J.. Skrevet 22. august 2019 #13901 Skrevet 22. august 2019 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Så instagrammen nå, hun der bør ta seg en bolle og se litt på seg selv! Kanskje hun med alle de ufortjente pengene sine burde sende et bidrag. Burde kanskje begynne med det store og flotte bibloteket som hun skryter så jævlig av, kanskje hun burde nekte å utgi sin egen bok i papirform om hun er så jævlig opptatt av regnskog og miljøet! Hun er selv en millionær uten god grunn. Rett før klagingen sin på insta, så har du reklame for noe bullshit! "Jeg vil ta med pappa til".... altså, hun har ræva full av peng! Hun kan ta med faren sin hvor hun vil, når hun vil. Slutt å leke fattig!! Gud jeg blir så provosert, nei nå blir jeg direkte sint! Du har familier som aldri har vært på ferie, ikke camping ferie, ikke syden tur eller noe som helst om sommeren. Det har sittet flere tusen mødre og fedre i sommer og grått til tårene svir i ansiktet, fordi de kan ikke ta med barna på ferie. Mens hun bare "ups havnet i Malaga hihi". Normale folk kan ikke om booke en tur på flekken og alt for mange har aldri satt sin fot på en flyplass fordi de har ikke økonomi til det. Og her sitter hun å leker fattig for å tjene penger for spons, samtidig som at hun er så forbaska dobbelmoralsk, når hun selv står for bare svada og bullshit i norsk media. Fy faen altså, nå er det nok! Noen burde riste litt vett inni det silikon forgitet hodet hennes! Hun har null rett til å sitte å klage over hva VG's lesere leser, når hun selv kun kommer med sitt narsissistiske, egoistiske og selvopptatte svadet dag inn og dag ut i flere år! Faen heller altså! Hun har null rett til å klage. Skulle ønske noen kunne bare slette hele Sophie Elise fra internett. Jeg blir så sint at jeg koker. Kombinasjonen av det falske reklamen rett før klagingen om at billionærer ikke gjør noe, ah jeg blir så sint!!! 😡 Også festlig at hun klager på at "rike mennesker ikke gir penger til regnskogfondet", uten å nevne ett kløyva ord om egne donasjoner. Som alltid - do as I say,not as I do. 16
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. august 2019 #13902 Skrevet 22. august 2019 (endret) J.. skrev (På 22.8.2019 den 16.00): Også festlig at hun klager på at "rike mennesker ikke gir penger til regnskogfondet", uten å nevne ett kløyva ord om egne donasjoner. Som alltid - do as I say,not as I do. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
smalls Skrevet 22. august 2019 #13903 Skrevet 22. august 2019 2 timer siden, Santos skrev: Har denne jenta noe selvinnsikt idet hele tatt? Altså kjefter på folk for å ha klikket seg inn på annet type nyheter enn regnskogs brannen. Stakkars hun med den fisk-hukommelsen glemmer fort at hun er en av de som erobrer media mest. Og med hva da? Finns ikke noe vitenskapelig der altså utenom silikon, kroppspress, komplekser, løgn, rusmidler. Så kjære SE om du tror den spalteplassen du får på alle kanaler er mye viktigere og bedre enn X on the beach, har du jammen tatt feil. For du og x on the beach gjengen er like irrelevante. Signerer! 👏👏👏 7
smalls Skrevet 22. august 2019 #13904 Skrevet 22. august 2019 2 timer siden, Herix skrev: Er det ikke hun som har fobi mot papir? Haha joo 🤣 men hun glemte vel det. Fobi mot papir liksom. Og jeg har fobi mot tastaturet mitt 🤪 8
smalls Skrevet 22. august 2019 #13905 Skrevet 22. august 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Så instagrammen nå, hun der bør ta seg en bolle og se litt på seg selv! Kanskje hun med alle de ufortjente pengene sine burde sende et bidrag. Burde kanskje begynne med det store og flotte bibloteket som hun skryter så jævlig av, kanskje hun burde nekte å utgi sin egen bok i papirform om hun er så jævlig opptatt av regnskog og miljøet! Hun er selv en millionær uten god grunn. Rett før klagingen sin på insta, så har du reklame for noe bullshit! "Jeg vil ta med pappa til".... altså, hun har ræva full av peng! Hun kan ta med faren sin hvor hun vil, når hun vil. Slutt å leke fattig!! Gud jeg blir så provosert, nei nå blir jeg direkte sint! Du har familier som aldri har vært på ferie, ikke camping ferie, ikke syden tur eller noe som helst om sommeren. Det har sittet flere tusen mødre og fedre i sommer og grått til tårene svir i ansiktet, fordi de kan ikke ta med barna på ferie. Mens hun bare "ups havnet i Malaga hihi". Normale folk kan ikke om booke en tur på flekken og alt for mange har aldri satt sin fot på en flyplass fordi de har ikke økonomi til det. Og her sitter hun å leker fattig for å tjene penger for spons, samtidig som at hun er så forbaska dobbelmoralsk, når hun selv står for bare svada og bullshit i norsk media. Fy faen altså, nå er det nok! Noen burde riste litt vett inni det silikon forgitet hodet hennes! Hun har null rett til å sitte å klage over hva VG's lesere leser, når hun selv kun kommer med sitt narsissistiske, egoistiske og selvopptatte svadet dag inn og dag ut i flere år! Faen heller altså! Hun har null rett til å klage. Skulle ønske noen kunne bare slette hele Sophie Elise fra internett. Jeg blir så sint at jeg koker. Kombinasjonen av det falske reklamen rett før klagingen om at billionærer ikke gjør noe, ah jeg blir så sint!!! 😡 Igjen, signerer her og. 👏👏👏 Du fikk virkelig satt ord på det. Skulle gitt deg 100 pluss om jeg kunne. 10
J.. Skrevet 22. august 2019 #13906 Skrevet 22. august 2019 Nå sier hun at hun har lyst til/tenkt til å reise til regnskogen "i løpet av året".. Mer fly! Og hvorfor reise dit,hva utretter hun med det,annet enn mer reising? Også legger hun frem sitt eget regnskoginnlegg fra igår som om det var utslagsgivende for at VG,DB osv "plutselig" skrev om det.. Samt,hva hun har donert selv er privat,men "alle kan jo se på Facebook hvem som har gitt hva".. Jiiiiz. 23
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #13907 Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Nå sier hun at hun har lyst til/tenkt til å reise til regnskogen "i løpet av året".. Mer fly! Og hvorfor reise dit,hva utretter hun med det,annet enn mer reising? Også legger hun frem sitt eget regnskoginnlegg fra igår som om det var utslagsgivende for at VG,DB osv "plutselig" skrev om det.. Samt,hva hun har donert selv er privat,men "alle kan jo se på Facebook hvem som har gitt hva".. Jiiiiz. Det som er så komisk med henne er når kjendiser over hele verden reagere og tar til IG og Twitter om saken. Så skal hun plutselig også være med på det. Hun får det til og høres ut sp at det HUN som tok tak i saken FØRST når sannheten er noe annet. Hadde hun virkelig brydd seg om regnskogen så hadde hun tenkt mer på hvor møblene og alt hun har i leiligheten sin kommer ifra. Hun er og forbli en hermegås. Ingen av media over verden har dekket saken om brannen i amazona regnskog som har vart i 3 uker nå. Kjendiser både her hjemme og i verden reagere kraftig på dette nå. 15
J.. Skrevet 22. august 2019 #13908 Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Det som er så komisk med henne er når kjendiser over hele verden reagere og tar til IG og Twitter om saken. Så skal hun plutselig også være med på det. Hun får det til og høres ut sp at det HUN som tok tak i saken FØRST når sannheten er noe annet. Hadde hun virkelig brydd seg om regnskogen så hadde hun tenkt mer på hvor møblene og alt hun har i leiligheten sin kommer ifra. Hun er og forbli en hermegås. Ingen av media over verden har dekket saken om brannen i amazona regnskog som har vart i 3 uker nå. Kjendiser både her hjemme og i verden reagere kraftig på dette nå. Enig i det første. Men den som ble overrasket over hva som skjer i Amazonas,har ikke følgt med.. https://forskning.no/forskere-fra-sor-klima-kronikk/hvis-regnskogen-i-amazonas-dor-vil-enorme-mengder-karbon-slippes-ut-i-atmosfaeren/1295721 SE støtter jo Regnskogfondet,så da er det rart hun ikke har "gjort noe" før nå. 6
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #13909 Skrevet 22. august 2019 4 minutter siden, J.. skrev: Enig i det første. Men den som ble overrasket over hva som skjer i Amazonas,har ikke følgt med.. https://forskning.no/forskere-fra-sor-klima-kronikk/hvis-regnskogen-i-amazonas-dor-vil-enorme-mengder-karbon-slippes-ut-i-atmosfaeren/1295721 SE støtter jo Regnskogfondet,så da er det rart hun ikke har "gjort noe" før nå. Samt så nekter hun og svare på hvor mye hun selv har donert for å bekjempe skogbrannen. Hun skal ha alle andre til og donere men er tyst som ørstes om sine handlinger i saken. Jeg ble opplyst om saken igår kveld via Twitter av noen brukere som jeg følger dermed så sjekket jeg alle nettavisene over verden, og ingen av dem har skrevet noe eller følgt opp situasjonen. Til og med persidenten i Brasil velger og tie, enn å gå ut si fra at skogen skal dem redde. Men neida. Når Notre-dame sto i full flamme så var verden i sjokk og milliardærer over verden trådde til men ikke over en skog. For skogen i amazona er liksom ikke så "viktig" og har ingen "betydninger" i forhold til en historisk kirke. 5
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #13911 Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Ikke sant. Selv så har jeg delt saken på min IG story for å gjøre mine følgere oppmerksom på det som skjer. Jeg tar nå da ikke credit for det. 4
korallrev Skrevet 24. august 2019 #13912 Skrevet 24. august 2019 Spent å se på samarbeidet SE snakker så mye om, hva det innebærer. For så langt ser det ut som månedsvis med umerket reklame for strikkegensere og cardigans? 8
smalls Skrevet 24. august 2019 #13914 Skrevet 24. august 2019 Sophieelise tester Norge. Hmm hva er dette for noe? 🤔 Han mannen bak når hun holder geværet, er det Halvor som vant Farmen i 2017?? Lignet litt 3
Huldra-78 Skrevet 24. august 2019 #13915 Skrevet 24. august 2019 17 minutter siden, smalls skrev: Sophieelise tester Norge. Hmm hva er dette for noe? 🤔 Han mannen bak når hun holder geværet, er det Halvor som vant Farmen i 2017?? Lignet litt Er nok sammen mannen, ja. 1
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. august 2019 #13916 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, smalls skrev: Sophieelise tester Norge. Hmm hva er dette for noe? 🤔 Han mannen bak når hun holder geværet, er det Halvor som vant Farmen i 2017?? Lignet litt Dette er tv2 og Egmont sitt bidrag for å slå et slag for politikk og løfte opp og frem flaggskipet sitt SE.
smalls Skrevet 24. august 2019 #13917 Skrevet 24. august 2019 53 minutter siden, frukapteinAmerika skrev: Dette er tv2 og Egmont sitt bidrag for å slå et slag for politikk og løfte opp og frem flaggskipet sitt SE. Skjønner ikke hvorfor media Norge elsker den jenta der? Why?🤦♀️ 19
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. august 2019 #13918 Skrevet 24. august 2019 33 minutter siden, smalls skrev: Skjønner ikke hvorfor media Norge elsker den jenta der? Why?🤦♀️ Fordi hun klarer å selge seg inn hos den yngre brukergruppen, og dermed generer masse penger inn til Egmont. Egmont er tv2 og blogg.no i tillegg er VG er en del av denne «r..ringen».
Birdo Skrevet 24. august 2019 #13919 Skrevet 24. august 2019 I episoden med Kasper så skal de fortelle hva det er de liker best med hverandre, Kasper har et fint svar og SE svarer med at det beste hun liker med han er at han er pen..🙄 Altså, finnes det et mer utseendefiksert menneske i verden? 34
J.. Skrevet 24. august 2019 #13920 Skrevet 24. august 2019 9 minutter siden, Birdo skrev: I episoden med Kasper så skal de fortelle hva det er de liker best med hverandre, Kasper har et fint svar og SE svarer med at det beste hun liker med han er at han er pen..🙄 Altså, finnes det et mer utseendefiksert menneske i verden? Drit i gode verdier eller en fin personlighet - han er jo pen. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå