Gå til innhold

Hvorfor er jenter så tilbakestående når de filmer noe


Kallis92

Anbefalte innlegg

Kan kanskje forstå når de ikke filmer. Om de vil være tilbakestående og gå litt vild. Det er en mennesketing og latter er sunt. Men hvorfor.. når man filmer. Er bare så irritabelt :P Altså om en fyr gjør det samme hater jeg det også... men de ser generelt femi ut om de gjør det.

Men vet ikke hva som er greia. De kan bare ikke holde kjeft er så sykt uinteresant

 

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lager så mye rare tråder. 😛 hvorfor? At jenter filmer annerledes mener du?

Anonymkode: 60b88...321

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at du bare ikke liker kvinner basert på alle disse rare trådene dine🧐

Anonymkode: b06f1...ee8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å tro at du bare ikke liker kvinner basert på alle disse rare trådene dine🧐

Anonymkode: b06f1...ee8

Jeg liker folk som prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd.

Til deg, TS: Alle jenter/kvinner er ikke like. Alle gutter/menn er ikke like. Les deg litt opp. 

Hilsen er kvinne som er j.... god til å filme/fotografere. Det er faktisk jobben min. Og det tjener jeg nesten 2 mill. i året på. 

 

Anonymkode: 6d3b4...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er menn så tilbakestående når de gjør noe som helst? Plukk opp en norskbok når du har tid forresten (og tid har du åpenbart nok av). 

Endret av Nappetass1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun filmer med mobilen skal hun ha skryt for å holde den riktig vei (horisontalt). Det er altfor mange av begge kjønn som ikke skjønner det.

Anonymkode: 73ac7...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig tråd.

Til deg, TS: Alle jenter/kvinner er ikke like. Alle gutter/menn er ikke like. Les deg litt opp. 

Hilsen er kvinne som er j.... god til å filme/fotografere. Det er faktisk jobben min. Og det tjener jeg nesten 2 mill. i året på. 

 

Anonymkode: 6d3b4...5e8

Ja vel? Hvor i et tverrsnitt skal et ansikt aldri plasseres? Gro Harlem Brundtland nektet media å filme henne fra en viss vinkel, hvilken og hvorfor?

Anonymkode: a7886...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel? Hvor i et tverrsnitt skal et ansikt aldri plasseres? Gro Harlem Brundtland nektet media å filme henne fra en viss vinkel, hvilken og hvorfor?

Anonymkode: a7886...589

😂 Hvorfor skal hun måtte bevise noe for deg? Tenker du at det umulig finnes så mye som en eneste kvinne innenfor filmbransjen i hele Norge?  🤣

Anonymkode: b06f1...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel? Hvor i et tverrsnitt skal et ansikt aldri plasseres? Gro Harlem Brundtland nektet media å filme henne fra en viss vinkel, hvilken og hvorfor?

Anonymkode: a7886...589

Prøver du å få noen til å bevise at de er fotograf ved å forklare hvordan Norges statsminister for 23 år siden nektet å bli filmet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Prøver du å få noen til å bevise at de er fotograf ved å forklare hvordan Norges statsminister for 23 år siden nektet å bli filmet? :klo:

Det er et skoleeksempel. Hun kastet ut de som tok bilder eller filmet henne fra en viss vinkel.

Anonymkode: a7886...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Hvorfor skal hun måtte bevise noe for deg? Tenker du at det umulig finnes så mye som en eneste kvinne innenfor filmbransjen i hele Norge?  🤣

Anonymkode: b06f1...ee8

Jeg tenker at på internett er alle politi, brannmenn, leger, advokater, dommere, journalister, you name it! Derfor stilte jeg noen spørsmål jeg vet ikke kan googles, men som er basiskunnskap for en som har det som yrke.

Anonymkode: a7886...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et skoleeksempel. Hun kastet ut de som tok bilder eller filmet henne fra en viss vinkel.

Anonymkode: a7886...589

Hvilken relevans har det for en fotograf i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste jeg vet når folk skal filme en person når de begynner og snakke "oh wow" 100 gnager iløpet av 1 min, enten hold kjeft eller si noe konstruktivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at på internett er alle politi, brannmenn, leger, advokater, dommere, journalister, you name it! Derfor stilte jeg noen spørsmål jeg vet ikke kan googles, men som er basiskunnskap for en som har det som yrke.

Anonymkode: a7886...589

Det blir jo temmelig irrelevant når poenget med innlegget var at det finnes kvinner i filmbransjen? 

Anonymkode: b06f1...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er nok kun i frustrasjon over at runketrådene er døde.

Anonymkode: 3a9f3...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, applestories skrev:

Hvilken relevans har det for en fotograf i dag?

Det forklarer hun som hevder å tjene 2 millioner som kameramann hvis hun svarer. Noe jeg tviler på at hun gjør.

Jeg kan godt forklare deg det om til helgen, hvis hun ikke har svart til da. Hvis du er interessert i å lære noe om kamerabruk, hva som er viktig å tenke på, som ufaglærte ikke har den blekeste om eller legger merke til?

Anonymkode: a7886...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forklarer hun som hevder å tjene 2 millioner som kameramann hvis hun svarer. Noe jeg tviler på at hun gjør.

Jeg kan godt forklare deg det om til helgen, hvis hun ikke har svart til da. Hvis du er interessert i å lære noe om kamerabruk, hva som er viktig å tenke på, som ufaglærte ikke har den blekeste om eller legger merke til?

Anonymkode: a7886...589

Jeg har ikke store planer om å filme Gro Harlem Brundtland noen gang, så jeg tolker det slik at det du snakker om er en teknikk som er relevant også for andre mennesker og sammenhenger. Men som tydeligvis ikke går an å google seg frem til.

Venter i spenning på at helgen skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, applestories skrev:

Jeg har ikke store planer om å filme Gro Harlem Brundtland noen gang, så jeg tolker det slik at det du snakker om er en teknikk som er relevant også for andre mennesker og sammenhenger. Men som tydeligvis ikke går an å google seg frem til.

Venter i spenning på at helgen skal komme.

Jeg er helt enig med deg, hun som hevdet å være en kameramann med lønn på over 2 millioner vil ikke svare. Så du må vente til helgen før du får svar.

Anonymkode: a7886...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...