Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er merkelig å ha en så lettvint holdning til å skjære og putte ting i kroppen.. Det meste er endret opp til flere ganger og det har tydeligvis ingen ende..

Det er trist og det viser tydelig at hun ikke er frisk :(

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

100 % enig her. Du fikk sagt det!👍

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

100 % enig her. Du fikk sagt det!👍

:takke:

Skrevet
57 minutter siden, smalls skrev:

Absolutt ikke. Går ikke an å tro på noe hun sier. Hun skal sikkert ha mindre implantater, for å så skryte av at rumpa er helt naturlig 🤦‍♀️

"Rompa mi har bare blitt større helt naturlig på grunn av implantatene. Jeg er bare superheldig med hvordan huden min trekker seg tilbake og fettet refordeler seg. Her er link til en pille for stram hud!" 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Og så har man jo all treningen hun forteller om for tiden.

Endret av korallrev
  • Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, korallrev skrev:

Og så har man jo all treningen hun forteller om for tiden.

Skal vel dekke over resultatet av den nye rumpa anno 2020.

For at hun "bare" fjerner hva enn hun har puttet inni der,tror jeg ingenting på.

Byttes nok bare inn i noe mindre,som med alt annet.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Husk at dette er en jente som gikk rett til avisene for å fortelle at hun hadde gått opp 15 kilo, og ELSKET sin nye kropp... for så å dra til Tyrkia og suge ut mesteparten av det fettet,  og sprute en del av det inn igjen i rumpa si. Dette må vi aldri glemme.

Endret av Flisespikker
  • Liker 47
Skrevet
27 minutter siden, Flisespikker skrev:

Husk at dette er en jente som gikk rett til avisene for å fortelle at hun hadde gått opp 15 kilo, og ELSKET sin nye kropp... for så å dra til Tyrkia og suge ut mesteparten av det fettet,  og sprute en del av det inn igjen i rumpa si. Dette må vi aldri glemme.

...å leppene.

• Liker 8
Skrevet
44 minutter siden, Flisespikker skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/yPpja/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det

Siterer til glede for nye lesere. Og dokumentasjon 😊

• Liker 10
Skrevet (endret)
29 minutter siden, J.. skrev:

...å leppene.

Aha. Der resten av fettet ble sprøytet inn. Ja hun skrøt jo sånn av at hun tok ut fillers fra leppene. Men sier ikke et kvekk om at hu isteden spruter inn eget fett. Så utspekulert 

Endret av Flisespikker
  • Liker 16
Skrevet (endret)

Kynisk.

Jeg greier heller ikke fatte at hun faktisk har mage nok til å grafse til seg skryt og god omtale på  falskt grunnlag, når hun vet at det hun går ut i media med kun er for en liten periode før kroppsfasongen skal tukles med igjen. Og ikke minst: hvordan hun får seg til å lure og villede den mer naive delen av følgerne sine på den måten når kroppsfokuset er det som står sterkest hos henne. Det er noe av det som gjør henne til et ikke bare dårlig forbilde - men også veldig farlig.

Endret av korallrev
  • Liker 20
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

...å leppene.

og nesa, og haka, panna, kinnbeina og øynene.

• Liker 11
Skrevet
4 timer siden, SupaWoman skrev:

og nesa, og haka, panna, kinnbeina og øynene.

Jeg mente hvor hun sprøytet fett,ikke alt hun har operert..

Da er jo lista lenger enn hva du nevner.

• Liker 4
Skrevet (endret)
9 timer siden, Flisespikker skrev:

Aha. Der resten av fettet ble sprøytet inn. Ja hun skrøt jo sånn av at hun tok ut fillers fra leppene. Men sier ikke et kvekk om at hu isteden spruter inn eget fett. Så utspekulert 

Joda,hun har nevnt det i bloggen,jeg har linket å sitert nevnte innlegg her før.

Ellers hadde det blitt en spekulasjon.

Endret av J..
  • Liker 5
Skrevet
49 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Dette beskriver henne godt. 

7F15E8BA-03B4-4663-9245-4CF78EDEF892.jpeg

Derfor jeg postet det på forrige side.

• Liker 9
Skrevet

Lite imponerende at hun i siste innlegg oppfordrer leserne til å gå til motsvar til enkelte som har kommentert en av postene hennes om miljø.

Hvorfor ikke bare svare de selv?...

• Liker 15
Skrevet

Det må være rart for henne å få opp minner på snapchat og Facebook når det aldri ligner på henne🙈

• Liker 28
Skrevet (endret)
1 time siden, J.. skrev:

Lite imponerende at hun i siste innlegg oppfordrer leserne til å gå til motsvar til enkelte som har kommentert en av postene hennes om miljø.

Hvorfor ikke bare svare de selv?...

Hun er vel kjent for å «ri bølgen» og ikke sette seg så dypt inn i de sakene hun hopper til fra gang til gang. Alt etter hva som er i vinden og hva som lønner seg for henne selv - på en eller annen måte. 

Hun er vel heller ikke så god på å takle kritikk, men som du roper i skogen får du svar, er det noe som heter. Ingen skal være ufine selvsagt, det er lavmål. Men at ikke alle er enige med henne i alle hennes mer eller mindre gjennomtenkte påstander må hun nok pent finne seg i 😊

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...