J.. Skrevet 31. juli 2019 #13381 Skrevet 31. juli 2019 24 minutter siden, Mädchen skrev: Er hvertfall ikke mye flyskam ute og får i Sofie Elises verden. Nå er det en kjapp jobbtur til Hawaii om ikke så lenge. Så skal hun vel tilbake til NYC i august for en liten check-up pga. nesen. Ja nei, det blir litt sånn, Do as I say, not as I do, fra den kanten. Hun har jo uttalt at jobb og helse er faktisk ting hun må gjøre,så da er fly/reising greit. Samme med å øke unges forbruk - må jo,er jo jobben hennes. Og bruke Internett - er jo jobben hennes. Å sånn går det nå.. 21
smalls Skrevet 31. juli 2019 #13382 Skrevet 31. juli 2019 40 minutter siden, Mädchen skrev: Er hvertfall ikke mye flyskam ute og får i Sofie Elises verden. Nå er det en kjapp jobbtur til Hawaii om ikke så lenge. Så skal hun vel tilbake til NYC i august for en liten check-up pga. nesen. Ja nei, det blir litt sånn, Do as I say, not as I do, fra den kanten. Jobbtur til Hawaii? Hva skal hun der å gjøre? 🤔 6
ssophie Skrevet 31. juli 2019 #13383 Skrevet 31. juli 2019 1 hour ago, smalls said: Jobbtur til Hawaii? Hva skal hun der å gjøre? 🤔 På språkreise. Hun skal altså fly til Hawaii for å påvirke unge til å fly enda mer. Miljøaktivisten. 26
MaleficentAurora Skrevet 31. juli 2019 #13384 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, ssophie skrev: På språkreise. Hun skal altså fly til Hawaii for å påvirke unge til å fly enda mer. Miljøaktivisten. Det går vel ikke helt i hånd i hånd😅 Da er Skype mye bedre alternative enn at hun skal reise halve jorden rundt for p holde et lite fordrag🤦♀️ 12
Gjest Emmy_H Skrevet 31. juli 2019 #13385 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 6 minutter siden, ssophie skrev: På språkreise. Hun skal altså fly til Hawaii for å påvirke unge til å fly enda mer. Miljøaktivisten. Snakk om å stagnert utviklingsmessig, de fleste 24 åringer jeg kjenner har tatt en bachelorgrad og er vokst opp. Språkreise er vel for fjortiser? Fatter ikke at hun er gjennomskuet av fansen etter så mange år, for et kynisk og kalkulerende bloggkonsept. Endret 31. juli 2019 av Emmy_H
MaleficentAurora Skrevet 31. juli 2019 #13386 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Snakk om å stagnert utviklingsmessig, de fleste 24 åringer jeg kjenner har tatt en bachelorgrad og er vokst opp. Språkreise er vel for fjortiser? Fatter ikke at hun er gjennomskuet av fansen etter så mange år, for et kynisk og kalkulerende bloggkonsept. Noen steder er det en aldersgrense. Men ellers så er det fritt fram hvor hvor gamel man er. Men hun er innenfor rette aldersgruppe🤷♀️ Det skal sies at de fleste 24åringer har i så fall lagt den delen bak seg for lenge siden. 8
Elevbruker Skrevet 31. juli 2019 #13387 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Snakk om å stagnert utviklingsmessig, de fleste 24 åringer jeg kjenner har tatt en bachelorgrad og er vokst opp. Språkreise er vel for fjortiser? Fatter ikke at hun er gjennomskuet av fansen etter så mange år, for et kynisk og kalkulerende bloggkonsept. Når ble det fjortis å utforske verden? Å se hvordan den ser ut og møte nye kulturer og mennesker? 5
Santos Skrevet 31. juli 2019 #13388 Skrevet 31. juli 2019 (endret) På 27.7.2019 den 23.03, Gul_gul skrev: Nå snakker hun om å redusere rumpen... "Når jeg ser bilder som dette forstår jeg forresten de av dere som sier rumpa mi er en “bleierumpe”. Vanligvis synes jeg den er fin, men jeg begynner helt ærlig å bli ganske lei å leke med tanken på å fjerne den. Det virker skummelt også, fordi hvem aner hvordan den kommer til å trekke seg tilbake (om den i det hele tatt gjør det), men jeg begynner å bli voksen og jeg synes ikke den kler meg så godt lengre, rent estetisk." Sitat fra Sophie Elise: Et perfekt døgn og noe litt sjokkerende, 27.07.2019 kl. 22:04 (lenke til blogg). Skjermdump Skal sikkert operere det til annet fasong. Akkurat som puppene. Men kynisk som hun er, skal hun ha all creds og spalteplass som mulig for å ha fjernet silikon. Trodde hun hadde dødsangst, men driter i det hun så lenge hun ser «FAB» ut 🤦🏼♀️ Endret 31. juli 2019 av Santos 17
Gjest Emmy_H Skrevet 31. juli 2019 #13389 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Elevbruker skrev: Når ble det fjortis å utforske verden? Å se hvordan den ser ut og møte nye kulturer og mennesker? Ingenting galt med det, så lenge det du ikke får betalt for å pushe dette på naive ungdommer.
Fjellmonkey Skrevet 31. juli 2019 #13390 Skrevet 31. juli 2019 Hvis hun har tatt silikon nå, er det ikke litt spesielt at hun ikke bruker sånn støttebh i det hele tatt? 🤔 Lov til og spekulere altså, men blir ikke puppene ganske stygge hvis man dropper den bhen? 1
Spøkelse Skrevet 31. juli 2019 #13391 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, Fjellmonkey skrev: Hvis hun har tatt silikon nå, er det ikke litt spesielt at hun ikke bruker sånn støttebh i det hele tatt? 🤔 Lov til og spekulere altså, men blir ikke puppene ganske stygge hvis man dropper den bhen? Puppene tåler fint å gå uten mens hun knipser noen bilder. Om hun går/gikk uten med en gang etterpå er det korttenkt, ja. Men det kommer jo an på om hun HAR lagt inn noe, og hva kirurgen har anbefalt. 1
Fjellmonkey Skrevet 31. juli 2019 #13392 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, Spøkelse skrev: Puppene tåler fint å gå uten mens hun knipser noen bilder. Om hun går/gikk uten med en gang etterpå er det korttenkt, ja. Men det kommer jo an på om hun HAR lagt inn noe, og hva kirurgen har anbefalt. Ja, tenkte ikke på det🤦🏼♀️. Har bare fått med meg at hun tar sinnsykt mange bilder i undertøy, 👙.
Spøkelse Skrevet 31. juli 2019 #13393 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, Fjellmonkey skrev: Ja, tenkte ikke på det🤦🏼♀️. Har bare fått med meg at hun tar sinnsykt mange bilder i undertøy, 👙. Hehe, ja, etter bildene å dømme så går hun i tubetopp og undertøy stort sett hele dagen! 😄 men om det er virkelighet........ 10
Gjest Emmy_H Skrevet 31. juli 2019 #13394 Skrevet 31. juli 2019 Silikon sideboob er veldig populært og trender hos alle kroppsfokuserte bloggere i sommer.
KillerKitty Skrevet 31. juli 2019 #13395 Skrevet 31. juli 2019 Hun kunne jo heller tatt fettet fra rumpa og lagt inn i puppene, hvis hun skulle fjerne den uansett. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. juli 2019 #13396 Skrevet 31. juli 2019 (endret) KillerKitty skrev (På 31.7.2019 den 20.13): Hun kunne jo heller tatt fettet fra rumpa og lagt inn i puppene, hvis hun skulle fjerne den uansett. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
KillerKitty Skrevet 31. juli 2019 #13397 Skrevet 31. juli 2019 17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Du må faktisk ha fett i rumpa for å flytte på det. For det går ikke når rumpa er full av gummi. Det er jo også derfor hun la inn implantat i rumpa, på grunn av mangel av fett Åja, trodde hun la inn fett også. Gikk jo opp i vekt en periode før operasjonen, og det ble plutselig borte... 2
smalls Skrevet 31. juli 2019 #13398 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Spøkelse skrev: Puppene tåler fint å gå uten mens hun knipser noen bilder. Om hun går/gikk uten med en gang etterpå er det korttenkt, ja. Men det kommer jo an på om hun HAR lagt inn noe, og hva kirurgen har anbefalt. Kirurgene sier nok litt forskjellig, men jeg fikk streng beskjed om at jeg måtte gå med støttebh hele tiden den første måneden og kunne sove uten den siste måneden. Vet ikke hvordan det er å ta den av for å posere på bilder. Jeg hadde ikke turt det den første månden i alle fall 2
snoren Skrevet 31. juli 2019 #13399 Skrevet 31. juli 2019 Tror ikke hun har operert, ser ut som om presser puppen til siden med den andre hånden på bildet fra innlegget "alene på en øy". Har lagt merke til at hun bare poster bilder bakfra i det siste... merkelig!! Hvis hun ikke er operert ser det ut som hun prøver å lure Kvinneguiden og Jodel for å generere klikk. 4
GhostHug Skrevet 31. juli 2019 #13400 Skrevet 31. juli 2019 SE på Kristine Ullebø sin instagram: «Elsker hodeformen din, er det weird?» JA SE, det er det. Nytt kompleks incoming?🤷♀️ 30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå