Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sjokolade ER giftig for hunder og det er ikke vits i å "snille det ned". Hilsen meg som hadde innlagt hund (nesten død) i to dager etter den stjal sjokolade med høyt kakaoinnhold fra bordet.. Selvfølgelig har kroppsvekt og mengde noe å si, men jeg syns det kan være villedende å si at joda det har gått bra hver gang med min hund.. Min er 12 kg og og spiste langt under 200g (vi tror rundt 80g), men fordi det som sagt var mørk var det verre. Så ikke berolige folk med at "det er ikke sååå krise da".  

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Spøkelse skrev:

Sjokolade ER giftig for hunder og det er ikke vits i å "snille det ned". Hilsen meg som hadde innlagt hund (nesten død) i to dager etter den stjal sjokolade med høyt kakaoinnhold fra bordet.. Selvfølgelig har kroppsvekt og mengde noe å si, men jeg syns det kan være villedende å si at joda det har gått bra hver gang med min hund.. Min er 12 kg og og spiste langt under 200g (vi tror rundt 80g), men fordi det som sagt var mørk var det verre. Så ikke berolige folk med at "det er ikke sååå krise da".  

Helt enig, totalt meningsløst å kverulere på det. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi trenger vel ikke 3 sider med hund+sjokolade?

Fint at noen påpekte det ikke er bra men trenger vel ikke å dra det ut mer nå.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2020 den 18.46, J.. skrev:

.....yoga også.

20200619_184522.png

Ser hun har noen få innlegg om yoga på bloggen, men at hun skal være en pro som hun later som her, og liksom trent yoga i hele verden, er bare bull

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pop up bruker skrev:

Ser hun har noen få innlegg om yoga på bloggen, men at hun skal være en pro som hun later som her, og liksom trent yoga i hele verden, er bare bull

Uten tvil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn

ser ut til at jeg tenkte litt for kort om Ks instaprofil da jeg kun tenkte på penger/annonsering. det ble selvpromotering i retning karrière/interesseområde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Siden du er SE sin kjæreste,er du interessant" med andre ord.

Hadde han vært en hvemsomhelsten uten kjendiskjæreste hadde disse folka gitt en god faen i hva han har å si/ta kontakt med han..

20200620_214110.png

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2020 den 13.58, J.. skrev:

"Skjønner ikke hvorfor K er sammen med SE,han er så mye bedre enn henne!"

Sagt det hele tiden - han er like grunn og teit som samboeren.

 

Angst + angst = disse to mediehorene,tydeligvis.

Gir jo mening det.

20200618_135615.png

20200618_135911.png

Sier han som var mobberen til SE.. Har SE gitt han lynkurs i å lyve? 

Jeg tviler ikke på at han sliter psykisk men å brette det ut til verden skjønner jeg ikke poenget når han vil være "anonym".. Vel, til en viss grad tydligevis.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten godt gjort å ikke bli bøtelagt for blotting,med pupp og ræv hengende ute i offentlig rom.

Er vel en del av det "sterke selvbilde og gode selvtilliten" hun har utviklet i 2020,som hun forteller om i "den dype og lange teksten."

 

"God selvtillit" = servere kroppen sin til Instagrams 45år gamle mannlige følgere & naive tenåringsjenter som skriker høyt om hvor dyp,smart og modig hun er.

Hjertehjerte.

20200621_185427.png

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å melde seg inn i bokklubben hennes..

For 299 kr pr mnd får man tilsendt en bok av hennes valg,med notater om hennes meninger om boken..

😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, J.. skrev:

Eller hva med å melde seg inn i bokklubben hennes..

For 299 kr pr mnd får man tilsendt en bok av hennes valg,med notater om hennes meninger om boken..

😂

Er det sant? 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
1 time siden, J.. skrev:

Eller hva med å melde seg inn i bokklubben hennes..

For 299 kr pr mnd får man tilsendt en bok av hennes valg,med notater om hennes meninger om boken..

😂

Dummeste jeg noen gang har lest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Finlay
1 time siden, J.. skrev:

Eller hva med å melde seg inn i bokklubben hennes..

For 299 kr pr mnd får man tilsendt en bok av hennes valg,med notater om hennes meninger om boken..

😂

ER det mulig????😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å poste illustrasjonsbilde av seg sjæl på bok-instaen sin uten å kreditere artisten??

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Breakeven skrev:

Hva er greia med å poste illustrasjonsbilde av seg sjæl på bok-instaen sin uten å kreditere artisten??

"Whatever🙄."

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Eller hva med å melde seg inn i bokklubben hennes..

For 299 kr pr mnd får man tilsendt en bok av hennes valg,med notater om hennes meninger om boken..

😂

Jeg synes veldig, veldig mye av det ho gjør er kritikkverdig, men hvorfor er akkurat dette så tåpelig? 299 for en bok er jo ikke så dyrt? Hvis folk trenger tips til nye bøker, hva er det som er så galt med det egentlig? Mye bedre inntektskilde det enn å bruke kropp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...