J.. Skrevet 15. august 2019 #13741 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Positivet er nå at hun bruker nå ikke småe barn. SE bruker en eldre og klok familiemedlem som sittet med mye kunnskap om strekking å selveste livet. Dette vil jeg så sannelig si er et godt valg for henne. Men det som er dumt med eldre,er at de ikke alltid forstår hvordan Internett funker (ikke SE selv heller,forøvrig). Uansett smakløst å bruke andre,for penger. 13
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #13742 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Men det som er dumt med eldre,er at de ikke alltid forstår hvordan Internett funker (ikke SE selv heller,forøvrig). Uansett smakløst å bruke andre,for penger. Nå prøvde jeg og se det positive i det hele som i grunn er negativt. Siden SE kun gjør det for å øke omsetningen for bloggen.
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #13743 Skrevet 15. august 2019 15 timer siden, Gul_gul skrev: Ja, hennes pasjon for strikking virker å være omtrent like så ikke-eksisterende som hennes pasjon for musikk... 1 time siden, Uglesjel skrev: Hun så nå ganske så levende ut... https://www.dagbladet.no/kjendis/spilte-dod-i-fontene-i-arendal/71494163 Begynner konseptet SE også å vannes ut? At denne miljøbomba skal fronte miljø er som at Trump skal fronte Taco Bell.
Pust Skrevet 15. august 2019 #13744 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Hun så nå ganske så levende ut... https://www.dagbladet.no/kjendis/spilte-dod-i-fontene-i-arendal/71494163 Jøss. Det må jeg si! Her ser vi Norges ypperste representant for overforbruk og miljøsvineri stå i en fontene og leke miljøaktivist. Det er det rareste jeg har sett på lenge. Dette stuntet er kun for å skape blest om sin egen person, men forhåpentligvis kan hun skape en nysgjerrrighet og bevissthet hos andre, før hun tar neste flytur til NY eller sender faktura for en annonse som aktivt oppmuntrer til høyere forbruk. 🙃 35
DianaV Skrevet 15. august 2019 #13745 Skrevet 15. august 2019 Hun er da gjennomført, det skal hun ha. Like falsk på innsiden som på utsiden. 27
Gjest Keikolina Skrevet 15. august 2019 #13746 Skrevet 15. august 2019 Hun har tatt nok sol ihvertfall.
Santos Skrevet 15. august 2019 #13747 Skrevet 15. august 2019 Og den rumpa holder på å dette av. Ref. linken over 🥵 14
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #13748 Skrevet 15. august 2019 https://www.nrk.no/kultur/kristin-gjelsvik-sitt-oppgjor-med-sophie-elise-ble-arets-youtube-video-1.14662408
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #13749 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Emmy_H skrev: https://www.nrk.no/kultur/kristin-gjelsvik-sitt-oppgjor-med-sophie-elise-ble-arets-youtube-video-1.14662408 Skulle nå bare mangle☺️ 7
Gjest Gul_gul Skrevet 15. august 2019 #13750 Skrevet 15. august 2019 (endret) Ikke helt dagsfersk, men hun har nevnt "innkjøpslisten" (= 'bildet' i nedenstående sitat) som ble diskutert her i tråden for et par dager siden. Hun skriver, ikke overraskende, at det er fake news. Det var med høy puls jeg åpnet bildet for å sjekke, men “heldigvis” var det bare en fake samtale som noen har laget, der “jeg” prøver å kjøpe piller av noen over chat. Det har jeg altså ikke gjort, så om noen får bildet tilsendt til seg er det bare å vite at det er fake. Sitat fra Sophie Elise (lenke til blogg) – ET PRIVAT BILDE AV MEG ER SPREDT? – 11.08.2019 kl. 21:35. "Imgur". Men... måten hun velger å kommentere det på er veldig spesiell etter min mening. Hun velger å bruke historien om sex-bildet som ble spredt (Robin, BJ) som innledning til hvordan hun opplevde at få vite at det nå (igjen) var spredt et privat bilde av henne. (Stikkord: grusomt, høy puls... men så var det heldigvis bare et "fake" bilde). Jeg tror, veldig kynisk, at gjenfortellingen av sexbilde-historien bare er en avledningsmanøver. 🤐 Endret 17. august 2019 av Gul_gul Lagt til sitat fra bloggen + lenke til bloggen
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #13751 Skrevet 15. august 2019 18 timer siden, Gul_gul skrev: Ikke helt dagsfersk, men hun har nevnt "innkjøpslisten" som ble diskutert her i tråden for et par dager siden. Hun skriver, ikke overraskende, at det er fake news. Men... måten hun velger å kommentere det på er veldig spesiell etter min mening. Hun velger å bruke historien om sex-bildet som ble spredt (Robin, BJ) som innledning til hvordan hun opplevde at få vite at det nå (igjen) var spredt et privat bilde av henne. (Stikkord: grusomt, høy puls... men så var det heldigvis bare et "fake" bilde). Jeg tror, veldig kynisk, at gjenfortellingen av sexbilde-historien bare er en avledningsmanøver. 🤐 Avledningsmanøver for hva?
nirvania Skrevet 15. august 2019 #13752 Skrevet 15. august 2019 Hun har definitivt tatt silikon i puppene igjen. Altså, forskjellen fra hun tok ut silikonen til nå er jo enorm. 7
allesote Skrevet 15. august 2019 #13753 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, nirvania skrev: Hun har definitivt tatt silikon i puppene igjen. Altså, forskjellen fra hun tok ut silikonen til nå er jo enorm. Hun har inrømmet det på bloggen. 5
nirvania Skrevet 15. august 2019 #13754 Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, allesote said: Hun har inrømmet det på bloggen. Wow, det var det «forbildet». Ser mye mer naturlig ut nå da, hun er jo fortsatt flott!
allesote Skrevet 16. august 2019 #13755 Skrevet 16. august 2019 4 minutter siden, nirvania skrev: Wow, det var det «forbildet». Ser mye mer naturlig ut nå da, hun er jo fortsatt flott! Ser bedre ut nå, kunne bare ønske hun innrømmet fra starten at det var planen. Hun sier jo i blogginnlegget at det alltid var planen, men hun gikk jo hardt ut når hun fjernet den om at hun trivdes bedre uten og aldri ville tilbake.. 10
nirvania Skrevet 16. august 2019 #13756 Skrevet 16. august 2019 7 minutter siden, allesote said: Ser bedre ut nå, kunne bare ønske hun innrømmet fra starten at det var planen. Hun sier jo i blogginnlegget at det alltid var planen, men hun gikk jo hardt ut når hun fjernet den om at hun trivdes bedre uten og aldri ville tilbake.. Ja, helt enig med deg. Leste «innlegget» nå.. Hun hadde vel ikke innrømt det om ingen hadde spurt tenker jeg. 1
smalls Skrevet 16. august 2019 #13757 Skrevet 16. august 2019 6 timer siden, allesote skrev: Ser bedre ut nå, kunne bare ønske hun innrømmet fra starten at det var planen. Hun sier jo i blogginnlegget at det alltid var planen, men hun gikk jo hardt ut når hun fjernet den om at hun trivdes bedre uten og aldri ville tilbake.. Den jenta lyver jo hele tiden. Hvorfor ikke bare være ærlig for en gang skyld? Så teit hun ville ha creds for å ha fjernet implantatene. Hun trivdes bedre uten ja 21
Gjest Gul_gul Skrevet 16. august 2019 #13758 Skrevet 16. august 2019 7 hours ago, Emmy_H said: Avledningsmanøver for hva? For det som "innkjøpslisten" handlet om. ("Imgur" – lenke til blogg). Hun kunne ha valgt bare å si at bildet var fake. (Og det er mulig; jeg påstår ikke det motsatte). Eller ignorere det i det hele tatt. Men hun valgte i stedet å gjøre det til en hel egen historie på bloggen ved å dramatisere hvordan hun opplevde å få beskjeden osv. Da vi var ferdige med å spille inn sjekket jeg mobilen min, og da kjente jeg et stikk i magen og pulsen høynet seg. Jeg hadde fått to meldinger hvor det sto “det er spredt nok et privat bilde av deg” (fra folk jeg ikke kjenner) og jeg ble sendt rett tilbake i tid, den grusomme dagen et privat bilde av meg ble spredt forrige gang. Sitat fra Sophie Elise – ET PRIVAT BILDE AV MEG ER SPREDT? – 11.08.2019 kl. 21:35 Og det er dét jeg tror er helt bevisst. Hun bruker en annen historie for å få sympati og medlidenhet fra leserne. Hun flytter fokus fra hva "innkjøpslisten" handlet om til den 'grusomme opplevelsen' det var at få høre om det. Det er en "oppskrift" på blogging hun har kopiert fra Blondinbella (Isabella Löwengrip).
Gjest Gul_gul Skrevet 16. august 2019 #13759 Skrevet 16. august 2019 7 hours ago, nirvania said: Ja, helt enig med deg. Leste «innlegget» nå.. Hun hadde vel ikke innrømt det om ingen hadde spurt tenker jeg. Hun har vært omhyggelig med bikinibilder på det seneste, så jeg tror hun gjerne ville folk skulle se det. Forøvrig godkjenner hun selv spørsmål/kommentarer på bloggen, så det er ikke tilfeldig hva som slippes igjennom.
Pust Skrevet 16. august 2019 #13760 Skrevet 16. august 2019 Hm. Rett fra miljøaksjon med aggressive bannere og dramatiske tablåer, til - en ny flytur 😎🙄 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå