Eggløsningsslim uten utslag på test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På syklus dag 11 fra kveldstid av hadde jeg 1 døgn med smerter i nedre del av magen, ca 12 timer etter smertene oppsto tok jeg en EL test på morgenen som var veldig negativ. Da smertene avtok på kvelden fikk jeg rikelig med eggehviteslim på dopapiret, kan nevnes at slimet fortsatt er der morgenen etterpå også. Hva er tenkelig her mtp at EL testen nesten var helt hvit?

Tenker ikke å teste EL før i em/kveld da flere her inne skriver at kroppen får produsert mest LH utover dagen. 

La inn aksjer etter at smertene avtok i går og merket at jeg virket øm langt inni der mot venstre side, tenker det kan ha noe med eggstokken å gjøre. 

Anonymkode: df33d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende du har kort LH topp, og at du ikke har truffet helt på toppen, men at du likevel har hatt eggløsning. En syklus fikk jeg ikke positiv test, men fordi jeg temper, vet jeg at jeg hadde EL. Forrige syklus hadde jeg positiv test i 24t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Det kan hende du har kort LH topp, og at du ikke har truffet helt på toppen, men at du likevel har hatt eggløsning. En syklus fikk jeg ikke positiv test, men fordi jeg temper, vet jeg at jeg hadde EL. Forrige syklus hadde jeg positiv test i 24t

Takk for svar! Mulig at jeg gikk glipp av det denne gangen. Skal likevel teste EL de kommende dagene for å se etter endringer, selv om jeg er ganske sikker på at EL nå har vært mtp symptomene. Regner med det ikke er vits i å ta g test, da skal EL testene også gi utslag? 

Anonymkode: df33d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Mulig at jeg gikk glipp av det denne gangen. Skal likevel teste EL de kommende dagene for å se etter endringer, selv om jeg er ganske sikker på at EL nå har vært mtp symptomene. Regner med det ikke er vits i å ta g test, da skal EL testene også gi utslag? 

Anonymkode: df33d...985

Jeg har ikke noe erfaring med det, men har lest her at det kan gi utslag. Det beste du kan gjøre, er å legge inn aksjer :D Temping kan også gi deg et sikkert svar på EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test kommer ikke samtidig som eggløsning, men ca 24-36 timer FØR eggløsning. 

Dersom du har hstt eggløsning vil du ikke få positiv test :)

Anonymkode: c8dcc...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...