Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Missy1 skrev:

Hente hjem noen av dyra hun allerede har ville vært mest naturlig. At foreldrene ikke sier noe 🤔

Både Charlie å kattene har vist skapt seg "egne liv og miljø" der oppe som det ikke er riktig å ta de vekk fra,ifølge SE.

Men så var det jo nettopp det hun gjorde når hun sendte opp alle også..

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Både Charlie å kattene har vist skapt seg "egne liv og miljø" der oppe som det ikke er riktig å ta de vekk fra,ifølge SE.

Hun har null selvinnsikt og eier ikke evne til å lære av erfaring. Og hun bryr seg om dyrs velferd?

• Liker 13
Skrevet
22 minutter siden, Missy1 skrev:

Hun har null selvinnsikt og eier ikke evne til å lære av erfaring. Og hun bryr seg om dyrs velferd?

Hun bryr seg ikke om annet enn seg selv.

• Liker 17
Skrevet
50 minutter siden, J.. skrev:

Har hun seriøst formulert det sånn?? :overrasket:

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Malum skrev:

Har hun seriøst formulert det sånn?? :overrasket:

Jepp.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva med samboeren hennes, de er jo to om det her. Han må jo tydeligvis synes dette er helt ok. Like "glad" i dyr han også? For noen superegoister.

Endret av Mädchen
  • Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Jepp.

Mektig imponert over SE sine dyr, ass! :rulle:

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Malum skrev:

Mektig imponert over SE sine dyr, ass! :rulle:

"Han bor nå hos mine foreldre som elsker han og han er fortsatt “min”, men kan ikke flytte tilbake til meg fordi han har skapt seg sitt eget liv med andre hunder som en del av sin hverdag."

Skapt seg eget liv,han altså..

https://sophieelise.blogg.no/lordag-2.html

• Liker 24
Skrevet
8 minutter siden, Mädchen skrev:

Hva med samboeren hennes, de er jo to om det her. Han må jo tydeligvis synes dette er helt ok. Like "glad" i dyr han også? For noen superegoister.

Det er nettopp pga nevnte samboer at hun "må ha" en hund som kan pendle med fly!

"Jeg (og vi) er avhengig av en hund uten traumer som kan være med på det meste (og pendle mellom Oslo og Tromsø)..."

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, J.. skrev:

Det er nettopp pga nevnte samboer at hun "må ha" en hund som kan pendle med fly!

"Jeg (og vi) er avhengig av en hund uten traumer som kan være med på det meste (og pendle mellom Oslo og Tromsø)..."

25 minutter siden, J.. skrev:

"Han bor nå hos mine foreldre som elsker han og han er fortsatt “min”, men kan ikke flytte tilbake til meg fordi han har skapt seg sitt eget liv med andre hunder som en del av sin hverdag."

Skapt seg eget liv,han altså..

Vi kan med andre ord ikke se bort i fra at pendlerhunden etter hvert blir å skape sitt eget liv i Tromsø og dermed ikke kan bli med til Oslo igjen 🤪

• Liker 22
Skrevet
7 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Vi kan med andre ord ikke se bort i fra at pendlerhunden etter hvert blir å skape sitt eget liv i Tromsø og dermed ikke kan bli med til Oslo igjen 🤪

Ja,kansje til å med i Nord.. 🙄

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skrive de har vært sammen i fire år når det ikke stemmer og at de har hus når de har rekkehus. Ikke veldig viktige ting men skjønner likevel ikke poenget. Det viktigste er at hun ikke nevner noe om regelmessig og langvarig pendling med fly.

• Liker 21
Skrevet

Har hun operert rumpa nå? 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Anne 69 skrev:

Har hun operert rumpa nå? 

Imorgen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg rapporterte annonsen på finn, men vet fra tidligere at finn ikke løfter en finger for å fjerne den.. Men får hun seg hund, håper jeg flere kan melde fra til mattilsynet mtp hennes tidligere erfaring med dyr hvor alle dyrene ender opp med og bli dumpet hos foreldrene! 

• Liker 17
Skrevet
9 timer siden, Pust skrev:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=164843799
Jammen tror jeg ikke hun glemte å si at hunden skal pendle.

Det jeg reagerer mest på i annonsen, er at hun har valgt et bilde av en hund med klær på. Det kan tyde på at hun ser på hunder mer som kosedyr enn kjæledyr.  Jeg ville vært skeptisk til å selge en valp til en med slike holdninger. Jeg stusser også på at hun vil betale litt ekstra. Betyr det at hun ikke tror at oppdrettere vil selge til seg? Renrasede hunder med stamtavle er uansett dyre, så hvorfor tilby å betale ekstra før hun har hørt prisen? 

• Liker 28
Gjest Jonas Bie
Skrevet
4 minutter siden, Hulderen skrev:

Jeg stusser også på at hun vil betale litt ekstra. Betyr det at hun ikke tror at oppdrettere vil selge til seg? Renrasede hunder med stamtavle er uansett dyre, så hvorfor tilby å betale ekstra før hun har hørt prisen? 

Jeg tenker det betyr at SE skal ha denne hunden, koste hva det koste vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...