Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 26.9.2020 den 10.20, hulillerunde skrev:

Må si meg enig med ene programlederen: Tror Isabell er på vei til å bli et godt forbilde. Hun har vokst mye på meg siste året. 

Når det gjelder handlingene til SE så syns jeg kanskje ikke det er så drøyt egentlig. Det å sende melding å spørre Isabell om hun har skiftet side er faktisk ikke så rart, med tanke på at hun har tatt mange operasjoner selv. Fikk ikke inntrykk av at SE forsøkte å få Isabell til å trekke seg, kanskje det var en mild form for utpsyking. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Isild skrev:

Hvis hun ser på Sandra Lyng som en søster, så svir det nok hvis "søsteren" er ute med Ingeborg som for kun få dager siden ga Sofie Steen Isachsen en liten skjennepreken ja. Nå som vi vet at SE føler det er å "velge side" hvis noen omgås de som har turt å kritisere henne. 

haha! Aldri sett SE henge noe særlig med Sandra egentlig, så litt overrasket over at SE ser på henne som en søster. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pop up bruker skrev:

Skulle ikke denne hunden komme i dag forresten? 

Den skulle komme for 40 ish dager siden 🤣

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Den skulle komme for 40 ish dager siden 🤣

haha, jo det er jo sant! åh, jeg lurer på om den noen gang kommer tilbake altså. Syns det var morsomt at hun ble så sint på folk som spurte om når hunden kom tilbake, og mente at hun var sååååå god hundeier, og at det er helt normalt å få litt avlastning. Altså, hvor skal man begynne liksom? 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2020 at 9:48 AM, J.. said:

Enig.

Hun sier SE hadde sendt henne ett hopetall sms'er i forkant av Debatten,hvor hun spørte om Isabell hadde "byttet side",og sagt hvor dårlig det var av henne å ta parti med Kristin da hun selv (Isabell) ikke er noe bedre.

Løst sitert.

SE kan bare holde tåta. På den tida Kristin Gjelsvik gikk hardt etter Isabel Raad, stod SE fremst i heiagjengen og skrev noen blogginnlegg der hun angrep Raad og forherliget seg selv - skrev blant annet at plastiske operasjoner var noe hun selv bare hadde holdt på med i tenårene. Det verste med SE er muligens ikke alle operasjonene, men hvor utrolig mye hun lyver. Det må jo være en sykdom.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Bloggleseren skrev:

SE kan bare holde tåta. På den tida Kristin Gjelsvik gikk hardt etter Isabel Raad, stod SE fremst i heiagjengen og skrev noen blogginnlegg der hun angrep Raad og forherliget seg selv - skrev blant annet at plastiske operasjoner var noe hun selv bare hadde holdt på med i tenårene. Det verste med SE er muligens ikke alle operasjonene, men hvor utrolig mye hun lyver. Det må jo være en sykdom.

Det er ganske åpenbart at en slik person må lide av et eller annet, og da mener jeg ikke schizofreni, bipolaritet, angst, papirfobi, depresjon osv osv. Heller noe som ikke får mye sympati ut i SOME verden, eller resten av samfunnet for den saks skyld. 

Endret av Heisann1234
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Sånn bortsett fra at jeg ikke tror det er en sykdom, er jeg veldig enig at alle disse løgnene er noe av det verste med henne som influenser. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, everythingzen skrev:

Hvorfor i all verden skal vi støtte Sophie Elise Isachsen?

Kommentaren over er 5 år gammel, men innholdet er skremmende aktuelt FREMDELES (bortsett fra at SE ikke lenger blogger, men når ut med sine budskap via andre kanaler). At ting har stått så bom stille er dypt deprimerende.

Er vel sånn 6-7 operasjoner siden det nå. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rebecca30 said:

Jeg har hørt at Sophie Elise faktisk er ganske okei!

Ja, det er hun sikkert, som privatperson. Men så å si alt hun gjør ellers er ikke ganske okei.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citha skrev:

Ja, det er hun sikkert, som privatperson. Men så å si alt hun gjør ellers er ikke ganske okei.

Akkurat den slikkinga på armen til han der andre influensern var sikkert ikke så lurt. Men hun har jo skrevet noen fine blogginnlegg og sånn der ting da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Akkurat den slikkinga på armen til han der andre influensern var sikkert ikke så lurt. Men hun har jo skrevet noen fine blogginnlegg og sånn der ting da.

Ja hun er jo veldig opptatt av krig og fred og sånt. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rebecca30 said:

Usikker på om du er seriøs eller om du hermer etter karakteren i "parterapi" på NRK som er basert på henne? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citha skrev:

Usikker på om du er seriøs eller om du hermer etter karakteren i "parterapi" på NRK som er basert på henne? 

Fy faan! Hvordan kan du være usikker på det?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Jeg har hørt at Sophie Elise faktisk er ganske okei!

Jeg kjenner henne ikke som privatperson, men i denne tråden diskuterer vi Sophie Elise AS som er en millionbedrift. (!!). Denne bedriften tjener altså penger på løgner, villedende reklame, selvdiagnostisering, seksualiserte bilder, manglende reklamemerking, usunt kroppsfokus, uansvarlig dyrehold, dobbeltmoral og manipulering av følgere. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun slettet et innlegg igjen på IG? For et par dager siden så jeg at hun reklamerte for en bukse. Det var merket med annonse, så alt det var i orden. Jeg bare humret litt, for hun skrev at buksen hadde perfekt passform. Den både passet over hoftene og hadde riktig lengde. Hun spesifiserte at hun ikke måtte klippe av lengden på buksen, noe hun ellers alltid må gjøre. Så jeg tenkte «Takk for advarslen. Buksen passer med andre ord ikke noen som er høyere enn SE, eller har smalere hofter enn henne«. Med andre ord vil den ikke passe flertallet av norske kvinner. Men nå finner jeg  ikke igjen innlegget.

Endret av Hulderen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Rebecca30 skrev (På 28.9.2020 den 1.12):

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...