Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Zenhouse skrev:

Føler at det å ta vekk rumpe implantater feks, det er ikke fordi hun angrer. Men fordi det er en «ny» endring, noe å se frem til. Timen er booket i desember. Så når det ikke finnes mer nytt å gjøre, finnes det flere «reverseringer» å ta seg av. Håper jeg tar feil.

Men over til roasten- det lille jeg så var bra da  Hun ante ikke at Todesen kom, så replikkene mot han måtte hun ta på sparket, så det likte jeg  

Mye bedre det enn meninger om krig og fred og miljø og sånn... 

Hvor fikk du sett noe fra roasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags arr/mønster er det hun har på øyelokket i episoden der hun prøver å skyte? (Sofie Elise tester Norge)

Det er sånne systematiske prikker

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Alvea skrev:

Ja, akkurat dette mønsteret jeg så på henne. Utrolig når hun bare er i 20-årene altså 

Ja, hun har sikkert kjempemye rynker på øyelokkene.  23 åringer pleier jo å ha det. :rolleyes:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smalls skrev:

Ørene? 🤷‍♀️

Tja. Hun tatoverte jo ekstra "hår" rundt ørene fordi det så rart ut så på en måte er jo de også fikset på, i allefall indirekte.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Flisespikker skrev:

Tja. Hun tatoverte jo ekstra "hår" rundt ørene fordi det så rart ut så på en måte er jo de også fikset på, i allefall indirekte.

Da er det bare føttene igjen da? Som hun ikke har gjort noe med. Hun er jo operert i hjel snart. Skremmende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Da er det bare føttene igjen da? Som hun ikke har gjort noe med. Hun er jo operert i hjel snart. Skremmende. 

Hun skrev i et innlegg at tærne så lange og rare ut, så de er nok på to do-lista de også 

Endret av Flisespikker
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flisespikker skrev:

Hun skrev i et innlegg at tærne så lange og rare ut, så de er nok på to do-lista de også 

Ja sikkert :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så trist.. Hun har tid nok til å studere seg selv inngående - og tid og penger til å korrigere det hun ikke synes er bra nok. Hun var en vanlig søt ung jente før hun begynte med alle disse endingene som tydeligvis aldri tar slutt ..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Birdo skrev:

Åneeeeeeeiii.. Jeg var så glad i Body Shop..🙄

Hva med body shop? Har SE begynt å reklamere for dem? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...