Gjest Familytree Skrevet 10. august 2019 #21 Del Skrevet 10. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å fortelle det, men det nytter ikke. Han tror at alt handler om at jeg vil ha større sprettrumpe og flatere mage. Dette stemmer ikke. Selvfølgelig gleder det meg bår jeg ser resultatet på kroppen, men det alene er ikke det som holder meg gående. Det som holder meg gående er å ha en tid på døgnet der jeg kun fokuserer på meg selv og ingen andre. Anonymkode: a4612...4a7 Argumentasjonen hans er ganske hyklersk. Var han ute etter å ha tynne armer med kroppsbygging? Jeg forstår hva du sier, du har to alternativer: Foreslå at han skal trene med deg eller vente på at du blir lei av å høre de samme diskusjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #22 Del Skrevet 10. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han fortalt om årsaken til at han sluttet å trene? I hvor mange måneder trente han tilsammen? Trente han lenge før dere ble kjærester? Er han deprimert eller syk på andre måter? Anonymkode: ca16f...08c Han trente i to år. Han sier han sluttet fordi det var så mye med jobb. Han er ikke syk eller deprimert med mindre han er den flinkeste i verden til å skjule. Anonymkode: a4612...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. august 2019 #23 Del Skrevet 10. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han trente i to år. Han sier han sluttet fordi det var så mye med jobb. Han er ikke syk eller deprimert med mindre han er den flinkeste i verden til å skjule. Anonymkode: a4612...4a7 Er du i mye bedre form enn han nå? Kan det være så enkelt? Misunnelse? Nærmer du deg han i styrke og? Føler han seg truet og i skyggen av deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #24 Del Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, Trening skrev: Er du i mye bedre form enn han nå? Kan det være så enkelt? Misunnelse? Nærmer du deg han i styrke og? Føler han seg truet og i skyggen av deg? Jeg er i mye bedre form enn han. Om jeg er sterkere, det vet jeg ikke. Jeg er sterk til å være ei jente på 60 kg. Han er en mann på nesten 80 kg. Tviler på at han er misunnelig. Han er mye bedre enn meg i alt annet. Anonymkode: a4612...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalibita Skrevet 10. august 2019 #25 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) . Endret 12. oktober 2019 av Lalibita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #26 Del Skrevet 10. august 2019 Han likte vel best at du var deprimert og utrent der han kunne briljere eller noe. Han er SJALU. Anonymkode: fadc1...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #27 Del Skrevet 10. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i mye bedre form enn han. Om jeg er sterkere, det vet jeg ikke. Jeg er sterk til å være ei jente på 60 kg. Han er en mann på nesten 80 kg. Tviler på at han er misunnelig. Han er mye bedre enn meg i alt annet. Anonymkode: a4612...4a7 Og nå vil han ta fra deg det du føler deg god på. Synes dette er trist. Anonymkode: e0c1e...b59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. august 2019 #28 Del Skrevet 10. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i mye bedre form enn han. Om jeg er sterkere, det vet jeg ikke. Jeg er sterk til å være ei jente på 60 kg. Han er en mann på nesten 80 kg. Tviler på at han er misunnelig. Han er mye bedre enn meg i alt annet. Anonymkode: a4612...4a7 Jeg tror du treffer spikeren nå, at dette kan være årsaken. Jeg har et vennepar som opplevde noe av det samme. De fant en bra løsning, til slutt. Tør ikke brette ut om de her, men om du vil så send en pm så kan jeg si hvordan det løste seg der. Men det gikk på misunnelse, være i skyggen av og faktisk å føle seg truet😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. august 2019 #29 Del Skrevet 10. august 2019 Uansett masse lykke til, snakke inngpende om hvorfor med han må du uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. august 2019 #30 Del Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som om at han ikke liker at du trener fordi han har sluttet å trene. Det er selvsagt hans problem og ikke ditt. Altså, 5 dager i uka med trening kan vel defineres som mye trening, men det er ikke for mye. Hadde jo vært noe annet om du trente 10 ganger eller mer pr uke. Anonymkode: 258bf...51b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er misunnelig eller føler seg truet for at du er bedre enn ham på trening. Anonymkode: f64e6...41e Kanskje han har lagt merke til at kona overdriver treninga si? Og hvorfor skal han være misunnelig på en som trener for mye? Å trene for mye er jo en lidelse og en straff. Jeg skjønner ikke dere som applauderer folk som overdriver treninga si,- er dere menneskehatere er derfor dere elsker å intriger og det å komme med dårlige råd? Å finne misunnelse hos en som trener for mye, haha, jammen hvor får dere det fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #31 Del Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, waco skrev: Kanskje han har lagt merke til at kona overdriver treninga si? Og hvorfor skal han være misunnelig på en som trener for mye? Å trene for mye er jo en lidelse og en straff. Jeg skjønner ikke dere som applauderer folk som overdriver treninga si,- er dere menneskehatere er derfor dere elsker å intriger og det å komme med dårlige råd? Å finne misunnelse hos en som trener for mye, haha, jammen hvor får dere det fra? Å trene 5 dager i uka er vitterlig ikke å overdrive trening. Kan godt hende det er en lidelse for deg å trene, men for andre er det noe som gir energi og som er kjekt. Jeg også trener mye. Selv om jeg "bare" er på treningssenteret 3 dager i uka så går jeg fjellturer, dykker og klatrer de resterende dagene. Ikke alle er interessert i å ligge på sofaen hele dagene etter jobb Er det fordi du ikke trener selv at du tror å trene 5 dager i uka er for mye? Anonymkode: 258bf...51b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. august 2019 #32 Del Skrevet 10. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Her er det bare en ting å gjøre. 1 - dump han, 2 - legg ut bilde av mage, rumpe, bryster og vagina i de respektive trådene, 3 - gi oss løse hint om ditt brukernavn. Anonymkode: 67d99...0ea Jeg lo! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. august 2019 #33 Del Skrevet 10. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å trene 5 dager i uka er vitterlig ikke å overdrive trening. Kan godt hende det er en lidelse for deg å trene, men for andre er det noe som gir energi og som er kjekt. Jeg også trener mye. Selv om jeg "bare" er på treningssenteret 3 dager i uka så går jeg fjellturer, dykker og klatrer de resterende dagene. Ikke alle er interessert i å ligge på sofaen hele dagene etter jobb Er det fordi du ikke trener selv at du tror å trene 5 dager i uka er for mye? Anonymkode: 258bf...51b Det er ikke jeg som syns hun trener for mye, - det er ektemannen hennes! Si meg, - er du åndssvak eller noe sånt bare fordi du trener for mye? Har du ikke lest hovedinnlegget? Hun forteller at mannen hennes er tidligere kroppsbygger og til og med trente mer enn henne! Når en mann klarer å begrense seg hvorfor skal ikke flere klare å begrense seg? Jeg har aldri skjønt meg på dere treningsnarkomane, ja jeg har forstått at dere higer etter noe, men akkurat hva dere higer etter har jeg aldri skjønt? Er det et lengre liv? Lengre enn det livet dere forbruker trening mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #34 Del Skrevet 10. august 2019 5 minutter siden, waco skrev: Det er ikke jeg som syns hun trener for mye, - det er ektemannen hennes! Si meg, - er du åndssvak eller noe sånt bare fordi du trener for mye? Har du ikke lest hovedinnlegget? Hun forteller at mannen hennes er tidligere kroppsbygger og til og med trente mer enn henne! Når en mann klarer å begrense seg hvorfor skal ikke flere klare å begrense seg? Jeg har aldri skjønt meg på dere treningsnarkomane, ja jeg har forstått at dere higer etter noe, men akkurat hva dere higer etter har jeg aldri skjønt? Er det et lengre liv? Lengre enn det livet dere forbruker trening mener dere? Trening gir overskudd, en god følelse, og er bra for helsa!! Test! Anonymkode: dc73e...8ed 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. august 2019 #35 Del Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trening gir overskudd, en god følelse, og er bra for helsa!! Test! Anonymkode: dc73e...8ed Å trene for mye forkorter livet og kan føre til hjerteinfarkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #36 Del Skrevet 10. august 2019 Akkurat nå, waco skrev: Å trene for mye forkorter livet og kan føre til hjerteinfarkt. Alt er farlig i overdrevent form..nå trente ikke hun nødvendigvis så mye.. 5 dager sier lite om totall mengde/ inntensiste🤓 Anonymkode: 08d94...98e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #37 Del Skrevet 10. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trening gir overskudd, en god følelse, og er bra for helsa!! Test! Anonymkode: dc73e...8ed Veldig sant💪💪 Anonymkode: 08d94...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #38 Del Skrevet 10. august 2019 16 minutter siden, waco skrev: Det er ikke jeg som syns hun trener for mye, - det er ektemannen hennes! Si meg, - er du åndssvak eller noe sånt bare fordi du trener for mye? Har du ikke lest hovedinnlegget? Hun forteller at mannen hennes er tidligere kroppsbygger og til og med trente mer enn henne! Når en mann klarer å begrense seg hvorfor skal ikke flere klare å begrense seg? Jeg har aldri skjønt meg på dere treningsnarkomane, ja jeg har forstått at dere higer etter noe, men akkurat hva dere higer etter har jeg aldri skjønt? Er det et lengre liv? Lengre enn det livet dere forbruker trening mener dere? Si meg, er du ikke i stand til å ytre din mening uten å drive med personangrep? Man er ikke treningsnarkoman bare fordi man trener 5 dager i uka. Herregud. Du får bare sitte der i sofaen din og bygge aterosklerose og kose deg med det, så kan vi andre kose oss med å bygge en sunn kropp. Anonymkode: 258bf...51b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. august 2019 #39 Del Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig sant💪💪 Anonymkode: 08d94...98e Ja, ikke sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 10. august 2019 #40 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg må gå litt imot strømmen her. Om min mann hadde vært ute 5 dager i uken (uansett grunn), hadde jeg ikke likt det. Har dere barn sammen? Blir han sittende hjemme med dem mens du trener? Det er noe annet om du trener hjemme. Da ville jeg ikke reagert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå