Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Gul_gul skrev:

DM er en tabloidavis av verste skuffe. Artikkelen er ikke skrevet for tekstens skyld, for å si det sånn. 

Skjønner. Vel, hun fikk vist tydelig frem den "forferdelige" stumpen sin igjen iallefall .. At hun vil, at hun gidder, at hun ikke bare SLUTTER med alt dette tullet. Blir så oppgitt. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE er ingen sanger, forfatter, designer, rådgiver innanfor vegansk produkt, helsesøster etc. Lista er så evig lang på den dama for hva hun ikke er, som hun framstiller seg som at hun er. Det hun er og forbli 100% plastic fantastic fake cobycat. At hun ikke lengre blir tatt på alvor eller seriøst te mer jeg er ganske så selvforskyldt.

• Liker 12
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Isild said:

Skjønner. Vel, hun fikk vist tydelig frem den "forferdelige" stumpen sin igjen iallefall .. At hun vil, at hun gidder, at hun ikke bare SLUTTER med alt dette tullet. Blir så oppgitt. 

Ja, enig. Men jeg tror ikke hun slutter. Hun er en one trick pony med rumpe og pupper når hun vil skaffe seg oppmerksomhet. Det er hundre prosent kalkulert.  

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun eller noen andre opererer rumpa. 

Jeg trener mye, og vil også ha stor rumpe, men det må jo passe til kroppen man har. SE sine lår passer jo absolutt ikke til den store rumpa (hører hun sier det selv, men de 38383 bildene hun ukentlig poster av den taler for noe annet). Hun hadde jo vært kjempefin naturlig, eller bare trent slik som alle andre uten operasjoner gjør for å få den kroppen de ønsker og har mulighet til. Folk har jo ulikt utgangspunkt.

Håper hun blir oppriktig fornøyd en dag med seg selv og slipper å søke bekreftelse med alle disse kleine rumpebildene på instagram. 

• Liker 11
Gjest Jonas Bie
Skrevet
20 timer siden, Birdo skrev:

Bildene Mymuse har lagt ut fra eventet er skremmende å se.. Hun ser ikke ut som "seg selv" i det hele tatt, og ser hvert fall 10 år eldre ut enn hun er. 

Enig. Direkte skremmende.

Ser ut som ett eller annet har skjedd med leppene, kanskje mens hun var i NY.

Skrevet
1 time siden, mm456 skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun eller noen andre opererer rumpa. 

Jeg trener mye, og vil også ha stor rumpe, men det må jo passe til kroppen man har. SE sine lår passer jo absolutt ikke til den store rumpa (hører hun sier det selv, men de 38383 bildene hun ukentlig poster av den taler for noe annet). Hun hadde jo vært kjempefin naturlig, eller bare trent slik som alle andre uten operasjoner gjør for å få den kroppen de ønsker og har mulighet til. Folk har jo ulikt utgangspunkt.

Håper hun blir oppriktig fornøyd en dag med seg selv og slipper å søke bekreftelse med alle disse kleine rumpebildene på instagram. 

For meg er det helt ubegripelig at noen faktisk vil ha stor rumpe. Da jeg var ung, var idealet å ha liten, men fast rumpe. Gymlæreren på ungdomsskulen lærte faktisk oss jentene i klassen hvordan vi skulle sitte og rulle fra side til side for å få små rumper. Egentlig helt forkastelig, hun gav oss jo komplekser for de naturlige rumpene vi hadde. 

• Liker 7
Gjest badesangen
Skrevet
17 minutter siden, Hulderen said:

Gymlæreren på ungdomsskulen lærte faktisk oss jentene i klassen hvordan vi skulle sitte og rulle fra side til side for å få små rumper. Egentlig helt forkastelig, hun gav oss jo komplekser for de naturlige rumpene vi hadde. 

Du kan ikke rulle deg til mindre (eller større) rumpe. Det var ikke kjernemuskulatur hun snakket om? Holdning? For å slutte med lumbar lordosis? 

is-your-girl-a-bad-b-or-does-she-just-36061755.png

Skrevet

SE's beste sminketips - hvordan sminke øynene så de "ser operert ut".

Forbilde sitt det.

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, badesangen skrev:

Du kan ikke rulle deg til mindre (eller større) rumpe. Det var ikke kjernemuskulatur hun snakket om? Holdning? For å slutte med lumbar lordosis? 

is-your-girl-a-bad-b-or-does-she-just-36061755.png

Du får si det til min gamle gymlærer, jeg har ikke utdannelse innen trening.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

For meg er det helt ubegripelig at noen faktisk vil ha stor rumpe. Da jeg var ung, var idealet å ha liten, men fast rumpe. Gymlæreren på ungdomsskulen lærte faktisk oss jentene i klassen hvordan vi skulle sitte og rulle fra side til side for å få små rumper. Egentlig helt forkastelig, hun gav oss jo komplekser for de naturlige rumpene vi hadde. 

Idealene forandrer seg jo hele tiden, og synes det er synd at folk blir styrt av hva som er populært nå og da når det kommer til kropp. Enig i at det er helt forkastelig.

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

SE's beste sminketips - hvordan sminke øynene så de "ser operert ut".

Forbilde sitt det.

Du tuller nå?😲

Det er på tide den bloggen blir lagt ned for godt. For nå er det ikke flere spikere og slå i kisten for hennes del.

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, Uglesjel skrev:

Du tuller nå?😲

Det er på tide den bloggen blir lagt ned for godt. For nå er det ikke flere spikere og slå i kisten for hennes del.

Antar hun mener snatchED,men ja,sånne ord ee ikke hennes sterke side,tross tung engelskbruk på IG om dagene..

For ikke å glemme - nå er det MayBeauty ansiktsmasker som har "reddet henne fra acne".

20191104_213006.png

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Antar hun mener snatchED,men ja,sånne ord ee ikke hennes sterke side,tross tung engelskbruk på IG om dagene..

For ikke å glemme - nå er det MayBeauty ansiktsmasker som har "reddet henne fra acne".

20191104_213006.png

Hun er seriøst komment ut av tellingen når det kommer til løgnene på hva som har "reddet" henne fra acne🤦‍♀️ 

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun er seriøst komment ut av tellingen når det kommer til løgnene på hva som har "reddet" henne fra acne🤦‍♀️ 

Ja det er jo helt sikkert..

Men så lyver hun jo om alt annet å.

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Birdo skrev (På 3.11.2019 den 21.45):

Bildene Mymuse har lagt ut fra eventet er skremmende å se.. Hun ser ikke ut som "seg selv" i det hele tatt, og ser hvert fall 10 år eldre ut enn hun er. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Ja det er jo helt sikkert..

Men så lyver hun jo om alt annet å.

Det er jo ikke no nytt.. Hun er kliss lik seg selv fra tiden hun bodde i Harstad når det kommer til og snakke bredt å usant. Jeg tenker slik at hun har gjort seg selv til ett offer i sitt eget liv. Å ikke basert på hva andre har gjort henne rett eller galt.

• Liker 7
Gjest Gul_gul
Skrevet
On 11/3/2019 at 9:45 PM, Birdo said:

Link? 

Skrevet
7 minutter siden, Gul_gul skrev:

Link? 

Bildene ligger på MyMuse sin Insta.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå at denne dumskapen med plagiat er ekte? Det må jo være et PR-stunt? Kan ikke forstå at hun skulle være så dum at hun kopierer produkter så åpenbart, men kan heller ikke forstå at hun skulle vært så dum at hun ikke gjorde research på produktene sine før de ble lansert??? Eller at ingen andre gjorde det for henne? 

Om det er et PR-stunt så funker det i så fall. Pleier ikke å lese bloggen hennes, men har klikket meg inn flere ganger for å sjekke om hun har skrevet noe om dette.😂🙈

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...