Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, Jegundres skrev:

Hurra ! Disse ebay-testene er ganske dårlige til å være tidlige tester. Ser straks, men den er langt fra sterk på samme urin som disse to! 

20190924_063928.jpg

TULLER DU??? Hurra😍😍😍😍😍😍åååååh så gøy - gratulerer!

Kan jeg se grafen din???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Jegundres skrev:

Hurra ! Disse ebay-testene er ganske dårlige til å være tidlige tester. Ser straks, men den er langt fra sterk på samme urin som disse to! 

20190924_063928.jpg

Gratulerer 😍😍

Skrevet

Greide ikke unngå å teste idag, 4t urin og den var blendahvit som forventet. Satser på oktober 🤞🏼

Skrevet (endret)
57 minutter siden, -C- skrev:

TULLER DU??? Hurra😍😍😍😍😍😍åååååh så gøy - gratulerer!

Kan jeg se grafen din???

Oh no:) selvom det var første tanken min også 😛 haha..  takk :)

Med disse stusselige ebay tidlig testene, så var jeg ikke forberedt på dette i dag! Den nederste er tatt på samme urin som de to andre. 

Grafen likner på sist. Duppet 11 dpo sist også, med positiv test samme dag, før det steg igjen. 

Nei jeg har testet alt for mye med de derre jækla ebay-testene:p men hadde negativ Firstresponse 9 dpo. Og såvidt jeg kunne skimte en strek hvis jeg la godviljen til på CB Earl detection i går :)

received_400887947501854.jpeg

Screenshot_20190924-100601_FF Mobile.jpg

Endret av Jegundres
Skrevet

Utrolig moro😍 Glad for deg!

Jeg orket ikke å teste i dag en gang, siden jeg fikk negativ test både 9 og 10 dpo, skal sies at jeg tok tidligtest fra babyplan som jeg jo tenker ville slått ut, omså svakt om det var noe.

Så jeg har jo bare konkludert med at alt håp var ute jeg.

364F33A0-27D6-437B-99E9-06FF557F2354.jpeg

Skrevet
4 minutter siden, -C- skrev:

Utrolig moro😍 Glad for deg!

Jeg orket ikke å teste i dag en gang, siden jeg fikk negativ test både 9 og 10 dpo, skal sies at jeg tok tidligtest fra babyplan som jeg jo tenker ville slått ut, omså svakt om det var noe.

Så jeg har jo bare konkludert med at alt håp var ute jeg.

364F33A0-27D6-437B-99E9-06FF557F2354.jpeg

Takk for det :)

det hadde ikke jeg gjort. Testet med vanlige tester eller?? 

• Liker 1
Skrevet

Ja sant - det er nok bare fordi jeg ellers alltid har testet positivt tidlig at jeg blir sånn. Beskytte meg selv litt mot skuffelsen🙈 Føler heller ikke jeg har noen symptomer så «heksa» som jeg så fint kaller tante rød, kommer nok i løpet av et par dager.

Jeg brukte babyplan tidligtest/strips, som jo har høy sensitivitet også, den ville nok slått ut til nå tror du ikke?

Skrevet (endret)
10 minutter siden, -C- skrev:

Ja sant - det er nok bare fordi jeg ellers alltid har testet positivt tidlig at jeg blir sånn. Beskytte meg selv litt mot skuffelsen🙈 Føler heller ikke jeg har noen symptomer så «heksa» som jeg så fint kaller tante rød, kommer nok i løpet av et par dager.

Jeg brukte babyplan tidligtest/strips, som jo har høy sensitivitet også, den ville nok slått ut til nå tror du ikke?

Synes egentlig de babyplan tidligtestene er ganske dårligere. Sist gang hadde jeg på CB 1-2 uker (endte i SA :( ) og ingen teikn på verken babyplan eller RFSU sine på IKM dag. Blei først positive dagen etter, da var CB 2-3 uker. Men alle produserer jo HCG i ulik grad. 

CB har vel garanti på å plukke opp minimum 25 i hcg, mend babyplan står at dei KAN ta å plukke opp ned til 10 i hcg.

Men blir vel dessverre mye synsing.

Føler meg ikke gravid jeg heller. Og er vel som mange litt desperat etter å bli det, for å hjelpe på sorgen etter SAen.  

Endret av Sarah90
Skrevet
12 minutter siden, Sarah90 skrev:

Synes egentlig de babyplan tidligtestene er ganske dårligere. Sist gang hadde jeg på CB 1-2 uker (endte i SA :( ) og ingen teikn på verken babyplan eller RFSU sine på IKM dag. Blei først positive dagen etter, da var CB 2-3 uker. Men alle produserer jo HCG i ulik grad. 

CB har vel garanti på å plukke opp minimum 25 i hcg, mend babyplan står at dei KAN ta å plukke opp ned til 10 i hcg.

Men blir vel dessverre mye synsing.

Føler meg ikke gravid jeg heller. Og er vel som mange litt desperat etter å bli det, for å hjelpe på sorgen etter SAen.  

Ja skjønner deg godt. Ønsket er jo så utrolig sterkt!

Kan jeg spørre om du brukte babyplan tidligtest? 
@Sarah90 

Det er disse jeg har brukt nå. Se bilde under.

Da jeg testet positivt i mars brukte jeg A1 stav og CB vanlig og digital😊

B40D6BA9-3452-4BD7-BBD7-018542232764.png

Skrevet
18 minutter siden, -C- skrev:

Ja skjønner deg godt. Ønsket er jo så utrolig sterkt!

Kan jeg spørre om du brukte babyplan tidligtest? 
@Sarah90 

Det er disse jeg har brukt nå. Se bilde under.

Da jeg testet positivt i mars brukte jeg A1 stav og CB vanlig og digital😊

B40D6BA9-3452-4BD7-BBD7-018542232764.png

Stemmer, har ofte fått dei med når eg har bestilt andre ting fra billige-tester.no 
Den var og forresten helt negativ samme dag jeg målte hcg 23 i blodet. Den måling var for å kontrollere at den gikk nedover, så burde jo egentlig i teorien ha høgere hcg i urinen. Siden den både øker og synker litt raskere i blodet, enn urinen. Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger. Men det er no i alle fall min erfaring med den testen :) 

Skrevet
Akkurat nå, Sarah90 skrev:

Stemmer, har ofte fått dei med når eg har bestilt andre ting fra billige-tester.no 
Den var og forresten helt negativ samme dag jeg målte hcg 23 i blodet. Den måling var for å kontrollere at den gikk nedover, så burde jo egentlig i teorien ha høgere hcg i urinen. Siden den både øker og synker litt raskere i blodet, enn urinen. Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger. Men det er no i alle fall min erfaring med den testen :) 

Tusen takk Sarah:) Det gjør du ikke altså, alltid godt å høre andres erfaringer med slike ting som dette.

Merkelig at den ikke slo ut på 23 i hcg'et ja, da jeg mistet slo jo testene fremdeles ut i 2-3 dager etter husker jeg. Testet ikke noe særlig etter jeg begynte å blø, men måtte ta blodprøver osv. Derfor jeg vet.

A1 er hittil den stavtesten jeg har vært mest fornøyd med faktisk!

Skrevet

Jeg har drøyd innkjøp av tempmål da jeg var usikker på om jeg ville starte med temping. Nå fikk jeg akutt behov for å sette inn støtet nesten PP og har det litt travelt mtp at TR kan dukke opp allerede sent i kveld. Tror du det er innafor å tempe med 1 desimal til jeg får den med 2 i posten? Lurer også på hvordan du gjør det om TR kommer sent på kvelden? Har brukt å sette neste dag som første blødningsdag, da jeg alltid får mens etter kl 22.00

@-C- håper du har noen gode råd 🤭

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Carjo4 skrev:

Jeg har drøyd innkjøp av tempmål da jeg var usikker på om jeg ville starte med temping. Nå fikk jeg akutt behov for å sette inn støtet nesten PP og har det litt travelt mtp at TR kan dukke opp allerede sent i kveld. Tror du det er innafor å tempe med 1 desimal til jeg får den med 2 i posten? Lurer også på hvordan du gjør det om TR kommer sent på kvelden? Har brukt å sette neste dag som første blødningsdag, da jeg alltid får mens etter kl 22.00

Høres ut som en bra plan☺️ Velkommen til tempeverdenen😍

1. Har du bestilt termometer?

2. Jeg ville skrevet inn TR den dagen den faktisk kommer, du kjenner jo din egen syklus og vet at det betyr at den kom på kvelden.
3. Tips: kjøp abbonement i FF, jeg har aldri angret på det! Ekstra tilganger og analyser.

4. Skriv inn i notatfeltet når TR kom den kvelden du får det, altså klokkeslettet.

5. De første dagene i en syklus er ikke «viktige» tempmessig, så for et unntak frem til du får måleren gjør du det bare som du sier. Mye bedre det enn å ikke tempe. Klart det vil gi en stor mulighet for «spenn», men det er fra dag 10+ i syklusen tempen VIRKELIG er viktig.

Gjør som du har tenkt, jeg skal hjelpe deg hele veien om du vil😊 det kan hende tempen din da vil vise 0 variasjoner frem til to får tosifret termometer, men det blir jo bare noen dager. Hvor bestilte du termometeret? Mitt fra babyplan kom veldig kjapt😃 Tror dette skal gå meget fint @Carjo4

Kult at du skal begynne!❤️

Endret av -C-
Skrevet

19 minutter siden, Carjo4 skrev:

Da er vi to :) Jeg venter tempmåler i posten nå. Er på 4 dag i syklus, men regner med jeg får begynt om en dag eller to. Har også fått meg abonnement i FF, så veldig klar for å se grafen min nå 😄 

Skrevet
1 time siden, Nommy skrev:

Da er vi to :) Jeg venter tempmåler i posten nå. Er på 4 dag i syklus, men regner med jeg får begynt om en dag eller to. Har også fått meg abonnement i FF, så veldig klar for å se grafen min nå 😄 

Det går kjempefint å gjøre😃 som du ser i min graf feks, første dagene er ikke så «viktige», spesielt ikke når det er oppstart!

F5D98868-223C-4911-8A66-D20877BE6264.jpeg

Skrevet
1 time siden, -C- skrev:

Høres ut som en bra plan☺️ Velkommen til tempeverdenen😍

1. Har du bestilt termometer?

2. Jeg ville skrevet inn TR den dagen den faktisk kommer, du kjenner jo din egen syklus og vet at det betyr at den kom på kvelden.
3. Tips: kjøp abbonement i FF, jeg har aldri angret på det! Ekstra tilganger og analyser.

4. Skriv inn i notatfeltet når TR kom den kvelden du får det, altså klokkeslettet.

5. De første dagene i en syklus er ikke «viktige» tempmessig, så for et unntak frem til du får måleren gjør du det bare som du sier. Mye bedre det enn å ikke tempe. Klart det vil gi en stor mulighet for «spenn», men det er fra dag 10+ i syklusen tempen VIRKELIG er viktig.

Gjør som du har tenkt, jeg skal hjelpe deg hele veien om du vil😊 det kan hende tempen din da vil vise 0 variasjoner frem til to får tosifret termometer, men det blir jo bare noen dager. Hvor bestilte du termometeret? Mitt fra babyplan kom veldig kjapt😃 Tror dette skal gå meget fint @Carjo4

Kult at du skal begynne!❤️

Ååå tusen takk @-C- ❤️ du er bare herlig! Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem nå.

Jeg har bestilt termometer idag fra babyplan, ble lettet nå når det er den du også bruker. Da skal jeg begynne med å skrive inn den dagen TR kommer, er jo som du sier at jeg har jo kontroll over det likevel. 

Da skal jeg laste ned appen og bestille abonnement nå! Takk for tips 😍 dukker vel opp tusen spørsmål til etterhvert 🤭

Skrevet
1 minutt siden, Carjo4 skrev:

Ååå tusen takk @-C- ❤️ du er bare herlig! Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem nå.

Jeg har bestilt termometer idag fra babyplan, ble lettet nå når det er den du også bruker. Da skal jeg begynne med å skrive inn den dagen TR kommer, er jo som du sier at jeg har jo kontroll over det likevel. 

Da skal jeg laste ned appen og bestille abonnement nå! Takk for tips 😍 dukker vel opp tusen spørsmål til etterhvert 🤭

Ååååh god klem tilbake❤️❤️❤️❤️
om det er én ting jeg har lært meg gjennom prøvingen så er det at vi må støtte og hjelpe hverandre! Hele veien😊

Still alle spørsmål du vil @Carjo4

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Nommy skrev:

Herlig at vi blir flere nyoppstartede! Blir sikkert mye spørsmål i starten, og kanskje så sitter vi med samme spørsmål. Får laste ned FF jeg også nå 😍

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Carjo4 skrev:

Herlig at vi blir flere nyoppstartede! Blir sikkert mye spørsmål i starten, og kanskje så sitter vi med samme spørsmål. Får laste ned FF jeg også nå 😍

Spør spør spør😍😍😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...