Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hvorfor stille opp i blader og div med at du har fjernet silikonbrystene, få masse cred for det og si du er fornøyd med valget bare for å legge inn nye implantater? 🤔 hadde det hele gått i stillhet er det jo èn ting, men merkelig å lage så stor ståhei om det når planen var å legge inn nye. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Flovef skrev:

Hvorfor stille opp i blader og div med at du har fjernet silikonbrystene, få masse cred for det og si du er fornøyd med valget bare for å legge inn nye implantater? 🤔 hadde det hele gått i stillhet er det jo èn ting, men merkelig å lage så stor ståhei om det når planen var å legge inn nye. 

Because money talks.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Xstrella said:

Because money talks.

Er bare rart. Tok selv ut mine for å redusere størrelsen, måtte gå noen mnd uten før jeg la inn nye, små implantater (man er nødt å vente slik at huden får trukket seg sammen). Skulle tatt seg ut om jeg la ut her og der om valget jeg har tatt og sanket nasjonal støtte på dette, bare for å legge inn nye igjen i skjul, hadde følt meg greit flau 😅

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WhiteSwan skrev:

De pengene hun har brukt på operasjoner burde hun heller brukt til å få orden på hodet sitt, oppsøke profesjonell hjelp. Det er ikke normalt eller sunt å være så sykelig opptatt av utseende.

Enig! 

Hun som er så opptatt av psyken sin (tilsynelatende) burde investert noe av alle pengene hun bruker på alle disse operasjonene på å behandle årsaken til dem. 

Det er helt vanvittig hvor mange operasjoner og skjønnhetsbehandlinger hun har tatt. Og det er helt opplagt hvor mye hun elsker å vise frem resultatet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Isild skrev:

Enig! 

Hun som er så opptatt av psyken sin (tilsynelatende) burde investert noe av alle pengene hun bruker på alle disse operasjonene på å behandle årsaken til dem. 

Det er helt vanvittig hvor mange operasjoner og skjønnhetsbehandlinger hun har tatt. Og det er helt opplagt hvor mye hun elsker å vise frem resultatet. 

Lurer på hvor mye penger hun har brukt på alt det til sammen?😱 det kan ikke være lite akkurat 

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, smalls skrev:

Lurer på hvor mye penger hun har brukt på alt det til sammen?😱 det kan ikke være lite aktivitet 

Håper hun leser her og setter seg ned og regner på det selv - og får sjokk! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl
15 minutter siden, Isild skrev:

Enig! 

Det verste er vel at hun går til psykolog og ikke ser at dette er en del av problemet. Hun har jo faktisk tilgang på profesjonell hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Plannergirl skrev:

Det verste er vel at hun går til psykolog og ikke ser at dette er en del av problemet. Hun har jo faktisk tilgang på profesjonell hjelp. 

Var det ikke hun som sluttet å gå til psykolog fordi hun følte seg så mye smartere enn psykologen? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 minutter siden, DianaV skrev:

Var det ikke hun som sluttet å gå til psykolog fordi hun følte seg så mye smartere enn psykologen? 

Det var vel noe hun sa for mange år siden da hun var «mest sannsynlig bipolar». Hun startet vel på nytt i fjor for angsten og fant noen bedre tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Plannergirl skrev:

Vil tro det kan være litt vanskelig å "komme i posisjon" til henne så man som psykolog tør/kan ta det opp også. 

En stor del av det å bli frisk fra psykiske lidelser er å innse problemet og symptomene. Jeg tror hun til en viss grad gjør det, men avhengigheten av å modellere utseendet sitt og legge ut sexy bilder av resultatet er større. 

Trist! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
9 minutter siden, Isild skrev:

Vil tro det kan være litt vanskelig å "komme i posisjon" til henne så man som psykolog tør/kan ta det opp også. 

En stor del av det å bli frisk fra psykiske lidelser er å innse problemet og symptomene. Jeg tror hun til en viss grad gjør det, men avhengigheten av å modellere utseendet sitt og legge ut sexy bilder av resultatet er større. 

Trist! 

Ja, er enig der. Man ser også samme mønster hos andre som klager om å ikke få hjelp, det er ofte de som ikke ønsker å endre seg men bare bli magisk bedre. Tror SE enten er i benektelse eller ikke ønsker å bli fornøyd med seg selv enda for å ta imot hjelp krever enormt mye av et menneske og jeg tror det er tøft nok å være en influenser selv om det ser glamorøst ut. Det beste for psyken hadde vært å få et vanlig liv, men å gi opp millionlønning og masse oppmerksomhet når man har et bekreftelsesbehov tror jeg er ekstremt vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Isild skrev:

Håper hun leser her og setter seg ned og regner på det selv - og får sjokk! 

Må jo være godt over 100 000 kroner? Eller over 200 000 eller 300 000. Mener rumpeoperasjonen kostet 60 000. Men sykt er det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Plannergirl skrev:

Ja, er enig der. Man ser også samme mønster hos andre som klager om å ikke få hjelp, det er ofte de som ikke ønsker å endre seg men bare bli magisk bedre. Tror SE enten er i benektelse eller ikke ønsker å bli fornøyd med seg selv enda for å ta imot hjelp krever enormt mye av et menneske og jeg tror det er tøft nok å være en influenser selv om det ser glamorøst ut. Det beste for psyken hadde vært å få et vanlig liv, men å gi opp millionlønning og masse oppmerksomhet når man har et bekreftelsesbehov tror jeg er ekstremt vanskelig. 

Gode poenger! Jeg tror nok det er å anbefale å ta tilbake privatliv og leve litt mer "normalt" hvis man vil ha det bedre psykisk. Så hun VIL det nok kanskje, men "kan" ikke (fordi hun er avhengig av oppmerksomheten, og litt for glad i pengene) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 minutter siden, Isild skrev:

Gode poenger! Jeg tror nok det er å anbefale å ta tilbake privatliv og leve litt mer "normalt" hvis man vil ha det bedre psykisk. Så hun VIL det nok kanskje, men "kan" ikke (fordi hun er avhengig av oppmerksomheten, og litt for glad i pengene) 

Jeg tror nok selv jeg som er en veldig privat person hadde hatt vanskelig for å gi opp den lønna og den oppmerksomheten/ bekreftelsen. Men helt klart tar det på psykisk å være så offentlig, det ser man jo på omtrent alle influensere og kjendiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden SE har sagt at hun er smartere enn fagpersoner som har flere år på baken med og hjelpe folk. Så hvorfor klare ikke SE og gjøre seg selv frisk? For det jeg kun ser er at hun fronter flere diagnoser og komplekser. Det skjer ikke hos en person som faktisk går til behandling for sine lidelser.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående SE og bøker..

Hun skryter jo voldsomt av alle bøkene hun leser.

Men,hvem som helst kan da lese 15 bøker i mnd når man skumleser (ikke engang kan gjengi hva boken handler om,uten å lese bokomslaget..) og flere av bøkene,er lydbøker..

Og en sidenote - i den siste boken sin,sier hun jo at hun endret seg til det hun trodde Thodesen ville ha.

Hun gjør jo det samme nå,med K..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Isild skrev (På 8.8.2019 den 16.17):

Har hun virkelig sagt at hun er smartere enn utdannet fagpersonell i psykiatrien? 

🙈

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...