Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, maximiliane skrev:

Altså.... hun heter SopHie Elise! 

Nei hun heter faktisk Sofie

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sofie er hennes ekte navn. Sophie Elise er kun et media navn på lik linje som andre kjente folk i kjendis verden har. Man hører også at vennene hennes i serien sier Sofie og ikke Sophie.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sophie_Elise

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, Justlooking skrev:

- Livet uten silikon er bra. Nå elsker jeg det, og kunne ikke tenkt meg å gå tilbake, la hun til.

————————————-

Løgn løgn løgn 🤦‍♀️ livet uten silikon ja

• Liker 17
Skrevet
38 minutter siden, Uglesjel skrev:

Sofie er hennes ekte navn. Shopie Elise er kun et media navn på lik linje som andre kjente folk i kjendis verden har. Man hører også at vennene hennes i serien sier Sofie og ikke Sophie.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sophie_Elise

Men Sofie og Sophie uttales vel likt på norsk? Kusina mi heter Sophie og jeg kjenner også en Sofie og de uttaler navnene dine helt likt. Er vel ingen norske Sophier som uttaler navnet sitt med engelsk uttale? 

Haha, så nå at du hadde skrevet Shopie, det er kanskje mer passende :fnise: 

• Liker 9
Skrevet
31 minutter siden, Salka skrev:

Men Sofie og Sophie uttales vel likt på norsk? Kusina mi heter Sophie og jeg kjenner også en Sofie og de uttaler navnene dine helt likt. Er vel ingen norske Sophier som uttaler navnet sitt med engelsk uttale? 

Haha, så nå at du hadde skrevet Shopie, det er kanskje mer passende :fnise: 

Fordømte autokorrekten.. Det skulle selvsagt stå Sophie.. Selv så skiller jeg mellom P og F i Sophie og Sofie.. Det blir på lik linje som Nathalie og Natalie. Man legger så et ekstra trykk på H. Vanskelig og forklare når man ikke kan si det samtidig verbalt.

• Liker 3
Skrevet

Nå bekrefter hun hvert fall på bloggen at hun tok silikon igjen, fordi den ene puppen ikke så «bra nok ut» i forhold til den andre 🙄 

Og alt dette FØR en eventuell ammeperiode (kan jo være hun ikke får ammet da med tanke på brystreduksjon og silikonx2). 

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Louiah skrev:

Nå bekrefter hun hvert fall på bloggen at hun tok silikon igjen, fordi den ene puppen ikke så «bra nok ut» i forhold til den andre 🙄 

Og alt dette FØR en eventuell ammeperiode (kan jo være hun ikke får ammet da med tanke på brystreduksjon og silikonx2). 

Sitat fra bloggen? Vil ikke gi klikk. 😂

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Louiah skrev:

Det tok ikke lange tiden nei. Så jeg fikk rett👏

• Liker 5
Skrevet

3 operasjoner etter NRKdebatten hvorpå hun hardt sa "dette gjorde jeg når jeg var ung! Ferdig med sånt nå!".

Trodde såklart ikke på det den gang heller,men dette er da over all fatteevne..

Tre operasjoner,siden 19 mars (da debatten ble vist på tv..)

• Liker 42
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

3 operasjoner etter NRKdebatten hvorpå hun hardt sa "dette gjorde jeg når jeg var ung! Ferdig med sånt nå!".

Hun gått inn og ut av kirurg klinikken i 5-6år (?)😬 Startet når hun var 18 og enda ikke ferdig nå som hun er 24🙈

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, Louiah skrev:

I knew it! Visste hun hadde silikon i de puppene. Bare ventet på hun kom til å innrømme det. 

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, J.. skrev:

Det er faen meg galskap! 😱🤮🤦‍♀️😳

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Det er faen meg galskap! 😱🤮🤦‍♀️😳

Kunne ikke vært mer enig..

Skrevet
9 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun gått inn og ut av kirurg klinikken i 5-6år (?)😬 Startet når hun var 18 og enda ikke ferdig nå som hun er 24🙈

Absolutt..

15(?) operasjoner på 6 år er fullstendig galskap,hvorpå 3 av de er gjort iløpet av 6 mnd..

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Absolutt..

15(?) operasjoner på 6 år er fullstendig galskap,hvorpå 3 av de er gjort iløpet av 6 mnd..

Ja det høres ikke verre ut. Men veldig sykt og utsette en ung kropp som ikke er ferdig utviklet for den slags belastning. Unner ikke SE for det hun har påført seg selv som hun aldri kan endre på eller skriv tiden tilbake på.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Ja det høres ikke verre ut. Men veldig sykt og utsette en ung kropp som ikke er ferdig utviklet for den slags belastning. Unner ikke SE for det hun har påført seg selv som hun aldri kan endre på eller skriv tiden tilbake på.

Sykt å utsette en frisk,normal kropp for slik påkjenning.

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Sykt å utsette en frisk,normal kropp for slik påkjenning.

Så enig med deg.. Hadde hun vært gjennom svangerskap og påkjenning etter det etc og komment seg oppi årene så hadde jeg holdt kjeft. Men nei. Hun har null unnskyldninger for sine handler som har gitt kroppen noen unødvendige arr. Selv så har jeg vurdert og fikse på brystene mine, men slike som SE gir men enda flere grunner til og IKKE gjøre det likevel.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...