J.. Skrevet 7. august 2019 #13501 Del Skrevet 7. august 2019 Fra kommentarfelt.. "Jenny Har du satt inn mindre implantater? Det er helt innafor i så fall, må være rart å gå fra kjempe pupper til naturlige. Ser i hvert fall veldig fint ut. Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Det er ikke verdt den psykiske påkjenningen det koster å være åpen om alt. Vi får se om det endrer seg i fremtiden men nå trenger jeg en pause." Mao - ja. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #13502 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) 10 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Er snowflake et nytt ord for hipster? 🙈 Nei. Det er 2 ulike ting. Å bli omtalt som "a special snowflake" ble først brukt i filmen Fight Club,å ble kjapt plukket opp som slang etterpå. Filmen er vel fra 96(?) ,mao,lenge før "hipster" var en greie. Endret 7. august 2019 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7. august 2019 #13503 Del Skrevet 7. august 2019 15 minutter siden, J.. skrev: Fra kommentarfelt.. "Jenny Har du satt inn mindre implantater? Det er helt innafor i så fall, må være rart å gå fra kjempe pupper til naturlige. Ser i hvert fall veldig fint ut. Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Det er ikke verdt den psykiske påkjenningen det koster å være åpen om alt. Vi får se om det endrer seg i fremtiden men nå trenger jeg en pause." Mao - ja. Eeehm... det der er jo BULLSHIT! Hun holder ikke kroppen sin for seg selv, hadde hun bare gjort det så hadde hun sluppet spekulasjoner. Hun gjør derimot tvert det motsatte, trykker allverdens nakne kroppsdeler opp i kamera og deler så hele verden kan se. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 7. august 2019 #13504 Del Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Poltergeist skrev: Jeg synes egentlig det er en drøy ting å måtte godta i et forhold, men meg om det. 🤷♀️ Som flere nevnte. Tror det forteller mye om Kasper at han er sammen med SE. Han er kanskje mer opptatt av rampelys enn man skulle tro. Pluss jeg tror han trives godt med å studere pluss leve det livet han gjør med SE. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #13505 Del Skrevet 7. august 2019 18 minutter siden, J.. skrev: Fra kommentarfelt.. "Jenny Har du satt inn mindre implantater? Det er helt innafor i så fall, må være rart å gå fra kjempe pupper til naturlige. Ser i hvert fall veldig fint ut. Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Det er ikke verdt den psykiske påkjenningen det koster å være åpen om alt. Vi får se om det endrer seg i fremtiden men nå trenger jeg en pause." Mao - ja. Hun blir nok og skrive om det løpet av høsten. Hun er ikke kjent for å holde slike type tema for lenge tett inn til brystet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #13506 Del Skrevet 7. august 2019 9 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Hun skrev jo om at hun ikke klarte å stoppe å tenke på om hun skulle operert rumpe igjen, gjort den mindre. Så hun snakker/skriver jo om den. Så rart hun ikke vil snakke om brystene. Hun fikk jo mye positivt oppmerksomhet når hun tok silikonen ut. Nettopp derfor,tenker jeg. Ved å innrømme enda en puppeoperasjon (påfyll) gir hun jo Kristin rett i alt hun sa om henne,i NRK-debatten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. august 2019 #13507 Del Skrevet 7. august 2019 15 minutter siden, J.. skrev: Nettopp derfor,tenker jeg. Ved å innrømme enda en puppeoperasjon (påfyll) gir hun jo Kristin rett i alt hun sa om henne,i NRK-debatten. Nettopp ja. Hun vil ikke la Kristin "vinne" og at hun kommer til å si "hva sa jeg??" 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #13508 Del Skrevet 7. august 2019 16 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Hun skrev jo om at hun ikke klarte å stoppe å tenke på om hun skulle operert rumpe igjen, gjort den mindre. Så hun snakker/skriver jo om den. Så rart hun ikke vil snakke om brystene. Hun fikk jo mye positivt oppmerksomhet når hun tok silikonen ut. Er akkurat det jeg også tenker. Forstår ikke denne "logikken" hennes. At brystene hennes ser mye bedre og finere ut nå er jo positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #13509 Del Skrevet 7. august 2019 7 minutter siden, J.. skrev: Nettopp derfor,tenker jeg. Ved å innrømme enda en puppeoperasjon (påfyll) gir hun jo Kristin rett i alt hun sa om henne,i NRK-debatten. Kristin G har vunnet og hatt rett om SE hele veien.. At SE velger og tier gir Kristin bare enda mer bekreftelse på at hun ikke har tatt feil om henne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. august 2019 #13510 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Fra kommentarfelt.. "Jenny Har du satt inn mindre implantater? Det er helt innafor i så fall, må være rart å gå fra kjempe pupper til naturlige. Ser i hvert fall veldig fint ut. Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. (((Det er ikke verdt den psykiske påkjenningen det koster å være åpen om alt. Vi får se om det endrer seg i fremtiden men nå trenger jeg en pause."))) Mao - ja. Rettelse: Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Fordi at hvis jeg holder det hemmelig lenge nok, så skaper det spekulasjon og undring hos mine lesere og det tjener jeg dritfett med penger på! Tusen takk som spør! Spør gjerne igjen! Skriv gjerne et innlegg i en leseravis om influensere som ikke er åpen om plastisk kirurgi, men da MÅ du love å nevne navnet mitt slik at jeg får enda flere klikk, likes og med det større lommebok. Jeg vinner bare på det og ler hele veien til banken, selv om jeg offentlig sier at jeg blir lei meg for å være fokuset i alle debatter om bloggere og plastisk kirurgi. Etter at spekulasjonene har avtatt og klikkene igjen daler, kan jeg være åpen og generere klikk igjen. Når klikkene så daler kan jeg spille ut mitt siste kort, "psykisk-helsekortet" og dermed igjen øke klikkene. Og sånn kan jeg fortsette til evigheten tar meg. Jeg blir faktisk ganske rik av dette, så igjen, tusen takk!!!" Endret 7. august 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #13511 Del Skrevet 7. august 2019 16 minutter siden, Uglesjel skrev: Kristin G har vunnet og hatt rett om SE hele veien.. At SE velger og tier gir Kristin bare enda mer bekreftelse på at hun ikke har tatt feil om henne. Såklart har K hatt rett hele veien. Men ved å innrømme 2(!) operasjoner etter debatten,blir det jo som å si offentlig at "Ja,du hadde rett." Å den kamelen vil hun ikke svelge. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #13512 Del Skrevet 7. august 2019 15 minutter siden, loveli skrev: Rettelse: Sophie Elise Hei, og så snill du er! Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Fordi at hvis jeg holder det hemmelig lenge nok, så skaper det spekulasjon og undring hos mine lesere og det tjener jeg dritfett med penger på! Tusen takk som spør! Spør gjerne igjen! Skriv gjerne et innlegg i en leseravis om influensere som ikke er åpen om plastisk kirurgi, men da MÅ du love å nevne navnet mitt slik at jeg får enda flere klikk, likes og med det større lommebok. Jeg vinner bare på det og ler hele veien til banken, selv om jeg offentlig sier at jeg blir lei meg for å være fokuset i alle debatter om bloggere og plastisk kirurgi. Etter at spekulasjonene har avtatt og klikkene igjen daler, kan jeg være åpen og generere klikk igjen. Når klikkene så daler kan jeg spille ut mitt siste kort, "psykisk-helsekortet" og dermed igjen øke klikkene. Og sånn kan jeg fortsette til evigheten tar meg. Jeg blir faktisk ganske rik av dette, så igjen, tusen takk!!!" Blir vel som rumpeutsagnet etterhvert.. "JA HALLO - SÅKLART ER DE OPERERT. HVEM SER IKKE DET??????????" 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #13513 Del Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Såklart har K hatt rett hele veien. Men ved å innrømme 2(!) operasjoner etter debatten,blir det jo som å si offentlig at "Ja,du hadde rett." Å den kamelen vil hun ikke svelge. Hun har jo på en måte svelget den kamelen med at hun lar bildene fortelle det, enn at hun gjør det fysisk via bloggen. Så på en "måte" så har hun fortalt det. Men kanskje for henne så er dette på en sånn "skånsom" måte og si det på. Hvem vet. For jeg har nærmeste mistet følget på hva som er sant og usant på den jenta nesten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #13514 Del Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Hun har jo på en måte svelget den kamelen med at hun lar bildene fortelle det, enn at hun gjør det fysisk via bloggen. Så på en "måte" så har hun fortalt det. Men kanskje for henne så er dette på en sånn "skånsom" måte og si det på. Hvem vet. For jeg har nærmeste mistet følget på hva som er sant og usant på den jenta nesten. Nei. Det er faktisk bare 3 operasjoner hun selv har vært ærlig om fra dag 1. Nese x 2 samt å fjerne silikon. Alle andre inngrep har blitt halt ut av henne. Så ærlighet står ikke høyt på listen der. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #13515 Del Skrevet 7. august 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Nei. Det er faktisk bare 3 operasjoner hun selv har vært ærlig om fra dag 1. Nese x 2 samt å fjerne silikon. Alle andre inngrep har blitt halt ut av henne. Så ærlighet står ikke høyt på listen der. Det vet jeg. Og ikke sier jeg at hun har vært ærlig heller. Det jeg sier er at hun selv tror at hun "skåner" sine lesere og følgere med og ikke fortelle det via bloggen men via bilder. Noe jeg er uenig i siden folk allerede i en liten periode nå, har skjønt at hun har fylt på igjen. Folk er verken dumme eller blinde som hun til tider tror at dem er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7. august 2019 #13516 Del Skrevet 7. august 2019 Det er jo ingen tvil om at det hele tiden var en plan å legge inn nye implantater... det er ikke uvanlig at det må gå litt tid mellom operasjon det man fjerner implantater og operasjon der man setter inn nye. Ved å ikke si noe fikk hun mulighet til å tjene masse på at hun har gått over til naturlige bryster og hun hadde en plan om å sette inn mindre størrelse så enklere å skjule. Hun har jo allerede kort tid etter hun fjernet silikonen, skrevet om at puppene hadde «vokst» eller blitt fyldigere (husker ikke ordrett). Hun begynte altså å bygge opp forsvar hun kan bruke når noen begynner å kommentere at de plutselig har endret seg nå. Kunne bare slutta å legge ut halvnakne bilder av seg selv, så hadde nok ingen merket det... men da tjener hun jo ikke penger lengre... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. august 2019 #13517 Del Skrevet 7. august 2019 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7. august 2019 #13518 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Så nå at for 1 time siden la hun ut helfigur bilde av seg selv på snap story, iført kun undertøy. Og det er blonde bh uten noe puter, så umulig at det kan være push i den... Er veldig tydelig at hun ønsker å vise frem de nye puppene Endret 7. august 2019 av Missy1 Snap 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 7. august 2019 #13519 Del Skrevet 7. august 2019 Hjelpes, hvor gammel er hun, 24? Og allerede har det blitt tatovert hår bak ørene, botox i panne og bryn, fillers i kinn og lepper, kjeveoperasjon, 3 neseoperasjoner, 3 puppeoperasjoner, fettsuging og rumpeplastikk - samt operert dåsa?? Alt (bortsett fra siste boobjob) nøye dokumentert på bloggen. Steike.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santos Skrevet 7. august 2019 #13520 Del Skrevet 7. august 2019 14 minutter siden, Honningmor skrev: Hjelpes, hvor gammel er hun, 24? Og allerede har det blitt tatovert hår bak ørene, botox i panne og bryn, fillers i kinn og lepper, kjeveoperasjon, 3 neseoperasjoner, 3 puppeoperasjoner, fettsuging og rumpeplastikk - samt operert dåsa?? Alt (bortsett fra siste boobjob) nøye dokumentert på bloggen. Steike.. 4 nese operasjoner 🥵 Først i Norge Andre i Tyrkia Tredje i Tyrkia Fjerde i New York 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå