Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Twinkle~ skrev:

SE på Kristine Ullebø sin instagram:

«Elsker hodeformen din, er det weird?»

JA SE, det er det. Nytt kompleks incoming?🤷‍♀️

Hvordan i all verden ser hun hodeformen hennes med alt det håret?

Herregud hun er så teit..

Kompleks er det nok allerede,har sagt flere ganger tidligere at hun har så "lite hode"..

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Hvordan i all verden ser hun hodeformen hennes med alt det håret?

Herregud hun er så teit..

Kompleks er det nok allerede,har sagt flere ganger tidligere at hun har så "lite hode"..

At hun er psyk er det ingen tvil om,men nå har hun snart gitt seg selv alle diagnosene som finnes. Jeg lurer bare på når hun lander på kroppsdysmorfi. 

• Liker 9
Gjest Plannergirl
Skrevet
8 minutter siden, DianaV skrev:

At hun er psyk er det ingen tvil om,men nå har hun snart gitt seg selv alle diagnosene som finnes. Jeg lurer bare på når hun lander på kroppsdysmorfi. 

For flere år siden gjorde hun det, også gikk hun tilbake på det etterpå. 

Skrevet
Akkurat nå, Plannergirl skrev:

For flere år siden gjorde hun det, også gikk hun tilbake på det etterpå. 

Passet sikkert dårlig med denne "edgen" hun påstår hun får av psykiske lidelser. 

• Liker 13
Gjest Plannergirl
Skrevet
24 minutter siden, DianaV skrev:

Passet sikkert dårlig med denne "edgen" hun påstår hun får av psykiske lidelser. 

Hun gikk vel tilbake på det rundt S1 av SE’s verden pga at rumpeoperasjonen kom ut. Da hadde operasjonene plutselig ikke noe med psyke noe mer, men «hvis man kan fikse noe for å føle seg bedre er det jo greit». 

Skrevet
15 timer siden, smalls skrev:

Kirurgene sier nok litt forskjellig, men jeg fikk streng beskjed om at jeg måtte gå med støttebh hele tiden den første måneden og kunne sove uten den siste måneden. Vet ikke hvordan det er å ta den av for å posere på bilder. Jeg hadde ikke turt det den første månden i alle fall 

Ja, samme her, men hun har fjernet det som var og HVIS hun har lagt inn noe kan det hende andre regler gjelder. Har hverfall sett det på instagram med andre som har fikset og endret størrelse, at de ikke alltid får beskjed om å følge samme opplegget som første gang. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, korallrev skrev:

Hva er greia med å dra bikinitrusa inn i rumpa? Det ser både ubehagelig, ekkelt og teit ut - særlig når den ikke er laget på den måten. Jeg tenker det må bli ekstrastoff mellom rumpeballene?  https://mymuse.no/products/Blue-Jessica-Bikini-Brief

Med mindre trusa har braziliancut fra designerens side,så ser det ut som ræva spiser opp trusa,altså,lite kledelig.

Men kan jo ikke dekke til den påkostede implantatrumpa heller.

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, smalls skrev:

Kirurgene sier nok litt forskjellig, men jeg fikk streng beskjed om at jeg måtte gå med støttebh hele tiden den første måneden og kunne sove uten den siste måneden. Vet ikke hvordan det er å ta den av for å posere på bilder. Jeg hadde ikke turt det den første månden i alle fall 

Hun badet i vanlig knytebikini etter boobjob 1 noen uker etter operasjonen (der leserne så teipen) så brydde seg ikke første gangen om kapsling (som hun jo fikk..) så hvorfor bry seg etter en evt 3 operasjon..

• Liker 6
Skrevet

I debatten mellom Sophie Elise og Kristin Gjelsvik la hun seg langflat og spilte en form for "offerrolle", noe som neppe er første gangen fra hennes side. Det er klart at Sophie Elise har noen gode poeng, har sterke meninger og drar opp saker for å engasjere flere mennesker på politisk innhold, men hun må også få høre det når hun gjør ting feil. Å snakke ut om psykiske plager og ting hun er misfornøyd med kroppen sin, er direkte belastende ovenfor de unge følgerne hennes som enda er i utviklingsprosessen og som ikke belærer seg på fornuft riktig enda. Selv jeg opplever å bli påvirket av en så kroppsfiksert holdning som virker populært blant de fleste bloggere - og mener det er unødvendig å dele absolutt ALT med ALLE. Synes det er positivt å se at flere snakker om sin psykiske plage eller lidelse - det er bare bra - men ikke når det blir anbefalt steder man kan gå for å få "fiksa på dette" samtidig. Det er umoralsk.

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, J.. skrev:

Hun badet i vanlig knytebikini etter boobjob 1 noen uker etter operasjonen (der leserne så teipen) så brydde seg ikke første gangen om kapsling (som hun jo fikk..) så hvorfor bry seg etter en evt 3 operasjon..

Skjønner ikke hvorfor de tør! Man kan faktisk ende opp med deformerte pupper og stygge arr. Skjønner man er utålmodig, men beste er å vente. Jeg måtte gå med støttebh hele sommeren (som var drit kjedelig) men glad jeg tok rådet fra kirurgen seriøst 

• Liker 8
Skrevet

Når man blar seg tilbake i innleggene hennes har hun gått utrolig mye med sportsbh og i store t-skjorter ol. i det siste. Så ikke usannsynlig at noe er gjort!

• Liker 9
Skrevet

Det er jo bare og sjekke ut de siste bildene. Spesielt fra hun står i en hvit topp når hun er i Larvik og til hun er i Oslo iført en organge bikini. Man får ikke fyldige pupper i det man skal på hyttetur , og så er dem flate når hun kommer hjem igjen. Nope.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke at flere leger vil operere henne. Det må jo bli direkte farlig snart. Makan til uansvarlighet fra helsepersonell! 

• Liker 14
Skrevet
5 timer siden, Hubbie skrev:

Jeg skjønner ikke at flere leger vil operere henne. Det må jo bli direkte farlig snart. Makan til uansvarlighet fra helsepersonell! 

Er jo en grunn til hun må fly verden rundt for å få fikse på ting... 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet
32 minutter siden, WhiteSwan said:

Tegnehanne 💛

E5EE6529-220A-4A2F-8CD2-81AA85EB178E.jpeg

Det verste er at den rumpa der ser veldig kjent ut. 

• Liker 23
Skrevet
30 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Det verste er at den rumpa der ser veldig kjent ut. 

Jeg vet det 😂

• Liker 11
Skrevet

Tegnehanne er fantastisk! Digger henne! 💜

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...