Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun har lite øyekontakt og er veldig unnvikende å veldig fjortiss på sine svar. Det verste er jo at hun står jo ikke før det hun sier i det hele tatt.

Sånn er hun jo enda.

Bare se dagsferske intervju eller hør podcaster hvor hun selv er gjest,å ikke kan styre showet selv - da kryper hun jo.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Corinne skrev:

Ref podcasten:

Når man skulle ønske at sexbildet som er spredt (som er screenshotet fra en video i følge henne selv) heller ble publisert som full video... Fordi på det stillbildet som er spredt "var hun så støgg"...

Fokuset hennes er bare hinsides vanvittig... 

Ja nei altså......... hun mener hun var så støgg på det bilde, men hun hadde jo øynene igjen? Alt som kommer ut av den munnen hennes 🤦‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, J.. skrev:

Sånn er hun jo enda.

Bare se dagsferske intervju eller hør podcaster hvor hun selv er gjest,å ikke kan styre showet selv - da kryper hun jo.

Det er jeg klar over. Det er synd at hun ikke klare og forbedre seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er jeg klar over. Det er synd at hun ikke klare og forbedre seg.

Jepp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på så mange ting i dagens podcast at jeg syns nesten det skulle vært en advarsel før episodene starter. Slik som skrekkpodden har...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Citha skrev:

Jeg reagerte på så mange ting i dagens podcast at jeg syns nesten det skulle vært en advarsel før episodene starter. Slik som skrekkpodden har...

Tenker at det er på tide at F bytter SE ut når det gjelder podden.. For slik som den er nå så går det bare nedover.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Uglesjel said:

Tenker at det er på tide at F bytter SE ut når det gjelder podden.. For slik som den er nå så går det bare nedover.

Ja, jeg liker egentlig å høre på F. Men som S strengt påpekte idag, så er det HUN som er ordstyrer, så det er vel F som hadde blitt bytta ut.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Citha skrev:

Ja, jeg liker egentlig å høre på F. Men som S strengt påpekte idag, så er det HUN som er ordstyrer, så det er vel F som hadde blitt bytta ut.

SE er ikke eieren av podden. Den startet dem opp sammen. Skjønner at SE er vant til og få viljen sin på hvem som er sjefen, når hun vet at ingen av dem er det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Var innom bloggen hennes og her er et nytt bilde, ingen tvil om at hun har fylt på.

565B7A35-A7A5-4E0F-991D-C5435AF51CCA.png

Nå snakker vi om mer naturlig form for sillikon bryster ja. Synd at hun ikke ville innrømme det, nå som leserne har plukket det opp. Hadde hun hatt brystene sine slike fra hun var 18, så tror jeg ikke at hun ville ha slitt så mye med seg selv. For når brystene er større en selveste kroppen, så må man fylle opp de andre delene for at det skal forlikt ut på kroppen. Noe hun ikke klarte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nå snakker vi om mer naturlig form for sillikon bryster ja. Synd at hun ikke ville innrømme det, nå som leserne har plukket det opp. Hadde hun hatt brystene sine slike fra hun var 18, så tror jeg ikke at hun ville ha slitt så mye med seg selv. For når brystene er større en selveste kroppen, så må man fylle opp de andre delene for at det skal forlikt ut på kroppen. Noe hun ikke klarte.

Det var omtrent slike hun hadde før hun fylte på, kanskje ørlite mindre. Det var før/etter bilder i en avis for mange år siden. Tatt fra hennes blogg. Det var da jeg ble oppmerksom på henne for det var omtrent de fineste puppene jeg hadde sett, og kunne ikke skjønne at hun «ødela» de den gangen med silikonballongene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Justlooking skrev:

Det var omtrent slike hun hadde før hun fylte på, kanskje ørlite mindre. Det var før/etter bilder i en avis for mange år siden. Tatt fra hennes blogg. Det var da jeg ble oppmerksom på henne for det var omtrent de fineste puppene jeg hadde sett, og kunne ikke skjønne at hun «ødela» de den gangen med silikonballongene.

Enig så enig med deg👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Moralen må være at de unge leserne til SE skjønner at plastiske operasjoner er en fryktelig dum ting å gjøre når man er ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmy_H skrev:

Moralen må være at de unge leserne til SE skjønner at plastiske operasjoner er en fryktelig dum ting å gjøre når man er ung.

punktum.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva kjæresten tenker om alle operasjonene hennes?? Jeg hadde ikke likt det om hun var kjæresten min i allefall. Jeg hadde blitt lei meg og ment det var helt unødvendig. Det er jo skummelt å operere seg så mye som hun har gjort 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten virker som en veldig rolig type. Studerer og driver med yoga. Først tenkte jeg de ikke passer sammen men kanskje de egentlig er ganske like da de begge liker å være i rolige omgivelser. 

Men samtidig hun er jo en del av rampelyset og er en del «naken» i SoMe. Er ikke alle som hadde syntes det var komfortabelt at partneren din er såpass aktiv i rampelyset på den måten SE er. Pluss alt dette med plastisk kirurgi etc. Han virker som en hverdagslig type men det er kanskje det SE trenger. Noen som kan få henne ned på jorda i blant. 

Men det blir bare spekulasjon da man ikke kjenner Casper privat. Man er ikke alltid slik man virker som på utsiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykket av at typen til SE ikke vil synes i hennes verden ift kameraet. Men stiller opp i ny og ned. Utgangspunktet så synes jeg heller ikke at dem passer sammen som et par.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og brudd på regler om opphavsrett, samt svar. 

Sol, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke helt hva jeg tenker om han Kasper jeg. Han er sammen med henne, og det sier mye for min del.. Tydeligvis syns han det er greit at hu utleverer sexlivet deres på nett, at de har trekanter osv. Wtf? Hvis de får unger sammen en dag så er det ikke så jævlig gøy at hele sexlivet til mamma og pappa ligger ute..

Endret av Lundii
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lundii skrev:

Jeg veit ikke helt hva jeg tenker om han Kasper jeg. Han er sammen med henne, og det sier mye for min del.. Tydeligvis syns han det er greit at hu utleverer sexlivet deres på nett, at de har trekanter osv. Wtf? Hvis de får unger sammen en dag så er det ikke så jævlig gøy at hele sexlivet til mamma og pappa ligger ute..

Nå er ikke han den første kjæresten av SE som har måtte godta og finne seg i, at hele norge får innsyn i de mest private detaljene av livene demmes med henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nå er ikke han den første kjæresten av SE som har måtte godta og finne seg i, at hele norge får innsyn i de mest private detaljene av livene demmes med henne.

Jeg synes egentlig det er en drøy ting å måtte godta i et forhold, men meg om det. 🤷‍♀️

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...