Gå til innhold

Menn, kan litt usikkerhet ødelegge din respekt for henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dame med samme erfaring her...

Anonymkode: 3ed2b...b21

😔

Jeg tar egentlig litt stolthet i å tørre å være ærlig, åpen og å ikke være perfekt hele tiden, men nå føler jeg meg bare dum. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum, det er det han som er!

Anonymkode: d5508...685

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er de fleste menn dessverre. De er generelt mindre sympatiske og har mindre empati enn kvinner.

Anonymkode: 360fc...3e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er turn off. Hvis du ikke verdsetter deg selv, og vet din egen verdi, hvordan skal han gjøre det? 

Du skal fake det om ikke du føler det selv. Du skal se på deg selv som en fantastisk dame med masse å by på og at han er HELDIG om han får sjangsen til å få date deg. Han skal føle at du er en catch! Noe han må jobbe for og jakte på. 

Når du forteller han rett ut at du er usikker på deg selv og snakker ned deg Selv, så synker verdien din i hans øyne. Automatisk. Det gjør ikke han til en dårlig person, vi er bare skapt slik som mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Han blokket deg fordi du oppførte deg rart, ikke fordi du er usikker

 

Hvorfor skal du forklare at du er keitete? La ham skape sitt eget inntrykk av deg i stedet. Og så sender du kyssefjes rett etterpå?? Det virker bare mindre sosialt intelligent

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer stort sett bare når mannen kun er interessert i sex. Og DU er ikke dum, det er det han som er. 

Menn som er ute etter noe seriøst, takler at dama blir litt usikker i den såkalte mellomfasen. Det var heller ingenting galt med meldingen din. 

Denne mannen ville før eller senere stukket uansett, like greit at det skjedde nå. Skjønner at det er vondt når man har blottlagt seg og blir møtt med ghosting på den måten, men dette kommer til å gå bra! 

Sender deg en :klem: og håper du kommer fort over denne idioten!❤️

Anonymkode: 371c2...263

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at følelsene ikke stakk veldig dypt for han om det ikke skulle mer til. Og nei, jeg synes ikke man burde fake selvsikkerhet eller annet (okei, har du store issues, hold kanskje litt tilbake - men virker ikke som om det gjelder deg) 

Tror det er en fordel å være seg selv, fra starten av. Klisjé, men. Klart man vil gi et godt inntrykk, men ikke gjøre seg til. 

Men har du hatt samme erfaring tidligere? Jeg har aldri hatt noe særlig problem med at menn mister interessen, og jeg har sagt og gjort mye rart - snakker og gjør før jeg tenker, ganske ofte. Tenker at du kanskje har hatt uflaks denne gangen bare? Eventuelt at du går etter feil type dersom det er et mønster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er dame men var inni meg veldig usikker etc da jeg datet min nåværende mann på 16. Året. Mest også fordi han var veldig attraktiv og følte at andre damer hang etter han. Imidlertid oppførte jeg meg utad som en dronning, og forsøkte i all min lille styrke å «late» som jeg alltid var 100% trygg og holdt han lenge på pinebenken.... løy til og med og sa at jeg hadde noen andre dater og måtte tenke lenge før jeg ville gå steget.... og jeg avlyste en helg med han og forklarte at jeg måtte prioritere meg selv og hvile. 

Uansett vi ble sammen og har 2 store barn nå og jeg er veldig lykkelig og føler han er verdens beste mann, far og venn. Han er 100% trofast og bruker all tid på familieliv. 

Men jeg vet han datet og var sammen mange damer før han bestemte seg for meg.

Og jeg er en vanlig dame - ingen dronnning i mine øyne men kanskje i hans hi hi

Anonymkode: 0fa17...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blårose8 said:

Ja det er turn off. Hvis du ikke verdsetter deg selv, og vet din egen verdi, hvordan skal han gjøre det? 

Du skal fake det om ikke du føler det selv. Du skal se på deg selv som en fantastisk dame med masse å by på og at han er HELDIG om han får sjangsen til å få date deg. Han skal føle at du er en catch! Noe han må jobbe for og jakte på. 

Når du forteller han rett ut at du er usikker på deg selv og snakker ned deg Selv, så synker verdien din i hans øyne. Automatisk. Det gjør ikke han til en dårlig person, vi er bare skapt slik som mennesker. 

Jeg vet min egen verdi, har god selvfølelse og var derfor jeg ville vite hvor han stod. Hadde jeg ikke kjent min verdi hadde jeg bare fortsatt å holde på på hans premisser og latt som alt var greit. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gaea skrev:

Jeg tenker at følelsene ikke stakk veldig dypt for han om det ikke skulle mer til. Og nei, jeg synes ikke man burde fake selvsikkerhet eller annet (okei, har du store issues, hold kanskje litt tilbake - men virker ikke som om det gjelder deg) 

Tror det er en fordel å være seg selv, fra starten av. Klisjé, men. Klart man vil gi et godt inntrykk, men ikke gjøre seg til. 

Men har du hatt samme erfaring tidligere? Jeg har aldri hatt noe særlig problem med at menn mister interessen, og jeg har sagt og gjort mye rart - snakker og gjør før jeg tenker, ganske ofte. Tenker at du kanskje har hatt uflaks denne gangen bare? Eventuelt at du går etter feil type dersom det er et mønster. 

Oftest stikker ikke følelsene så dypt i den første tiden selv om man kan føle det sterkt. De dype følelsene kom etter kanskje 1 år som kjærester og ikke minst etter barna ble født.

Anonymkode: 0fa17...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette skjer stort sett bare når mannen kun er interessert i sex. Og DU er ikke dum, det er det han som er. 

Menn som er ute etter noe seriøst, takler at dama blir litt usikker i den såkalte mellomfasen. Det var heller ingenting galt med meldingen din. 

Denne mannen ville før eller senere stukket uansett, like greit at det skjedde nå. Skjønner at det er vondt når man har blottlagt seg og blir møtt med ghosting på den måten, men dette kommer til å gå bra! 

Sender deg en :klem: og håper du kommer fort over denne idioten!❤️

Anonymkode: 371c2...263

Takk :hjerte: når jeg leser her at jeg fremstod som rar og mindre sosialt intelligent føler jeg meg bare enda verre, visste ikke det var SÅ ille det jeg skrev, så godt ikke alle syns det. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oftest stikker ikke følelsene så dypt i den første tiden selv om man kan føle det sterkt. De dype følelsene kom etter kanskje 1 år som kjærester og ikke minst etter barna ble født.

Anonymkode: 0fa17...5ac

Det er klart, men mener at det nok ikke var "sterkt" heller, om det skulle så lite til. Ikke noe forelskelse fra hans side, slik TS følte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet min egen verdi, har god selvfølelse og var derfor jeg ville vite hvor han stod. Hadde jeg ikke kjent min verdi hadde jeg bare fortsatt å holde på på hans premisser og latt som alt var greit. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Hva var hans premisser?

Anonymkode: 0fa17...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gaea said:

Jeg tenker at følelsene ikke stakk veldig dypt for han om det ikke skulle mer til. Og nei, jeg synes ikke man burde fake selvsikkerhet eller annet (okei, har du store issues, hold kanskje litt tilbake - men virker ikke som om det gjelder deg) 

Tror det er en fordel å være seg selv, fra starten av. Klisjé, men. Klart man vil gi et godt inntrykk, men ikke gjøre seg til. 

Men har du hatt samme erfaring tidligere? Jeg har aldri hatt noe særlig problem med at menn mister interessen, og jeg har sagt og gjort mye rart - snakker og gjør før jeg tenker, ganske ofte. Tenker at du kanskje har hatt uflaks denne gangen bare? Eventuelt at du går etter feil type dersom det er et mønster. 

Nei, har gjort mye verre enn det tidligere uten at menn har mistet interessen. Såpass rare ting at jeg har blitt overrasket når de var like interessert etterpå. Ja, liker også å være meg selv fra starten, og masse issues har jeg ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Mange menn syntes det er ok om en dame er usikker og litt nevrotisk. Men ikke i datingfasen. Kanskje de blir usikre selv eller tror du bare vil ha selvbekreftelser. 

Anonymkode: 075a9...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva var hans premisser?

Anonymkode: 0fa17...5ac

Var liksom han som bestemte, i mangel av bedre forklaring. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blårose8 said:

Ja det er turn off. Hvis du ikke verdsetter deg selv, og vet din egen verdi, hvordan skal han gjøre det? 

Du skal fake det om ikke du føler det selv. Du skal se på deg selv som en fantastisk dame med masse å by på og at han er HELDIG om han får sjangsen til å få date deg. Han skal føle at du er en catch! Noe han må jobbe for og jakte på. 

Når du forteller han rett ut at du er usikker på deg selv og snakker ned deg Selv, så synker verdien din i hans øyne. Automatisk. Det gjør ikke han til en dårlig person, vi er bare skapt slik som mennesker. 

Skrev forresten ikke at jeg var usikker på meg selv, men på situasjonen 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...