Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Gul_gul skrev:

Link? 

20191104_220718.png

20191104_220623.png

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, fiskennemo skrev:

Jeg kan virkelig ikke forstå at denne dumskapen med plagiat er ekte? Det må jo være et PR-stunt? Kan ikke forstå at hun skulle være så dum at hun kopierer produkter så åpenbart, men kan heller ikke forstå at hun skulle vært så dum at hun ikke gjorde research på produktene sine før de ble lansert??? Eller at ingen andre gjorde det for henne? 

Om det er et PR-stunt så funker det i så fall. Pleier ikke å lese bloggen hennes, men har klikket meg inn flere ganger for å sjekke om hun har skrevet noe om dette.😂🙈

Bryte loven for PR?

Tape penger og fjes for PR?

Neppe.

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, J.. skrev:

20191104_220718.png

20191104_220623.png

Wow, det der ser ut som en fjern slektning av henne. 

• Liker 24
Skrevet

Hva er greia med at hun sleiker seg rundt kjeften hele tiden?

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Nomaden skrev:

Hva er greia med at hun sleiker seg rundt kjeften hele tiden?

Hun tror vel det er sexy, akkurat som føttene hennes.

• Liker 22
Skrevet
18 hours ago, J.. said:

20191104_220718.png

Face filler galore

• Liker 10
Skrevet
38 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Face filler galore

Overdose..

• Liker 9
Gjest spinjitzu
Skrevet

Jeg blir så utrolig trist over at kirurger er så uetiske at de fortsetter å operere på noe sånt. De burde jo miste bevilgningen?

Skrevet

Når tid skal denne jenta si seg fornøyd med utseende sitt?? Nå MÅÅÅ hun slutte med operasjoner og alt, før det virkelig går helt til helvetet! Fatter ikke at kirurger vil operere henne nå

• Liker 13
Skrevet
18 minutter siden, smalls skrev:

Når tid skal denne jenta si seg fornøyd med utseende sitt?? Nå MÅÅÅ hun slutte med operasjoner og alt, før det virkelig går helt til helvetet! Fatter ikke at kirurger vil operere henne nå

Problemet nå er vel at det bare blir verre hver gang hun gjør noe og hun klarer ikke godta det. Leppene hennes er jo krise nå.

• Liker 14
Skrevet

Når SE skal vise det nye gjesterommet på Insta,å poster ETT bilde hvor du ser selve rommet.. og 6 bilder av rommet,med seg selv i en ørliten svart kjole i sentrum av bildene..

Hvordan hente inspirasjon når jeg bare får se lår,hår,ræv og klør..

• Liker 22
Skrevet

Kom nettopp hjem fra USA - imorgen reiser hun til Portugal.

*Gråter Instavennlige krokodilletårer av miljøangst*.

😐

• Liker 43
Skrevet
2 timer siden, Milio skrev:

Problemet nå er vel at det bare blir verre hver gang hun gjør noe og hun klarer ikke godta det. Leppene hennes er jo krise nå.

Enig, men synes alt er krise nå. Ikke bare leppene hennes 

• Liker 11
Skrevet (endret)
15 minutter siden, smalls skrev:

Enig, men synes alt er krise nå. Ikke bare leppene hennes 

Utviklingen er ikke bra nei. Jeg får veldig vondt av det, for jeg tror virkelig ikke SE ønsker å se mer plastisk ut, men jeg tror det blir at man ikke liker endringene og velger å gjøre enda mer for å korrigere, noe som resulterer i enda verre. En spiral nedover rett og slett. 

Endret av Milio
  • Liker 21
Gjest Gul_gul
Skrevet (endret)
3 hours ago, J.. said:

Når SE skal vise det nye gjesterommet på Insta,å poster ETT bilde hvor du ser selve rommet.. og 6 bilder av rommet,med seg selv i en ørliten svart kjole i sentrum av bildene..

Hvordan hente inspirasjon når jeg bare får se lår,hår,ræv og klør..

Upsi. Må ha vært et utiltenkt uheldigt uhell at hun uoppmerksomt kom til å plassere seg midt i speilbildet på samtlige bilder. :phaedra: 

For øvrig forstår jeg ikke gardinsituasjonen i det rommet!? 

Endret av Gul_gul
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Milio said:

Utviklingen er ikke bra nei. Jeg får veldig vondt av det, for jeg tror virkelig ikke SE ønsker å se mer plastisk ut, men jeg tror det blir at man ikke liker endringene og velger å gjøre enda mer for å korrigere, noe som resulterer i enda verre. En spiral nedover rett og slett. 

Ja. Jeg tror ikke hun kommer til å se naturlig ut i ansiktet igjen noensinne. Man kan ikke operere bort det 'opererte' look hun allerede har.

Skrevet

At SE er den norske versjonen av MJ er det ingen tvil om.. I hodet hennes så har hun det "perfekte" bildet av utseendet sitt. Det hadde også MJ men slik gikk det ikke. Og det vil det heller ikke gå med SE. Tenker at hun burde stoppe nå og noen må gå inn å si nei atter nei til henne. Tanken på at det et hennes far som har kontroll å oversikt på hennes økonomi; da er det rart at han ikke setter ned foten selv om hun er voksen. 

• Liker 25
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Skrevet

Ser ikke problemet at SE snakker engelsk på insta storyen sin. Det er nå innanfor når man har fått nesten 20 tusen nyere følgere som ikke skjønner bær av norsk. Eller er det måten hun gjør det på som får folk til og reagere? Er det noen som vet eller?

• Liker 4
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ser ikke problemet at SE snakker engelsk på insta storyen sin. Det er nå innanfor når man har fått nesten 20 tusen nyere følgere som ikke skjønner bær av norsk. Eller er det måten hun gjør det på som får folk til og reagere? Er det noen som vet eller?

Det er teit fordi - dritten hun selger,er kun tilgjengelig for det norske publikum,samme evt tv-opptredner.

De fleste nye følgerne er bare nysgjerrig på alle de mislykkede operasjonene hennes,å folk trenger ikke forstå språket hennes for å se hvordan hun ser ut..

Og en del av følgerne er bots..

Så,engelsen er overflødig..

Endret av J..
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...