Gå til innhold

Lege advarer mot å koke vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den dama er jo gæren da! 🤣 


Solgte produkter som jadeegg som skulle puttes i vaginaen. Hun hadde et magasin som hun ville at skulle intervjue healere og alternative behandlere uten å måtte sjekke om det de sa stemte. Anbefalte at influensasyke skulle sitte mye i badstu. Akupunktur med bier i stedet for nåler mot plager som blant annet betennelse, leddgikt, arr og hudproblemer. 

Anonymkode: 1b509...b1c

Og den nye typen til Märtha er guruen til Gwyneth Goop Paltrow :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en tradisjon i noen muslimske land dette med vaginadamping, da før bryllupet. Har sett det på en av reiseseriene med Joanna Lumley. Fryktelig risikabelt da :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Million skrev:

Hadde aldri funnet på noe så dumt uansett.

Denne Gwyneth er en skuespiller som har kommet med mange rare utsagn fra sin alternative livsstil de senere årene. Hun virker jo helt blåst.

 

Hun er god venn med sjaman Durek så det sier alt 🤣🤣

Anonymkode: 709b8...6b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er god venn med sjaman Durek så det sier alt 🤣🤣

Anonymkode: 709b8...6b1

Han er «guruen» hennes! :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideen er ikke så idiotisk som det kan virke som ved første øyekast. Å sitte på en bøtte slik at man får varm (Selvfølgelig ikke kokende vann slik at man får brannskader! Det bør være logisk for de fleste!) damp opp i underlivet er et gammelt kjerringråd som kan virke lindrende på kløe/svie i underlivet, hemoroider etc.

Jeg lærte det av min bestemor som igjen hadde lært det av min oldemor. Sistnevnte levde i tiden før jordmødre og fødsel på sykehus var vanlig, tok i mot noen hundre barn i sin levetid og hadde følgelig ganske bred erfaring med kvinnelige underliv ;)

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Leo skrev:

Ideen er ikke så idiotisk som det kan virke som ved første øyekast. Å sitte på en bøtte slik at man får varm (Selvfølgelig ikke kokende vann slik at man får brannskader! Det bør være logisk for de fleste!) damp opp i underlivet er et gammelt kjerringråd som kan virke lindrende på kløe/svie i underlivet, hemoroider etc.

Jeg lærte det av min bestemor som igjen hadde lært det av min oldemor. Sistnevnte levde i tiden før jordmødre og fødsel på sykehus var vanlig, tok i mot noen hundre barn i sin levetid og hadde følgelig ganske bred erfaring med kvinnelige underliv ;)

Hm, ja det kan hende det er en gammel praksis mange steder. Men de operative ordene må være ikke kokende og helst en god del grader under for damp skader mye fortere enn vann pga den høye energien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er samme lege som advarte meg mot å steke pikken min...?

Anonymkode: 1abb2...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hm, ja det kan hende det er en gammel praksis mange steder. Men de operative ordene må være ikke kokende og helst en god del grader under for damp skader mye fortere enn vann pga den høye energien. 

Ja, men det visste de gamle veldig godt og det ble poengtert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Frøkensina skrev:

Og den nye typen til Märtha er guruen til Gwyneth Goop Paltrow :fnise:

Kødder du??? Sheit da er han muligens klin gæren også. :fart2:

Anonymkode: 1b509...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...