WhiteSwan Skrevet 24. september 2019 #14201 Skrevet 24. september 2019 På 22.9.2019 den 0.10, Plannergirl skrev: Spekulerer i om Benjamin og Isabel har/ har hatt sex bl.a. pga kjemien på dansegulvet og glad for at hun slapp å danse med de pga det. Kanskje merkelig av meg å reagere på, men synes det blir for dumt å lage oppmerksomhet mot seg selv ved å spekulere om andre 🙄 Æsj, ikke overraskende at hun tenkte på det 😖 hun er så ekkel. 10
Sool Skrevet 25. september 2019 #14202 Skrevet 25. september 2019 Hun å Fetisha snakker også om at Annijor er en Diva 😛 Hmm mye mulig men syns SE kanskje skal se seg selv litt i speilet først. 26
DianaV Skrevet 25. september 2019 #14203 Skrevet 25. september 2019 10 timer siden, Sool skrev: Hun å Fetisha snakker også om at Annijor er en Diva 😛 Hmm mye mulig men syns SE kanskje skal se seg selv litt i speilet først. Hun ser seg mer enn nok i speilet. Det er på tide å bli litt selvbevisst og introspektiv. Men om hun evner det tviler jeg på. 16
Gjest Plannergirl Skrevet 25. september 2019 #14204 Skrevet 25. september 2019 Lurer på hvordan det skal gå med henne på Vipassana jeg. Ingen sosial kontakt, ingen selvdigging, ingen snakking, ingen øyekontakt, ingen Kasper, ingen skriving. Kun å se og kjenne på egne følelser. Tror usikkerhetene vil bli utrolig sterke inni henne, psyken hennes virker litt for skjør. Tipper hun avbryter halvveis, som med alle andre ting.
Bloggleseren Skrevet 25. september 2019 #14205 Skrevet 25. september 2019 7 minutter siden, Plannergirl said: Lurer på hvordan det skal gå med henne på Vipassana jeg. Ingen sosial kontakt, ingen selvdigging, ingen snakking, ingen øyekontakt, ingen Kasper, ingen skriving. Kun å se og kjenne på egne følelser. Tror usikkerhetene vil bli utrolig sterke inni henne, psyken hennes virker litt for skjør. Tipper hun avbryter halvveis, som med alle andre ting. Enig. 4
smalls Skrevet 25. september 2019 #14206 Skrevet 25. september 2019 34 minutter siden, Plannergirl skrev: Lurer på hvordan det skal gå med henne på Vipassana jeg. Ingen sosial kontakt, ingen selvdigging, ingen snakking, ingen øyekontakt, ingen Kasper, ingen skriving. Kun å se og kjenne på egne følelser. Tror usikkerhetene vil bli utrolig sterke inni henne, psyken hennes virker litt for skjør. Tipper hun avbryter halvveis, som med alle andre ting. Hva er vipassana? 1
EmVeeJee Skrevet 25. september 2019 #14207 Skrevet 25. september 2019 6 minutter siden, smalls skrev: Hva er vipassana? En stillecamp i Sveits. Du skal holde kjeft i 14 dager, null kontakt med omverdenen eller andre der 😅 7
smalls Skrevet 25. september 2019 #14208 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, EmVeeJee skrev: En stillecamp i Sveits. Du skal holde kjeft i 14 dager, null kontakt med omverdenen eller andre der 😅 Og der vil ho?? Jaja, lurer på hvordan det går 🤦♀️ 3
Gjest Plannergirl Skrevet 25. september 2019 #14209 Skrevet 25. september 2019 39 minutter siden, smalls skrev: Og der vil ho?? Jaja, lurer på hvordan det går 🤦♀️ Kasper har vært før, og de skal nå dra «sammen» (damer og menn er på separate områder, de vil ikke se hverandre). Du skal knapt se på de andre, fokuset er kun deg og ditt indre hvor det er ca 10 timer meditasjon hver dag og så litt mat og søvn. Har dessverre ikke helt troen etter så mye hun avlyser og angsten hennes. I en sånn situasjon sitter du helt alene med alt som dukker opp i hodet ditt, ingen psykolog der inne og det kan bli vanskelig mtp hennes psyke. Hun har vist seg veldig avhengig av andre mennesker og materielle ting 🤷🏼♀️ Who knows, kanskje det går helt fint.
deedee_ Skrevet 26. september 2019 #14210 Skrevet 26. september 2019 14 timer siden, Plannergirl skrev: Lurer på hvordan det skal gå med henne på Vipassana jeg. Ingen sosial kontakt, ingen selvdigging, ingen snakking, ingen øyekontakt, ingen Kasper, ingen skriving. Kun å se og kjenne på egne følelser. Tror usikkerhetene vil bli utrolig sterke inni henne, psyken hennes virker litt for skjør. Tipper hun avbryter halvveis, som med alle andre ting. Håper hun fullfører og at hun får litt annet fokus etter endt opphold. Hadde vært deilig å se henne endelig leve slik som hun bælerer andre at man skal leve. Håper hun legger ned bloggen og alt av sosiale medier og "finner seg selv" :p Men helt ærlig så føler jeg ikke hun er typen til å gjøre noe sånt i det hele tatt, føler det blir Thodesen all over again, hvor hun plutselig forandrer verdier og interesser for å please kjæresten. Har vært på Vipassana selv, og har tilgode å se plastikkdukker med løsvipper og extensions. :p 15
Gjest Plannergirl Skrevet 26. september 2019 #14211 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, deedee_ skrev: Håper hun fullfører og at hun får litt annet fokus etter endt opphold. Hadde vært deilig å se henne endelig leve slik som hun bælerer andre at man skal leve. Håper hun legger ned bloggen og alt av sosiale medier og "finner seg selv" 😛 Men helt ærlig så føler jeg ikke hun er typen til å gjøre noe sånt i det hele tatt, føler det blir Thodesen all over again, hvor hun plutselig forandrer verdier og interesser for å please kjæresten. Har vært på Vipassana selv, og har tilgode å se plastikkdukker med løsvipper og extensions. 😛 Veldig enig med deg. Det hadde jo vært flott om hun fikk et annet fokus, men jeg klarer ikke se det for meg. Føles mer som enda et forsøk på å være spesiell.
DianaV Skrevet 26. september 2019 #14212 Skrevet 26. september 2019 32 minutter siden, Plannergirl skrev: Veldig enig med deg. Det hadde jo vært flott om hun fikk et annet fokus, men jeg klarer ikke se det for meg. Føles mer som enda et forsøk på å være spesiell. Dette 👆 det går liksom ikke an å gjøre seg selv "spesiell" på den måten hun higer etter. Det er noe man bare "er". Hun er så basic som det går an å bli, bare stappfull av plast og komplekser. 29
Gjest Gul_gul Skrevet 26. september 2019 #14213 Skrevet 26. september 2019 3 hours ago, deedee_ said: (...) Men helt ærlig så føler jeg ikke hun er typen til å gjøre noe sånt [Vipassana] i det hele tatt, føler det blir Thodesen all over again, hvor hun plutselig forandrer verdier og interesser for å please kjæresten. Har vært på Vipassana selv, og har tilgode å se plastikkdukker med løsvipper og extensions. 😛 Ja, jeg har tenkt noe av det samme. Men jeg tror ikke så mye det er et forsøk på å please Kasper - han er jo ikke som Thodesen, som ikke ville kjennes ved henne. Jeg tror snarere det er et forsøk fra hennes side for at de overhodet skal ha noe til felles. Det virker litt som om erkjennelsen av at de to ikke har noe tilfelles lenger lurer i underbevisstheten, men hun verfer den bort ved å påta seg interesse for og gjøre alle mulige "Kasper-ting".
Sool Skrevet 26. september 2019 #14214 Skrevet 26. september 2019 (endret) Hun er veldig opptatt av føttene sine har jeg merket 🙈 har flere ganger sett story hvor hun filmer tærne sine å syns hun har så fine tær og føtter og at de er så søte. Å nå på story skriver hun at hun ikke skjønner hvorfor folk ikke liker føtter/tær fordi de er så kos. Blir litt som å si at babyen min er så søt syns du ikke det? Ja man liker sin egen baby veldig godt men andre har ofte ikke samme mening. Blir som med føttene hennes. Nei jeg syns ikke føttene dine er verken pene eller søte. Endret 26. september 2019 av Sool 13
stinatina Skrevet 28. september 2019 #14215 Skrevet 28. september 2019 (endret) Har ikke lest bloggen hennes på lenge, men tok meg en titt nå. Ble litt satt ut av innlegget «dans, miljø og drama» fra 22.09. I innlegget har hun ikke mindre enn seks fancy og fine bilder av seg selv. I samme innlegg har hun et bilde av Emilie og et bilde av Adelene. Dette er to skikkelig pene jenter, men bildene S.E har valgt å publisere viser ikke det. Begge to ser sure ut og ser på mobilen sin. Bildene er ikke fæle, men de er i stor kontrast til bildene hun har lagt ut av seg selv. Hvorfor publisere disse bildene? Jeg skjønner ikke. Det virker ikke som de vet at de blir tatt bilde av. Jeg håper S.E har spurt om tillatelse til å publisere bildene. Mulig jeg overreagerer, men jeg hadde ikke likt om mine venner publiserte slike bilde av meg. Endret 28. september 2019 av stinatina 13
smalls Skrevet 28. september 2019 #14216 Skrevet 28. september 2019 Jeg hadde blitt sur om venninnen min la ut et stygt og lite flatterende bilde av meg på nettet. Hvertfall om hun hadde en av Norges mest leste blogger. Håper hun har spurt om det var greit først, ellers er det bare dårlig gjort av henne 13
Nebbenosen Skrevet 28. september 2019 #14217 Skrevet 28. september 2019 Brannfakkel, men noe sier meg at den kjæresten hun har nå blir for trygg, stabil og ordentlig for henne. Han virker som en fantastisk gutt spørr du meg, men jeg får inntrykk av at hun kjeder seg. Kan ikke se for meg at de er sammen om fem år. De er på Tinder å leter etter folk de kan ha trekant med, lurer på hvem sin idé det var 17
smalls Skrevet 28. september 2019 #14218 Skrevet 28. september 2019 31 minutter siden, Nebbenosen skrev: De er på Tinder å leter etter folk de kan ha trekant med, lurer på hvem sin idé det var Er de det??😳 men en jente regner jeg med? Ja, hvem sin ide var det? 4
Gjest Adrielle Skrevet 28. september 2019 #14219 Skrevet 28. september 2019 39 minutter siden, smalls skrev: Er de det??😳 men en jente regner jeg med? Ja, hvem sin ide var det? De finner jenter på Tinder ja. Trekant snakker hun jo varmt om i podcasten rett som det er. Hun nevnte også at hun har fått kritikk for det, noe hun virket nokså indignert over. Fetisha stilte seg også uforstående til dette, naturligvis. SE og Fetisha er voksne kvinner, og kan naturligvis digge trekant så mye de vil, men det SE ikke synes å ta innover seg, er alderen på lytterne/følgerne sine, mange av dem er SVÆRT unge - som barn å regne. Synes ikke det er rart om det finnes noen der ute som gir SE beskjed, når 12 åringen kan informere om at trekant spriter opp sexlivet, og i tillegg er det lureste man kan gjøre hvis det er sjalusi i forholdet.
Gjest Gazpacho Skrevet 28. september 2019 #14220 Skrevet 28. september 2019 4 timer siden, stinatina skrev: Har ikke lest bloggen hennes på lenge, men tok meg en titt nå. Ble litt satt ut av innlegget «dans, miljø og drama» fra 22.09. I innlegget har hun ikke mindre enn seks fancy og fine bilder av seg selv. I samme innlegg har hun et bilde av Emilie og et bilde av Adelene. Dette er to skikkelig pene jenter, men bildene S.E har valgt å publisere viser ikke det. Begge to ser sure ut og ser på mobilen sin. Bildene er ikke fæle, men de er i stor kontrast til bildene hun har lagt ut av seg selv. Hvorfor publisere disse bildene? Jeg skjønner ikke. Det virker ikke som de vet at de blir tatt bilde av. Jeg håper S.E har spurt om tillatelse til å publisere bildene. Mulig jeg overreagerer, men jeg hadde ikke likt om mine venner publiserte slike bilde av meg. Jeg syns det er veldig vanlig at disse bloggerne legger ut bilder som er veldig flatterende for seg selv og at de blåser i hvordan de andre ser ut. Var innom bloggen til Caroline Berg Eriksen i går og hun hadde lagt ut et innlegg som handlet om avskjedsmiddag til ære for søsteren. Men på bildene så var det Caroline som var i fokus, mens søsteren kikket beundrende bort på henne. Meg, meg, meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå