Gå til innhold

Alex og Fritjofs podcast. Hva skjedde?


NettMeg

Anbefalte innlegg

Vet noen hva som skjedde med Alex og Fritjof podcast?

Jeg har fulgt med på den siden de starta for mange år siden. Siste podcasten de lagde var i slutten av juni, da snakket de om planene de hadde for neste ukes podcast. Siden har det var stille fra de. Kjempe synd. Det var favoritt podcasten .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kunne vært det. Og Fritjof giftet seg for snart 2 mnd siden så han kan jo være på bryllupsreise. Men det er rart de ikke har nevnt den brå pausen ute ett ord når den siste podcasten de har lagt ut pratet de om hvor gøy det ville bli å lage neste podcast uken etter pga bryllupet som nærmet seg. De pleier heller aldri å ta pause, og det er heller ikke nevnt noe på Facebook siden til podcasten 🤔

krisemøte avsluttet sin podcast brått uten forvarsel denne sommeren. Håper ikke det er en ny trend 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrisemøteR har startet opp igjen med Kyrre pluss gjest. Faktisk veldig bra også. Skal gi den nye podcasten til Kris, 80%, en sjanse. Foreløpig kommer Kyrre best ut om man ser bort fra Rekommandert med Kris, hver siste mandag i måneden. 

Han har jo tidligere podcaster som ligger i arkivet som Kris på Kripos, Alt du sier er feil Espen bla. Veldig gode podcaster 👍🏼👍🏼👍🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen spurte for få dager på facebooksiden deres om når de er tilbake. De svarer at de snart er tilbake. Gleder meg.

Endret av Moonwalker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Ser at noen spurte for få dager på facebooksiden deres om når de er tilbake. De svarer at de snart er tilbake. Gleder meg.

Hva heter Facebook siden deres ? Alex og fritjofs podcast siden på Facebook som jeg finner har det ikke vært noe aktivitet siden 2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, NettMeg skrev:

Hva heter Facebook siden deres ? Alex og fritjofs podcast siden på Facebook som jeg finner har det ikke vært noe aktivitet siden 2018

Det er den siden. Trykker du på "innlegg fra besøkende" ser du innlegget med spm og svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det er den siden. Trykker du på "innlegg fra besøkende" ser du innlegget med spm og svar :)

Tusen takk 😃 ja ut fra svarene de kom med der blir det ekstra spennende med neste episode👍 Håper bare ikke den store nyheten er at de skal avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...