Gå til innhold

Vaskehjelpen forsyner seg av drikke


Nooni

Anbefalte innlegg

Jeg har en vaskehjelp som forsynte seg av drikke sist hun var her. Hun skjuler det ikke, for en tom Pepsi Max box står på benken etter at hun hadde vært der. Den forrige vaskehjelpen hadde med seg barnet sitt, satte barnet foran min mac, ga han (min) Pepsi Max og French Fries, mens h*n vasket. Akkurat den situasjonen gjorde meg veldig forbannet og det sa jeg fra om, men ... 

Hun som "bare" drakk en Pepsi Max boks .... hvordan ville dere tenkt? (Jeg skal snakke med henne) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde reagert på det.Det hadde vært noe helt annet hvis hun hadde spurt om det var greit at hun forsynte seg seg fra kjøleskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Det er stjeling. Hun har ikke lov til å forsyne seg slik. Dette tar du opp med firmaet hun jobber for. Hun bør få sparken asap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter alltid frem drikke og en snack til min vaskehjelp. Kanskje en ide, så slipper du at hun forsyner seg selv (i tilfelle du er helt sikker på at hun ikke hadde med seg pm-boksen selv...).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marimba skrev:

Du er sikker på at vedkommende ikke hadde med seg en boks selv?

Ja det er jeg for jeg hadde tilfeldigvis vasket kjøleskapet dagen før, og ting hadde sin plass (boksene var plassert på "linje". Jeg vil nødig fremstå som gjerrig, for jeg har ingenting i mot å dele/by på, jeg bare reagerer på at h*n tok det som en selvfølge at det var noe h*n kunne gjøre. Ettersom hun ikke kastet boksen og heller ikke ga meg beskjed. 

Hadde hun sendt melding hadde jeg selvsagt sagt: Helt ok, ikke tenk på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Husmilla skrev:

Jeg setter alltid frem drikke og en snack til min vaskehjelp. Kanskje en ide, så slipper du at hun forsyner seg selv (i tilfelle du er helt sikker på at hun ikke hadde med seg pm-boksen selv...).

Kunne ikke falt meg inn å gjøre. Jeg jobber 7,5 time pr dag uten denslags tilbud, hun var hos meg i 3 timer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chantielle skrev:

Jeg ville tatt det opp med henne,gitt henne en advarsel.

Da kan jeg tolke deg dit hen at du ikke synes det er greit - hvis dette hadde vært hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nooni skrev:

Da kan jeg tolke deg dit hen at du ikke synes det er greit - hvis dette hadde vært hos deg?

Stemmer,jeg synes ikke det er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...