Tears in heaven Skrevet 23. juni 2020 #18341 Skrevet 23. juni 2020 SE er ingenting annet enn et umodent,kynisk,vulgær,overfladisk kvinnemenneske...jentunge!makan til usmakelig influencer skal man lete lenge etter.jeg er så flau på hennes vegne og hun skylder kongehuset en unnskyldning.Er rett som Kristin sier,hun er Norges farligste forbilde! Hun gikk langt over grensen,skam deg SE!!!!!! 28
Isild Skrevet 23. juni 2020 #18342 Skrevet 23. juni 2020 (endret) Måten hennes å motta og takle kritikk på er veldig dårlig. Som en så stor influencer burde hun her slettet innlegget og svart at "Jeg beklager hvis noen fant innlegget upassende og støtende. Jeg tenkte ikke på at det kunne oppfattes slik da jeg la det ut, og har derfor selvsagt slettet det. Det er ikke alltid man tenker seg om" Skummelt at personer som oppfører seg sånn lever av å påvirke våre barn og ungdom. Endret 23. juni 2020 av Isild 40
MaleficentAurora Skrevet 23. juni 2020 #18343 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Isild skrev: Måten hennes å motta og takle kritikk på er veldig dårlig. Som en så stor influencer burde hun her slettet innlegget og svart at "Jeg beklager hvis noen fant innlegget upassende og støtende. Jeg tenkte ikke på at det kunne oppfattes slik da jeg la det ut, og har derfor selvsagt slettet det. Det er ikke alltid man tenker seg om" Skummelt at personer som oppfører seg sånn lever av å påvirke våre barn og ungdom. Enig.. Har lest meg litt rundt på facebook og Instagram ang folkes reaksjon å jeg er enig at hun har nå gått alt før langt når hun fleipet om prins Sverre Magnus.. Man fleiper ikke om sånt. Hun er blitt så ille nå at hun bruker det hva det er verdt, men samtidig så forventer hun at folk skal ta henne seriøst og respektere henne. Det er patetisk at hun som 25år ikke fatter at enkelte ting sier/skriver man rett å slett ikke. Som jeg sa for en stund siden så ble hun å gjøre noe som vekker enormt reaksjon, men jeg hadde aldri tenkt at hun ville ta den veien. Så derfor er jeg ikke sjokkert. At hun blir stemplet som "pedofil" i det offentligrom av sine følgere har hun og takke seg selv før. 25
Gjest Finlay Skrevet 23. juni 2020 #18344 Skrevet 23. juni 2020 SE ser nok på seg selv som enten en ung, søt jente som er noen "få år" eldre enn prinsen, eventuelt en moden kvinne, som "alle" gutter drømmer om.Tipper hun innbiller seg at han synes dette er stas. Kanskje litt godmodig erting fra kompisene, som egentlig er grønne av misunnelse. Noe sånt. Det flertallet nå bør se, er en voksen kvinne på snart 26 år, som har en sykelig trang til å seksualisere alt fra hunder, til bøker, og nå altså barn. Hadde hun vært 10 år yngre hadde alderen kommet henne til gode. Det hadde fremdeles ikke vært morsomt, men da hadde hun dratt en lite vellykket spøk mot en jevnaldrende. Hun hadde vært unnskyldt med ung og dum. Nå er hun ikke så ung lenger, men en en voksen kvinne som muligens har satt dette barnet i en svært ubehagelig situasjon. Det er bare slemt og kvalmt.
Populært innlegg Hulderen Skrevet 23. juni 2020 Populært innlegg #18345 Skrevet 23. juni 2020 Hun unnskylder seg med at det var 100% spøk. Selvsagt var det en spøk. Ingen tror noe annet. Hadde hun virkelig vært ute etter å stalke Sverre Magnus, så måtte hun ha stilt seg opp utenfor Skaugum, ikke Slottet. Men det hjelper ikke at det er en spøk. Spøken seksualiserer et barn, og er kvalmende. 53
Hjarte Skrevet 23. juni 2020 #18346 Skrevet 23. juni 2020 "Hun er jo ung" er blitt brukt som unnskyldning i såpass mange år at jeg tror ikke at hun helt takler å bli behandlet som en voksen person. 34
missLynch Skrevet 23. juni 2020 #18347 Skrevet 23. juni 2020 (endret) Lurer på hva kjæresten hennes tenker om det hun gjør. Synes han dette er morsomt? Kommer hun til å fortsette i samme stil etter at hun eventuelt blir mor i fremtiden også? Jeg tror det blir umulig for henne å noen sinne bli tatt seriøst (dersom det er målet) etter denne blemma. Endret 23. juni 2020 av missLynch 23
Isild Skrevet 23. juni 2020 #18348 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Hulderen skrev: Hun unnskylder seg med at det var 100% spøk. Selvsagt var det en spøk. Ingen tror noe annet. Hadde hun virkelig vært ute etter å stalke Sverre Magnus, så måtte hun ha stilt seg opp utenfor Skaugum, ikke Slottet. Men det hjelper ikke at det er en spøk. Spøken seksualiserer et barn, og er kvalmende. Det er det hun ikke forstår, at det er "spøken" som ble for drøy. Enten så spiller hun dum, eller så forstår hun virkelig ikke. Spøken var upassende, ingen trodde hun faktisk ventet på prinsen. Og spøken kunne fungert den sikkert - dersom prinsen hadde vært en singel ung mann på 24, ikke et barn på 14. Hun ødelegger bare for seg selv nå. Den veldige lykkefølelsen hun har om dagen medfører tydeligvis et enormt behov for å ta lettkledde bilder og å være "morsom" og drøy - i tillegg til å gjøre seg helt utilgjengelig for media og kritikk. Hun himler med øynene av alt, og media henvises til faren - som ikke har noen kommentar. Seriøs bedrift. Jeg er veldig glad for at hun har det så bra, men må si jeg lurer på hvor lenge det er før hun kommer med "damage control" innlegg nå. Hun har selv fortalt på bloggen at hun kommer med "depresjonsinnlegg" osv for å knytte fansen til seg igjen - hvis det har vært mye støy en periode. 23
Gjest Lin11 Skrevet 23. juni 2020 #18349 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, missLynch skrev: Lurer på hva kjæresten hennes tenker om det hun gjør. Synes han dette er morsomt? Kommer hun til å fortsette i samme stil etter at hun eventuelt blir mor i fremtiden også? Jeg tror det blir umulig for henne å noen sinne bli tatt seriøst (dersom det er målet) etter denne blemma. Tja, noen blir enda verre etter de får barn.
Rediken Skrevet 23. juni 2020 #18350 Skrevet 23. juni 2020 Av alle idiotiske ting som hun har gjort er dette det aller verste. Man blander ikke barn inn i en seksualisert spøk, slikt gjør man bare ikke. 23
maskinisten Skrevet 23. juni 2020 #18351 Skrevet 23. juni 2020 27 minutter siden, Isild skrev: Hun himler med øynene av alt, og media henvises til faren - som ikke har noen kommentar. Det er noen rare komplekser hos denne frøkna, når hun bruker far som manager mtp hva slags innhold hun publiserer. 12
Gjest Gul_gul Skrevet 23. juni 2020 #18352 Skrevet 23. juni 2020 3 hours ago, Finlay said: (...) Nå er hun ikke så ung lenger, men en en voksen kvinne som muligens har satt dette barnet i en svært ubehagelig situasjon. Det er bare slemt og kvalmt. This. Problemet er at en navngitt 14-åring ufrivillig og offentlig blir satt i forbindelse med en halvnaken rumpe til en voksen kvinne.
Isild Skrevet 23. juni 2020 #18353 Skrevet 23. juni 2020 (endret) 16 minutter siden, maskinisten skrev: Det er noen rare komplekser hos denne frøkna, når hun bruker far som manager mtp hva slags innhold hun publiserer. Veldig spesiellt at han "er med på" dette hun valgt som vei etter bloggen. Husker han sa i "Debatten" at SE bare skriver litt om livet sitt på internett. Klart man ikke har annet valg enn å støtte en voksen datters valg, men å selv leve av og være manager for at hun viser seg lettkledd og seksualisert på Instagram, det er .. tja .. hva skal man si. Endret 23. juni 2020 av Isild 31
Loke37 Skrevet 23. juni 2020 #18354 Skrevet 23. juni 2020 Faren «manager» tjener rått på at dattra viser rumpe og pupper på nett. Hvilken yrkestittel er mer passende ? 23
Hulderen Skrevet 23. juni 2020 #18355 Skrevet 23. juni 2020 Man kan jo lure på hvor Sophie Elise har lært manglende grensesetting for sexualitet. 25
Rev. Revenge Skrevet 23. juni 2020 #18356 Skrevet 23. juni 2020 At SE har gjort sin egen far til manager og talsperson for henvendelser fra media har satt ham i en veldig ugrei og utakknemlig posisjon. Jeg tror ikke at han som far innerst inne forsvarer alle hennes utspill, men som betalt manager med dobbeltrolle er han programforpliktet til å forsvare datter og arbeidsgiver. For et sjakktrekk å gjøre SE AS til en uangripelig familiebedrift, og for en manipulatorisk vri det er å sette sin egen far i en kronisk skvis mellom egne nakne skinker og media. Hvor lenge orker han? 28
Gjest Lin11 Skrevet 23. juni 2020 #18357 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Loke37 skrev: Faren «manager» tjener rått på at dattra viser rumpe og pupper på nett. Hvilken yrkestittel er mer passende ? 1 time siden, Hulderen skrev: Man kan jo lure på hvor Sophie Elise har lært manglende grensesetting for sexualitet. Eplet og stammen osv...
Gjest Finlay Skrevet 23. juni 2020 #18358 Skrevet 23. juni 2020 Det sier sitt når stortingsrepresentant fra Arbeiderpartiet, Tuva Moflag, også uttaler seg i sakens anledning: Trekker inn et barn – Jeg reagerer i hovedsak på to ting. Jeg reagerer på at man trekker en 14-år gammel gutt inn i en post som er ganske seksualisert. Hun er ikke en 17 år gammel jente. Hun er en 25 år gammel businneskvinne som tjener masse penger på følgerne sine. Hun må stå til ansvar for det hun gjør, sier Moflag til TV 2. Det andre Moflag reagerer på er at mediene ikke har grepet tak i denne saken, men i stedet skriver promoterende saker om at Sophie Elise er blitt frontfigur i en boklubb. – Hadde en ung kul mannlig kjendis sluppet unna med det hvis han poserte på samme måte og skrev tilsvarende om prinsesse Ingrid Alexandra?, spør hun. https://www.tv2.no/underholdning/11511691/
Ice_83 Skrevet 23. juni 2020 #18360 Skrevet 23. juni 2020 Ærlig oppriktig talt nå må noen redde det kvinnemennesket fra seg selv. Hun et faen ikke riktig! Skammelig oppførsel av en snart 26 år gammel kvinne!! 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå