Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg sjekket ut en episode av podcasten, klarte ti minutter før jeg måtte avslutte. Kall meg gjerne gammeldags, men enkelte ting synes jeg hører til privatlivets sfære. Tinder, grinder, buttplug, sug og svelg. Har de ingen sperre for hva de sier. Barn og usikre ungdommer hører på dette. Snakk om å ikke ta ansvar eller hensyn til påvirkningskraften sin.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, cassio skrev:

Podcasten til SE og F minner meg om ungdomsskolejenter som prøver altfor hardt å være den tøffeste i gjengen, så utrolig lett å gjennomskue. De fleste ungdomsskolejenter utvikler seg og blir voksne i hodet etterhvert. Disse damene ser ut for å sitte fast i ei boble der kun det ytre teller. Og de seksuelle grensene de tror de tråkker over har andre allerede tråkka over for flere tiår siden.

Tragiske og kunnskapsløse! 

Der har du det. SE er stuck i tiden der hun prøvde å være alt hun ikke var. Nå er hun kjent i Norge, men ikke for gode ting. Da er det veldig viktig å være så åpen som mulig om sex og seksuelle preferanser. Viktig å være "edgy". Hun forstår bare ikke at hun ikke oppfattes som "kul" lenger. Hun er som noen av jentene jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. De dyrker ennå egen status og syns det er dritkult å bli fotografert for bygdebladet liksom. SE er sånn, bare bygdebladet er bloggen hennes og VG. 

• Liker 20
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn så venter jeg bare på at hun skal komme med noe "Miley Cruys" greie av en svak versjon.. Men dessverre så blir det ikke og slå så godt an, som det gjør når selveste Miley Cruys er ute med ordene sine. 

• Liker 9
Gjest Plannergirl
Skrevet
4 timer siden, deedee_ skrev:

Det er ingenting i verden som får meg til å himle med øynene like mye som podcasten til SE og F. Selvfølgelig syns SE det er sååå teit at en stor stjerne som Billie Eilish har sagt i media at hun ikke vil ha oppmerksomhet for kroppen og at hun ikke vil være sexy. Alle vil jo være sexy, i følge SE. Og det at om Billie hadd vært stygg så hadde ikke det funka osv. HUN ER SÅ OPPTATT AV HVORDAN FOLK SER UT. Snakker om folk som stygge vs pene heeeele tiden. Må være så sykt merkelig å ha så fokus på utseendet til alle rundt og ikke minst seg selv. De lirer av seg så utrolig mye teit. Ihvertfall SE. F er litt bedre men Se overkjører henne og skal alltid ha rett. 

Dette 🙌🏻  Skjønner ikke at hun tror alle bryr seg så mye om hvordan de ser ut. 

Skrevet
3 timer siden, deedee_ skrev:

Helt absurd. Hele det trekant greiene og wnnabe frigjort sexliv gnålet begynner å gå meg på nervene. Youd o you, for all del - men de må virkelig slutte å legge det frem som om det er helt normalt og nesten som at det er slik en BØR holde på for å bevare gnisten i et forhold. Er nok mange som finner glede i sånt, men de fleste trenger ikke trekant eller gruppesex for å ha god sex. 

Kunne være med på trekant i mine yngre dager med en kjæreste, men det var bare for gøy og for å please han litt. Vi hadde bra sexliv, så var ikke derfor vi gjorde det. Jeg ville være med på det og ikke kun fordi sexlivet vårt var så ræva og måtte reddes 

Hun vet ikke hva hun snakker om. Sorry, hun snakker som en fjortenåring 

• Liker 8
Skrevet

Det plager nok SE at hun ikke klarer å lage seg opp en mening om Billie Eilish ut fra hvordan hun ser ut. Det er jo tydeligvis det viktigste i Sofie Elises Verden. 

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, DianaV skrev:

Det plager nok SE at hun ikke klarer å lage seg opp en mening om Billie Eilish ut fra hvordan hun ser ut. Det er jo tydeligvis det viktigste i Sofie Elises Verden. 

Hun nevnte også at hun (Billie) jo er ansiktspen,så seksulisert blir hun uansett.

Hun har jo tross alt store blå øyne,liten nese å fyldige lepper.

(sitat SE)

Hun hørtes veldig bitter ut da hun nevnte dette,men det er kansje fordi Billie ser slik ut fra naturens side,hun har ikke blitt meislet frem på kirurgkontoret.

• Liker 17
Skrevet
44 minutter siden, J.. skrev:

Hun nevnte også at hun (Billie) jo er ansiktspen,så seksulisert blir hun uansett.

Hun har jo tross alt store blå øyne,liten nese å fyldige lepper.

(sitat SE)

Hun hørtes veldig bitter ut da hun nevnte dette,men det er kansje fordi Billie ser slik ut fra naturens side,hun har ikke blitt meislet frem på kirurgkontoret.

Så fordi man har et pent ansikt så mener SE at man blir seksualisert? Skjønte ikke helt... 🤔

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Missy1 skrev:

Så fordi man har et pent ansikt så mener SE at man blir seksualisert? Skjønte ikke helt... 🤔

Var vel en veldig lite diskré måte å si at - hadde hun vært stygg i fjeset,hadde ingen/få brydd seg om kroppen hennes heller?...

Hvordan man ser ut,er jo ett å alt,må vite.

• Liker 11
Skrevet
39 minutter siden, J.. skrev:

Var vel en veldig lite diskré måte å si at - hadde hun vært stygg i fjeset,hadde ingen/få brydd seg om kroppen hennes heller?...

Hvordan man ser ut,er jo ett å alt,må vite.

Vil tro dette kommer av at SE ikke forstår hvordan man kan få oppmerksomhet uten å spille på sex. Et pent ansikt kan selvfølgelig gi en oppmerksomhet, men det finnes jo annen type oppmerksomhet enn seksuell oppmerksomhet- noe SE kanskje aldri har opplevd? 

Det er så mye pjatt med SE. Hun er jo egentlig ikke engasjert i de sakene hun fronter, det er bare pjatt. Hadde hun virkelig vært engasjert så hadde hun sittet med mye mer kunnskap.

Tror det eneste hun engasjerer seg ordentlig for, er seg selv og sitt eget speilbilde. 

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, Missy1 skrev:

Vil tro dette kommer av at SE ikke forstår hvordan man kan få oppmerksomhet uten å spille på sex. Et pent ansikt kan selvfølgelig gi en oppmerksomhet, men det finnes jo annen type oppmerksomhet enn seksuell oppmerksomhet- noe SE kanskje aldri har opplevd? 

Det er så mye pjatt med SE. Hun er jo egentlig ikke engasjert i de sakene hun fronter, det er bare pjatt. Hadde hun virkelig vært engasjert så hadde hun sittet med mye mer kunnskap.

Tror det eneste hun engasjerer seg ordentlig for, er seg selv og sitt eget speilbilde. 

Det har du jo helt rett i.

Bare dagens innlegg er jo dritpinlig.

Siste podcast - ikke bruk Internett mer enn nødvendig,det er miljøbelastende!

Dagens innlegg - jeg har byttet mobilabo å har nå xxxxxx GB mobildata,hurra!

Kan surfe ubegrenset!

Som alltid - liker å dirigere å kritisere andre,men å følge egne tips å leveregler er ikke så viktig da.

• Liker 27
Skrevet

Det er utenkelig for SE at noen ikke ønsker kommentarer på eget utseende. Å bli seksualisert er jo selve målet, i følge SE. At noen har behov for anerkjennelse utover eget utseende er for SE helt ubegripelig, ja nesten ikke til å tro på.

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AntiBullshit skrev:

Det er utenkelig for SE at noen ikke ønsker kommentarer på eget utseende. Å bli seksualisert er jo selve målet, i følge SE. At noen har behov for anerkjennelse utover eget utseende er for SE helt ubegripelig, ja nesten ikke til å tro på.

Nettopp!

• Liker 3
Skrevet

Ut i fra siste instastories ser det ut som puppene har vokst merkverdig mye den siste tiden. Trodde hun va fornøyd med de «små», nye puppene sine? 

• Liker 18
Skrevet
7 minutter siden, Nesetby skrev:

Ut i fra siste instastories ser det ut som puppene har vokst merkverdig mye den siste tiden. Trodde hun va fornøyd med de «små», nye puppene sine? 

Ikke bare størrelsen,men volum og fasong har plutselig endret seg..

• Liker 10
Skrevet (endret)

Og der var nye implantater på plass. Det er umulig å nekte på og SELVFØLGELIG vil hun ha oppmerksomhet hvis ikke så hadde hun lett klart å skjule det! Hvorfor legge ut sideboob bilder hvis hun ikke vil at folk skal  lure?

Hun er så gjennomskuelig og nå må hun slutte å få spalteplass!!

Endret av naivsuper
  • Liker 19
Skrevet

Rart at hun ikke har dødd under noen av de operasjonene, så mye narkose som hun har fått og så mye den kroppen har blitt herjet med. 

• Liker 15
Skrevet
På 18.3.2019 den 14.39, Picketfence skrev:

De som er diagnostisert med Bipolar lidelse er forhåpentligvis godt informert av helsepersonell. 

Jepp, det er vi. Det var det første nevrologisk opplyste meg om. Den er kronisk og en må lære å leve med den på beste måte.  Det er absolutt mulig om du godtar diagnosen. Den forsvinner aldrig. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er hvertfall ikke mye flyskam ute og går i Sofie Elises verden. Nå er det en kjapp jobbtur til Hawaii om ikke så lenge. Så skal hun vel tilbake til NYC i august for en liten check-up pga. nesen. Ja nei, det blir litt sånn, Do as I say, not as I do, fra den kanten.

Endret av Mädchen
  • Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...