Gjest Gul_gul Skrevet 23. november 2019 #14621 Skrevet 23. november 2019 11 hours ago, AntiBullshit said: Det er ganske utrolig hvor mye baluba hun klarer å involvere seg i, og når ydmykheten hennes glimrer med sitt fravær så spørs det hvor lenge hun klarer å bevare egen troverdighet. Troverdigheten har visst vært borte en stund... 6 hours ago, Justlooking said: Snakk om å blande kortene.. Tv2 skjønner ikke kritikken og SE har slettet innlegget? Ja, der virker veldig ukoordinert. Men når det er sagt, Tv2 må ha ansvaret for å vurdere den presseetiske del av saken, om "intervjuet" skal sendes eller skrottes. Blogginnlegget var teknisk sett ok og merket korrekt. (Uansett at SE tilsynelatende ikke aner hvilken program hun har blitt "intervjuet" til). Etter min mening er det mest problematiske at Skappel i det hele tatt får lov å "intervjue" personer hun har kommersielt samarbeide med.
Gjest Gul_gul Skrevet 23. november 2019 #14622 Skrevet 23. november 2019 12 hours ago, J.. said: Nå skal dyrevennen sjæl reise til oppdretter i morgen for å se på valp.. ...... Jeg tror ikke SE er dummere enn hun har forstått at folk er veldig kritiske til hennes evner til å ta vare på dyr. Mulig hun bevisst forsøker å provosere...
FrodeF Skrevet 23. november 2019 #14623 Skrevet 23. november 2019 12 timer siden, AntiBullshit skrev: Det er ganske utrolig hvor mye baluba hun klarer å involvere seg i, og når ydmykheten hennes glimrer med sitt fravær så spørs det hvor lenge hun klarer å bevare egen troverdighet. Hun har aldri hatt noen troverdighet. De eneste som synes det er 13 år gamle fans og eventuelle forretningspartnere. Hun er forøvrig også et objekt TV2 selger i diverse fake-reality shows og burde aldri bli intervjuet. 9
DianaV Skrevet 23. november 2019 #14624 Skrevet 23. november 2019 Altså, dama skal bruke tusenvis av kroner på en oppdrettshund. En hund som ikke kommer til å få noe særlig tid sammen med dette mennesket som er så opptatt og reiser verden rundt. Og nå skal hun også pendle frem og tilbake Oslo-Tromsø. Skal hunden være med hver gang hun flyr? Én flytur kan være nok for å traumatisere et dyr. Det er et så ustabilt liv. Mye provoserer med SE, men noe av det verste for meg er hvordan hun behandler dyr. 16
J.. Skrevet 23. november 2019 #14625 Skrevet 23. november 2019 Hva er bedre enn å mimre tilbake til badeballene/vise frem 1 av fler nakenbilder hun har av seg selv,i egen stue,til den nå internasjonale runkeklubben av følgere hun har fått?... 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. november 2019 #14626 Skrevet 23. november 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AntiBullshit Skrevet 23. november 2019 #14627 Skrevet 23. november 2019 12 timer siden, J.. skrev: Hva er bedre enn å mimre tilbake til badeballene/vise frem 1 av fler nakenbilder hun har av seg selv,i egen stue,til den nå internasjonale runkeklubben av følgere hun har fått?... Det er ganske vulgært hvordan hun nærmest sitter og runker til seg selv på IG-storyene sine. Jeg tenker at dersom man er fornøyd med eget utseende så er det ingenting galt i det, men da er det vel ikke naturlig å føle behov for skape et så enormt med fokus på hvor flott/deilig/pen osv man føler seg hver eneste dag? Det er ikke måte på hvor mange ganger hun skal "liksom-forføre" seg selv i speilet mens hun gnir hånden oppetter magen/evt ansiktet og vrir seg for å presentere Tyrkia-rumpen. Hadde hun virkelig vært fornøyd med seg selv så tenker jeg at hun ville hatt et mer avslappet forhold til eget speilbilde. Hun oppfører seg som en "nyrik russer", men i stede for penger så er det utseende/kropp hun bare må vise fram. 46
J.. Skrevet 24. november 2019 #14628 Skrevet 24. november 2019 I podden "Stormkast" med Valebrokk og Stordalen,sier SE at hun la ned egen podd fordi det kun var hun selv som gjorde en jobb med den,så da gadd hun ikke mer. "Når du gjør noe med en venninde,også gjør én mer enn den andre gjør...." Ja hva skal man si,SE.. God på å kaste egne venner under bussen. 48
Isild Skrevet 24. november 2019 #14629 Skrevet 24. november 2019 Noen mennesker burde ikke ha dyr, og hun er en av de. Hun bare plasserer de hos foreldrene når det ikke "passer" lenger. Gang på gang. Skaffer man dyr forplikter man seg til å følge opp gjennom hele livet til kjæledyret. Sånt gjør meg sint. Menneskers forhold til dyr sier meg det jeg trenger å vite om de. Dyr er ikke en gjenstand, de er ikke pynt eller kosebamser man kan sette på hylla når man ikke har tid eller gidder ansvaret. Det at hun gjør dette mot dyr igjen og igjen er rett og slett uansvarlig, uempatisk og tragisk! 31
AntiBullshit Skrevet 24. november 2019 #14630 Skrevet 24. november 2019 1 time siden, J.. skrev: I podden "Stormkast" med Valebrokk og Stordalen,sier SE at hun la ned egen podd fordi det kun var hun selv som gjorde en jobb med den,så da gadd hun ikke mer. "Når du gjør noe med en venninde,også gjør én mer enn den andre gjør...." Ja hva skal man si,SE.. God på å kaste egne venner under bussen. Hvem som har gjort hva i poden vet jeg ingenting om, men det er jo åpenbart at hun har faset ut vennskapet med Joakim etter serien «Sophie Elises verden». De var veldig uenige om en del ting og SE virker til å ønske at venner skal oppføre seg som fans, så det funket ikke. Siden har jeg helt ærlig bare ventet på at vennskapet til fetisha også skulle ta slutt. Joakim legger stadig ut bilder med motpolene til SE sammen med Fetisha, og Fetisha har gitt utrykk for at hun ikke alltid er helt nesegrus enig med SE og det er kanskje nok til at vennskap går i dunken der i gården? 24
J.. Skrevet 24. november 2019 #14631 Skrevet 24. november 2019 12 minutter siden, AntiBullshit skrev: Hvem som har gjort hva i poden vet jeg ingenting om, men det er jo åpenbart at hun har faset ut vennskapet med Joakim etter serien «Sophie Elises verden». De var veldig uenige om en del ting og SE virker til å ønske at venner skal oppføre seg som fans, så det funket ikke. Siden har jeg helt ærlig bare ventet på at vennskapet til fetisha også skulle ta slutt. Joakim legger stadig ut bilder med motpolene til SE sammen med Fetisha, og Fetisha har gitt utrykk for at hun ikke alltid er helt nesegrus enig med SE og det er kanskje nok til at vennskap går i dunken der i gården? Jeg antar at "bak podden" sto selve produksjonen av podden,ikke verken SE eller F. Å siden de ikke har noen faste temaer,så var det jo bare skravling om løst å fast,som da ikke krever research akkurat. Så å si at hun la ned mer jobb enn F,er jo helt på viddene.. Tror at SE ble grinete av at F ikke alltid var enig,å ikke minst at F ble heiet frem av lytterne,å SE ble mye krititsert for å avbryte,virke uinteressert,overkjøre og komme med uinteressant,gammelt innhold,mens F er "ny og spennende" i sammenligning. 22
Justlooking Skrevet 24. november 2019 #14632 Skrevet 24. november 2019 Hører hun er interessert i en hund som kan pendle Oslo Tromsø.. Kan noen hunder egentlig kjøre fly så ofte, blir de ikke stresset? I tillegg har hun falt for griffon. De er avlet opp med flate snuter og vil ha pusteproblemer og andre plager hele livet. Hvor ble det av den dobbeltmoralske dyrevennen når det gjelder egne egoistiske ønsker? Norwegian nekter å ha med raser med flate snuter på fly https://www.itromso.no/nyheter/2018/05/29/Raser-med-flate-snuter-nektes-å-fly-med-Norwegian-16790625.ece 20
DianaV Skrevet 24. november 2019 #14633 Skrevet 24. november 2019 (endret) https://www.google.com/amp/s/www.huffpost.com/entry/flying-with-pets_n_5900e7dee4b0af6d718af002/amp Kort fortalt. Hvis du bryr deg om dyret ditt, så utsetter du dem ikke for noe som kan være så traumatiserende for dem. Det er ren egoisme og på grensen til dyremishandling det hun planlegger å gjøre og det hun har holdt på med tidligere med disse kattene fra Spania. Jeg er så forbanna, stakkars dyr som blir ofre for den største narsissisten og egoisten i Norge. Har sett hunder som har blitt helt ødelagte etter flyturer. Det er grusomt å se og tenke på hvordan disse dyrene har hatt det. Endret 24. november 2019 av DianaV 18
Nomaden Skrevet 24. november 2019 #14634 Skrevet 24. november 2019 (endret) 7 timer siden, J.. skrev: I podden "Stormkast" med Valebrokk og Stordalen,sier SE at hun la ned egen podd fordi det kun var hun selv som gjorde en jobb med den,så da gadd hun ikke mer. "Når du gjør noe med en venninde,også gjør én mer enn den andre gjør...." Ja hva skal man si,SE.. God på å kaste egne venner under bussen. Lurer på om Fetisha i det hele tatt tør å reagere på den uttalelsen eller om hun bare lar det gå. Endret 24. november 2019 av Nomaden 10
J.. Skrevet 24. november 2019 #14635 Skrevet 24. november 2019 20 minutter siden, Nomaden skrev: Lurer på om Fetisha i det hele tatt tør å reagere på den uttalelsen eller om hun bare lar det gå. Samme her.. 7
Gjest Fridakahlo Skrevet 24. november 2019 #14636 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, Nomaden skrev: Lurer på om Fetisha i det hele tatt tør å reagere på den uttalelsen eller om hun bare lar det gå. Man bør heller lure på om de to vet definisjonen av vennskap.
TheTeen Skrevet 24. november 2019 #14637 Skrevet 24. november 2019 På 23.11.2019 den 11.17, J.. skrev: Hva er bedre enn å mimre tilbake til badeballene/vise frem 1 av fler nakenbilder hun har av seg selv,i egen stue,til den nå internasjonale runkeklubben av følgere hun har fått?... Den høyre rumpeballen har to bretter/folder, er det den naturlige og omrisset av protesen? 6
Santos Skrevet 24. november 2019 #14638 Skrevet 24. november 2019 Håper virkelig at Joakim og Fetisha lager pod sammen! Da kan de vise hvordan normale mennesker lytter til hverandre og vise respekt for andres synspunkter selv om man ikke er enig. 30
Sassenach Skrevet 24. november 2019 #14639 Skrevet 24. november 2019 31 minutter siden, Santos skrev: Håper virkelig at Joakim og Fetisha lager pod sammen! Da kan de vise hvordan normale mennesker lytter til hverandre og vise respekt for andres synspunkter selv om man ikke er enig. Åh, det tror jeg hadde blitt en kjempebra podd!! 11
J.. Skrevet 25. november 2019 #14640 Skrevet 25. november 2019 8 timer siden, TheTeen skrev: Den høyre rumpeballen har to bretter/folder, er det den naturlige og omrisset av protesen? Aner ikke,den ser veldig flat ut på dette bilde enn hvordan den ser ut nå,feks. Men kan godt stemme. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå