Gå til innhold

Ser strek, men er den positiv?¿


wanderlust7

Anbefalte innlegg

Jeg ser ingen strek jeg heller. Min erfaring er at når de er så svake så er de negative. 

Anonymkode: d5cd6...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har dårlig syn 😂 ser du ikke streken???

Ts jeg ser streken veldig godt å du har fått strek på alle testene. Jeg fikk aldri skyggestrek på disse så jo de er positive. I morgen blir den sterkere :) 

Anonymkode: 141fa...e86

😂 Jeg har heller aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt tidligere, derfor har jeg litt troa nå selv om strekene er veldig svake.. Spent på ny test i morgen 🥰 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wanderlust7 skrev:

😂 Jeg har heller aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt tidligere, derfor har jeg litt troa nå selv om strekene er veldig svake.. Spent på ny test i morgen 🥰 :) 

Legg ut bilde i tråden om den er sterkere da 😊

Anonymkode: d5cd6...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legg ut bilde i tråden om den er sterkere da 😊

Anonymkode: d5cd6...9fe

ja, det skal jeg gjøre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, wanderlust7 skrev:

😂 Jeg har heller aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt tidligere, derfor har jeg litt troa nå selv om strekene er veldig svake.. Spent på ny test i morgen 🥰 :) 

Jeg ser det veldig tydelig fra macen på jobb :) og mobilen. 

«Merkelig» at så mange ikke ser streken, men det er mange som er litt bitre på andre som blir gravide og derfor svarer man ofte irritert å bastant. 

 Å nei når de er så svake er de ikke negative som noen påpekte. Du har HCG i blodet ditt så ergo er egget befruktet, men spørsmålet er om det blir sterkere og om egget festet seg. Da for å utelukke kjemisk. 

 

Anonymkode: 141fa...e86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det veldig tydelig fra macen på jobb :) og mobilen. 

«Merkelig» at så mange ikke ser streken, men det er mange som er litt bitre på andre som blir gravide og derfor svarer man ofte irritert å bastant. 

 Å nei når de er så svake er de ikke negative som noen påpekte. Du har HCG i blodet ditt så ergo er egget befruktet, men spørsmålet er om det blir sterkere og om egget festet seg. Da for å utelukke kjemisk. 

 

Anonymkode: 141fa...e86

Ja, synes også det er rart at folk ikke kan skimte en strek i det minste, så tvilte et sekund på om det bare var innbillning, men jeg ser altså streken! :) 

Tusen takk for så hyggelig svar, som du sier er det ikke bestandig man får det her inne. :) Venter i spenning på ny test i morgen, har både en digital og en til lloyds. Tror ikke jeg svir av den digitale helt enda, har bestilt flere tester fra babyplan som jeg tror kommer i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Gratulerer!!!! 😄

Tusen takk, er helt i sjokk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, wanderlust7 skrev:

Tusen takk, er helt i sjokk! ❤️

Veldig misunnelig!! Har du hatt noen symptomer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Veldig misunnelig!! Har du hatt noen symptomer?

Krysser fingrene for at det blir din tur snart <3
Ja faktisk en god del symptomer som jeg tenkte var pga hormonkluss etter pilleslutt. Har hatt både vondt, murring og stikking i magen, forrige uke måtte jeg tisse hele tiden, såre brystvorter (ikke ømme bryst før i går) og så synes jeg at jeg fikk en del ''prikker'' rundt brystvorta som ble mer og mer tydelige :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, wanderlust7 skrev:

Da tror jeg ikke «ønskebrillene» lyver på dagens test 😄😄😄

DED1FC9D-A6B8-4A6A-BAFE-41D7E4B1BB3A.jpeg

Ser du :) Var aldri i tvil på dine vegne. Du hadde HCG i blodet. Får se om brukerne som «ikke så en strek» ser at denne er positiv 😆 det står tross alt gravid. Blir ikke tydeligere enn det!

Gratulerer og lykke til :) 

Anonymkode: 141fa...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du :) Var aldri i tvil på dine vegne. Du hadde HCG i blodet. Får se om brukerne som «ikke så en strek» ser at denne er positiv 😆 det står tross alt gravid. Blir ikke tydeligere enn det!

Gratulerer og lykke til :) 

Anonymkode: 141fa...e86

Tusen takk for det! ❤️ hehe ja, ikke bestandig at svak strek betyr negativ ihvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skimte en liten strek med litt fantasi, men om du venter en uke og tester md digital så får du svaret svart på hvitt. Ville ikke ha feiret av de testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snoren skrev:

Jeg kan skimte en liten strek med litt fantasi, men om du venter en uke og tester md digital så får du svaret svart på hvitt. Ville ikke ha feiret av de testene.

Testet positivt med digital idag, som du kan se lengre opp her 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...