Xstrella Skrevet 16. august 2019 #13761 Skrevet 16. august 2019 11 timer siden, nirvania skrev: Wow, det var det «forbildet». Ser mye mer naturlig ut nå da, hun er jo fortsatt flott! Er hun? Google før og etter. Hun er operert seg ugjennkjennelig. Det skulle ikke vært lov. Får hun en gang barn så er det ikke etteroperasjonene de vil ligne på, men før. 18
nirvania Skrevet 16. august 2019 #13762 Skrevet 16. august 2019 49 minutter siden, Xstrella said: Er hun? Google før og etter. Hun er operert seg ugjennkjennelig. Det skulle ikke vært lov. Får hun en gang barn så er det ikke etteroperasjonene de vil ligne på, men før. Når jeg mente naturlig snakket jeg om puppene hennes. At de ser mer naturlig ut nå enn før.
Xstrella Skrevet 16. august 2019 #13763 Skrevet 16. august 2019 3 timer siden, nirvania skrev: Når jeg mente naturlig snakket jeg om puppene hennes. At de ser mer naturlig ut nå enn før. Ok, beklager.
pøbelsara Skrevet 16. august 2019 #13764 Skrevet 16. august 2019 8 timer siden, Pust skrev: Hm. Rett fra miljøaksjon med aggressive bannere og dramatiske tablåer, til - en ny flytur 😎🙄 Og hun reklamerer for Goodeibox - et mer miljøfiendtlig produkt skal man lete lenge etter. Det sendes ut en pakke med masse ræl hver måned. Ting man ikke vet man får, slik a man ikke kan planlegg innkjøp, ting man antagelig ikke bruker eller ikke ville kommet på å kjøpe selv - og en hel pakke med kosmetikkprodukter hver måned - som antakelig er MYE mer enn man ville kjøpt hvis man ikke abonnerte. men - dobbeltmoral er bedre enn ingen moral. 43
Sol Rampelyset Skrevet 16. august 2019 #13765 Skrevet 16. august 2019 (endret) Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og spekulasjoner til skade og svar til dette. Sol, admin. Endret 16. august 2019 av Sol Rampelyset Lagt til regelpunkt
Sol Rampelyset Skrevet 17. august 2019 #13766 Skrevet 17. august 2019 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller på Ris og Ros Rampelyset, da slike spørsmål/kommentarer avsporer debatten. Sol, admin. 1
Lalunagoid Skrevet 17. august 2019 #13767 Skrevet 17. august 2019 21 timer siden, pøbelsara skrev: Og hun reklamerer for Goodeibox - et mer miljøfiendtlig produkt skal man lete lenge etter. Det sendes ut en pakke med masse ræl hver måned. Ting man ikke vet man får, slik a man ikke kan planlegg innkjøp, ting man antagelig ikke bruker eller ikke ville kommet på å kjøpe selv - og en hel pakke med kosmetikkprodukter hver måned - som antakelig er MYE mer enn man ville kjøpt hvis man ikke abonnerte. men - dobbeltmoral er bedre enn ingen moral. Ja, da hjelper det lite å legge seg ned i en fontene i Arendal og skrike om miljøet. Er så inderlig lei av denne dobbeltmoralen. Hun gjør jo stikk motsatt av det miljøaktivister står for. Er sikker på at vi i dette forumet vet og gjør mer enn henne for miljøet. Nye klær fra nelly på instagram, samtidig i Arendal og fronter noe hun aldeles meg ikke gjør en dritt for. Håper at denne internasjonale gruppen ikke har anelse hvordan hun lever. Nytter ikke å bruke elbil unnskyldningen lenger. Det skorter på både kunnskap og bevissthet rundt miljø. Skrev nylig et innlegg på bloggen at det er på tide å være fornøyd med millioninntekt og kutte miljøfiendtlige samarbeid. Spørs om bærekraftige selskap er interessert da. Hvem vet? 20
MaleficentAurora Skrevet 17. august 2019 #13768 Skrevet 17. august 2019 (endret) 46 minutter siden, Lalunagoid skrev: Ja, da hjelper det lite å legge seg ned i en fontene i Arendal og skrike om miljøet. Er så inderlig lei av denne dobbeltmoralen. Hun gjør jo stikk motsatt av det miljøaktivister står for. Er sikker på at vi i dette forumet vet og gjør mer enn henne for miljøet. Nye klær fra nelly på instagram, samtidig i Arendal og fronter noe hun aldeles meg ikke gjør en dritt for. Håper at denne internasjonale gruppen ikke har anelse hvordan hun lever. Nytter ikke å bruke elbil unnskyldningen lenger. Det skorter på både kunnskap og bevissthet rundt miljø. Skrev nylig et innlegg på bloggen at det er på tide å være fornøyd med millioninntekt og kutte miljøfiendtlige samarbeid. Spørs om bærekraftige selskap er interessert da. Hvem vet? Når er SE kjent for på hoppe fra tema til tema. Og når det gjeld hennes "arbeidskraft" rundt miljøet så kan hun fint begynne med seg selv. Om hun virkelig er så lidenskapelig opptatt av miljøet så kan hun heller begynne og ta toget enn å fly. Planlegge turene sine mindre luksus å heller leve mer i ett med naturen. Men dette er noe hun ikke kommer til og gjøre, pga hun er for opptatt av å blotte seg på sosiale medier og ha en fet konto. Man ser at det oser penger av henne av feile grunnlag. Ærligheten er vel ikke hennes sterkeste side og det kan sies om mange andre bloggere også. Endret 17. august 2019 av Uglesjel 11
Lalunagoid Skrevet 17. august 2019 #13769 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, Uglesjel skrev: Når er SE kjent for på hoppe fra tema til tema. Og når det gjeld hennes "arbeidskraft" rundt miljøet så kan hun fint begynne med seg selv. Om hun virkeli er så lidenskapelig opptatt av miljøet så kan hun heller begynne og ta toget enn å fly. Planlegge turene sine mindre luksus å heller leve mer i ett med naturen. Men dette eer t noe hun ikke kommer til og gjøre, pga hun er for opptatt av å blotte seg på sosiale medier og ha en fet konto. Man ser at det oser penger av henne av feile grunnlag. Ærligheten er vel ikke hennes sterkeste side og det kan sies om mange andre bloggere også. Helt enig, akkurat det jeg mente. Hun kommer aldri til å øke bevisstheten om miljø. Hun er en rik, overflatisk attention seeker for alltid. 15
J.. Skrevet 17. august 2019 #13770 Skrevet 17. august 2019 "I motsetning til hva Sophie Elise Isachsen mener, konstaterer fagdirektøren at produktene i de fleste tilfeller har minimal effekt." "Dagbladet har gjentatte ganger, gjennom flere uker, forsøkt å få kommentarer fra Sophie Elise Isachsen i forbindelse med denne saken. Etter å ha blitt forelagt innholdet i artikkelen, skriver hun følgende i en e-post: - Jeg har fortsatt ikke lyst til å uttale meg." lol. https://www.dagbladet.no/kjendis/refses-for-bruk-av-cannabis-olje/71497802 22
Sandin Skrevet 17. august 2019 #13771 Skrevet 17. august 2019 Var det ikke hun som tok ut fillers av leppene fordi det ikke var fint lengre? Nå er de vel større igjen? 8
J.. Skrevet 17. august 2019 #13772 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, Sandin skrev: Var det ikke hun som tok ut fillers av leppene fordi det ikke var fint lengre? Nå er de vel større igjen? Hun tok ut fillers,fettsugde magen,å sprøytet fettet inn i leppene. Så joda.. 16
MaleficentAurora Skrevet 17. august 2019 #13773 Skrevet 17. august 2019 5 minutter siden, J.. skrev: Hun tok ut fillers,fettsugde magen,å sprøytet fettet inn i leppene. Så joda.. Har SE blogget om at hun har sprøytet fett inn i leppene?
J.. Skrevet 17. august 2019 #13774 Skrevet 17. august 2019 (endret) 10 minutter siden, Uglesjel skrev: Har SE blogget om at hun har sprøytet fett inn i leppene? Jepp. "Jeg føler ikke det er så farlig egentlig.. Jeg unnlot å skrive at jeg hadde fett i leppene, for å skjerme foreldrene mine fra noe jeg ikke hadde fortalt dem enda. Selv om man har mange følgere tenker jeg ofte først og fremst på de rundt meg, og hvordan jeg skal fortelle dem om ting. Dette var i en periode hvor jeg hadde fått så mye kritikk for plastisk kirurgi, og jeg ønsket ikke mer av det, samtidig fikk jeg også kritikk om jeg unnlot å svare på spørsmål om f.eks fillers. Så da svarte jeg, men unnlot å fortelle ?alt?. Ikke at jeg forstår hvorfor det egentlig utgjør noen forskjell..? Hva har det å si om jeg har fillers eller fett, den ene er jo like drøy eller umoralsk som den andre, ingen av delene er permanent og resultatet er jo typ det samme." *Utdrag fra langt innlegg med spørsmålrsrunde. https://sophieelise.blogg.no/1523540831_ukens_sprsml__jeg_svarer_p_kritikk.html Og her.. https://sophieelise.blogg.no/1523108417_ukens_sprsml__bilderedigering_healer_fillers_.html "....Men, da jeg opererte nesa forrige gang tok jeg fett fra magen min inn i leppene, og det er altså det jeg har nå.." Endret 17. august 2019 av J.. 9
MaleficentAurora Skrevet 17. august 2019 #13775 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, J.. skrev: Jepp. Så det nå.. var jeg som leste meg forbi i det. 1
J.. Skrevet 17. august 2019 #13776 Skrevet 17. august 2019 Sidenote - det er ikke rart hun sliter med kviser,så mye hun tar seg i fjeset hele tiden,med skittne hender.. 19
^littletoomuch Skrevet 17. august 2019 #13777 Skrevet 17. august 2019 I kveld har hun narcissistorgie med seg selv på insta. Helt merkelig å se på. Hun som skulle sette mobilen i flymodus i flg bloggen. Joda. 33
deedee_ Skrevet 17. august 2019 #13778 Skrevet 17. august 2019 5 minutter siden, ^littletoomuch skrev: I kveld har hun narcissistorgie med seg selv på insta. Helt merkelig å se på. Hun som skulle sette mobilen i flymodus i flg bloggen. Joda. Det der er ikke normalt! Hva i alle dager.. hadde jeg sett en venninne holde på sånn på Instagram hadde jeg trodd det hadde totalt klikket for henne. Er så flaut. Det er sånn normale folk blir flaue av å holde på - ihvertfall foran andre. 28
J.. Skrevet 17. august 2019 #13779 Skrevet 17. august 2019 7 minutter siden, ^littletoomuch skrev: I kveld har hun narcissistorgie med seg selv på insta. Helt merkelig å se på. Hun som skulle sette mobilen i flymodus i flg bloggen. Joda. 😂 6
Isild Skrevet 18. august 2019 #13780 Skrevet 18. august 2019 Scrollet gjennom de siste innleggene og fant et innlegg om å stemme. Flott at hun oppfordrer andre unge til å bruke stemmeretten sin. Men på valgkortet hun la ut bilde av så står det Harstad. Bor ikke hun i Oslo? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå