J.. Skrevet 10. august 2019 #13681 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Så enig med deg.. Hadde hun vært gjennom svangerskap og påkjenning etter det etc og komment seg oppi årene så hadde jeg holdt kjeft. Men nei. Hun har null unnskyldninger for sine handler som har gitt kroppen noen unødvendige arr. Selv så har jeg vurdert og fikse på brystene mine, men slike som SE gir men enda flere grunner til og IKKE gjøre det likevel. Jeg er faktisk helt uenig med deg. Det er normalt at kroppen endres etter ulike livssituasjoner og at man blir eldre,ser ingenting galt med at det vises på oss. Å værr full av arr å fremmedlegemer for å bli vakker,er for meg helt på jordet. Da er det pokker meg flottere med slappe pupper,strekkmerker,rynker å arr "med mening". 25
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #13682 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Jeg er faktisk helt uenig med deg. Det er normalt at kroppen endres etter ulike livssituasjoner og at man blir eldre,ser ingenting galt med at det vises på oss. Å værr full av arr å fremmedlegemer for å bli vakker,er for meg helt på jordet. Da er det pokker meg flottere med slappe pupper,strekkmerker,rynker å arr "med mening". Nå har du misforstått meg helt. Det jeg mente med kommentaren min var at grunnlaget for å legge seg under kvinne var mer begrunnet og solide, enn at et ungt kropp som ikke er ferdig utviklet og er helt strøken av naturens side treng ikke og fikses på. Men når man kommer oppi årene å kroppen har endret seg, så kan man begynne og vudere. For da har både personen og kroppen fått levd før slike type avgjørelser blir tatt. 3
Spesialpedagog1 Skrevet 10. august 2019 #13683 Skrevet 10. august 2019 (endret) Når er det hun gjør disse operasjonene siden hun ikke viser til "nedeperioder" på bloggen? Er det i forbindelse med innleggene om alle bøkene hun leser (på sykesengen...)? Huff, dette blir bare verre og verre. Leste det nyeste innlegget der hun skriver at hun har lagt inn nye implantater. Etterfulgt av gode råd for sjalusi og å redde verden/miljøet. I kommentarfeltet hylles hun for sin ærlighet. Det er jo helt absurd!!! Vil verden bedras? Endret 10. august 2019 av Spesialpedagog1 18
snoren Skrevet 10. august 2019 #13684 Skrevet 10. august 2019 Hun nektet jo for å ha tatt noe, nå ble jeg skuffet 😞 5
Gjest Emmy_H Skrevet 10. august 2019 #13685 Skrevet 10. august 2019 (endret) 4 minutter siden, Spesialpedagog1 skrev: Når er det hun gjør disse operasjonene siden hun ikke viser til "nedeperioder" på bloggen? Er det i forbindelse med innleggene om alle bøkene hun leser (på sykesengen...)? Huff, dette blir bare verre og verre. Leste det nyeste innlegget der hun skriver at hun har lagt inn nye implantater. Etterfulgt av gode råd for sjalusi og å redde verden/miljøet. I kommentarfeltet hylles hun for sin ærlighet. Det er jo helt absurd!!! Vil verden bedras? Sjalusi og silikon i skjønn forening der altså, kan umulig være bra for miljøet all den plasten hun har kjøpt opp i gjennom. Endret 10. august 2019 av Emmy_H
Sandin Skrevet 10. august 2019 #13686 Skrevet 10. august 2019 Og så ville hun ha silikonen ut av rumpa, men da vil hun nok erfare at den blir litt slapp den også, så da må vel det fikses på enda en gang. 16
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #13687 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Sandin skrev: Og så ville hun ha silikonen ut av rumpa, men da vil hun nok erfare at den blir litt slapp den også, så da må vel det fikses på enda en gang. Da vil hun finne en løsning for hvordan hun kan legge på seg mest mulig fett som kan suget ut og bli sprøytet inn i baken igjen. 5
Spesialpedagog1 Skrevet 10. august 2019 #13688 Skrevet 10. august 2019 10 minutter siden, Emmy_H skrev: Sjalusi og silikon i skjønn forening der altså, kan umulig være bra for miljøet all den plasten hun har kjøpt opp i gjennom. For ikke å glemme morsfølelsen hun har (før hun i det hele tatt er gravid) som sier at hennes fremtidige barn ikke skal få spise kjøtt. Noe som er helt ok, altså. Innlegget er noe av det rareste jeg har lest, virker som at hun kaster seg over alle "dype" temaer, der det ene slår ihjel det andre. -Slik at hun ender opp med å få kred for ærligheten sin, istedet for spørsmål om den nye operasjonen som står i direkte kontrast til det hun har sagt de siste månedene. Ugreit! 17
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. august 2019 #13689 Skrevet 10. august 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
smalls Skrevet 10. august 2019 #13690 Skrevet 10. august 2019 Jeg tror ikke hun er ferdig med operasjonene. Hva blir det neste?! Kommer nok en ny operasjon i løpet av året. Hun er helt avhengig. Trist er det. Ikke bra å være så mye i narkose. Ingen kiruger burde røre henne mer. Hvert fall ikke nesen hennes, ellers kommer den til å dette av 13
smalls Skrevet 10. august 2019 #13691 Skrevet 10. august 2019 22 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Den jenta er ikke sann. "- Livet uten silikon er bra. Nå elsker jeg det, og kunne ikke tenkt meg å gå tilbake, la hun til." sitat fra artikkelen her. Det er da hun som snakker om å ha fjernet silikonene. Så skriver hun i blogginnlegget "Planen min var hele tiden å ta ut silikonen i et halvt år, og så vurdere om jeg ville ha inn implantater igjen (som jeg også var åpen om med dere)." kilde dagens blogginnlegg. Excuse me, åpen om? Hallo, se over her, hun sier det stikk motsatte!! I artikkelen så sier hun "Puppene mine er virkelig helt perfekte i utseende, form, størrelse ... Alt av det estetiske er bra. Men de er så harde! Altså virkelig stein harde, skrev hun på bloggen i august i fjor." (kilde). I blogginnlegget så sier hun "Jeg var dritt lei av å ha store pupper, det passet ikke meg og akkurat det kunne jeg faktisk aldri ha gått tilbake til." (kilde) LØGNER! Det er det hun er, en gedigen løgner. og hun tror vi er så fette dum som ikke husker ting hun har sagt tidligere. Jeg bryr meg ikke om operasjonene hennes, mitt problem er løgn og enda mer løgn. Det er det som provoserer meg, at hun lyver og prøver å legge skylden over på for eksempel helseproblemer (kilde til utsagn), i stede for å være ærlig og si at hun gjør det fordi hun er overfladisk og usikker over sitt eget utsende. Hun burde seriøst voks opp og ta ansvar, ikke sitt å lyve gang på gang! Signerer! 6
J.. Skrevet 10. august 2019 #13692 Skrevet 10. august 2019 12 minutter siden, smalls skrev: Jeg tror ikke hun er ferdig med operasjonene. Hva blir det neste?! Kommer nok en ny operasjon i løpet av året. Hun er helt avhengig. Trist er det. Ikke bra å være så mye i narkose. Ingen kiruger burde røre henne mer. Hvert fall ikke nesen hennes, ellers kommer den til å dette av Nå er jo pupper å nese operert like mange ganger (4),så burde ikke gjøre noe,med noe. 3
panzerpølsa Skrevet 10. august 2019 #13693 Skrevet 10. august 2019 Hun er blitt en parodi rett og slett. Hun burde vært fratatt retten til å publisere noe på Internett, å beskyttes mot seg selv. For dette hun driver med, er helt bak mål. 31
Gjest Emmy_H Skrevet 10. august 2019 #13694 Skrevet 10. august 2019 2 timer siden, Spesialpedagog1 skrev: For ikke å glemme morsfølelsen hun har (før hun i det hele tatt er gravid) som sier at hennes fremtidige barn ikke skal få spise kjøtt. Noe som er helt ok, altså. Innlegget er noe av det rareste jeg har lest, virker som at hun kaster seg over alle "dype" temaer, der det ene slår ihjel det andre. -Slik at hun ender opp med å få kred for ærligheten sin, istedet for spørsmål om den nye operasjonen som står i direkte kontrast til det hun har sagt de siste månedene. Ugreit! Ja hun er kynisk og utspekulert. Jeg er 100 % enig med KG i at hun er Norges farligste forbilde.
Soeuh Skrevet 10. august 2019 #13695 Skrevet 10. august 2019 Sa hun ikke for et par dager siden at hun ikke skulle snakke mer om kropp??????? 15
Honningmor Skrevet 10. august 2019 #13696 Skrevet 10. august 2019 Noen som vet hva man må betale for neseplastikk og brystoperasjon? Summen hun har brukt på operasjoner må jo nærme seg millionen? 5
Xstrella Skrevet 10. august 2019 #13697 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Honningmor skrev: Noen som vet hva man må betale for neseplastikk og brystoperasjon? Summen hun har brukt på operasjoner må jo nærme seg millionen? Regner med hun får avslag eller spons. 3
Gjest Plannergirl Skrevet 10. august 2019 #13698 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, Honningmor skrev: Noen som vet hva man må betale for neseplastikk og brystoperasjon? Summen hun har brukt på operasjoner må jo nærme seg millionen? Ble vel nevnt noe i podcasten om at neseoperasjonen var utrolig mye dyrere i NY. Flere hundre tusen tror jeg hun sa. Det er visst billigere i Tyrkia, men det anbefaler hun ikke lengre for jo dyrere jo bedre.
Justlooking Skrevet 10. august 2019 #13699 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, Xstrella skrev: Regner med hun får avslag eller spons. Hun har reklamert så mye for en klinikk i Oslo at hun bør få avslag der 😊 Noen tror hun skal slutte med bloggen for hun skal gjøre et stort karriereskift til høsten - la oss håpe!!
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #13700 Skrevet 10. august 2019 (endret) 4 minutter siden, Justlooking skrev: Hun har reklamert så mye for en klinikk i Oslo at hun bør få avslag der 😊 Noen tror hun skal slutte med bloggen for hun skal gjøre et stort karriereskift til høsten - la oss håpe!! Nesj.. Bloggen blir værende.. Hun er jo både sanger og forfatter. Så et nok en de delene som skal byttes ut. Om bloggen taes ned så gjør hun hele Norge et stort tjerneste. Men samtidig så vil hun slite økonomisk pga hun har levd 10år på andre klikke seg inn og gir henne plass i rampelyset. Jobben har ikke hun gjort selv og alene. Uten leserne og krtikken så ville hun ikke ha nådd så langt som hun har gjort. Endret 10. august 2019 av Uglesjel 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå