Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drar hun til frisør for å få vasket parykken sin? 🙄

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Missy1 skrev:

Drar hun til frisør for å få vasket parykken sin? 🙄

Tenk så deilig: hårvask uten at hun behøver å være tilstede. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

Jeg tenker at trenden med å betale influensere for å lage dårlig reklame, er i ferd med å endre seg. Trash-produktene blir nok igjen, mens kvalitetsvarene/de eksklusive forsvinner. For hvem vil vel at et eksklusivt merke skal «besmittes» av vulgære rumpebilder, eksponering av barn, bildejuks, slosskampen på bar, frekke uttalelser i kommentarfelt (med LKEs psyko bitch friskt i minne) ...?

Endret av Pust
Skrivefeil selvsagt
  • Liker 24
Skrevet (endret)
13 timer siden, Pust skrev:

Jeg tenker trenden med å betale influensere for å lage dårlig reklame, er i ferd med å endre seg. Trash-produktene blir nok igjen, mens kvalitetsvarene/de eksklusive forsvinner. For hvem vil vel at et eksklusivt merke skal «besmittes» av vulgære rumpebilder, eksponering av barn, bildejuks, slosskampen på bar, frekke uttalelser i kommentarfelt (med LKEs psyko bitch friskt i minne) ...?

Jeg syns disse "Sunny Bears" er et eksempel på noe som automatisk blir "trashprodukt" pga valg av markedsføringsstrategi. Det virker som alle influencerne reklamerer for  at "dette er det beste betakaroten-produktet jeg noensinne har forsøkt". Alle vet at de sier hva som helst for penger = null troverdighet ift produktet. 

Jeg kan ikke noe for det, men jeg får assosiasjoner til en billig-katalog alle fikk i posten for mange år siden (og kanskje fortsatt)  Select het den. Den var litt artig og bla i, men det var bare ræl. Får samme følelsen når jeg ser reklamer for hår og hud-piller,  Nelly, Premium White og dåsespray.

Det som er trist er jo at firmaer jeg tidligere handlet mye hos også blir "ræl" for meg når de velger influencerne for å reklamere : Ellos, Kremmerhuset Kari Traa  (sistnevnte har vel sluttet med det tror jeg) 

Jeg håper du har rett i at kvalitetsvarer i mindre grad bruker influencere i reklame fremover. Jeg får såppass negative assosiasjoner at de mister meg som kunde. De kan da virkelig ikke ha fulgt med i timen vedr influencere i markedsføring er en av tankene jeg gjør meg.  Og det er nok mange med meg. 

Endret av Isild
Skrivefeil som vanlig..
  • Liker 21
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Mye drittslenging å lese her. Jeg har inntrykk av at hun har vokst som person og tror forholdet hun er i nå, er en årsak til der, f eks det med at hun leser bøker og gir boktips. Ikke mange andre bloggere som kan skilte med det. 

Skrevet
På 25.7.2019 den 11.17, Birdo skrev:

Refererer snap nå, hvor hun proklamerer at hun alltid vasker håret hos frisøren.. Er vel ikke så lenge siden hun reklamere for noe sjampo og balsam som var sååå fantastisk, og som hun alltid brukte? 

Vasker hun alltid håret hos frisøren? Det er et soleklart tegn på at man har altfor mye penger! 😳

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Hubbie skrev:

Vasker hun alltid håret hos frisøren? Det er et soleklart tegn på at man har altfor mye penger! 😳

Skulle til å skrive akkurat det samme. :hoho: Det er faen meg helt vanvittig.

• Liker 7
Skrevet
58 minutter siden, Hubbie skrev:

Det koster en 50-lapp... kjenner mange som gjør det! 

Skrevet
Akkurat nå, Summ skrev:

50kr for å gå til frisør? Det pleier jo å være flere hundre, om ikke tusen😱

• Liker 10
Gjest Gul_gul
Skrevet

Nå snakker hun om å redusere rumpen...

"Når jeg ser bilder som dette forstår jeg forresten de av dere som sier rumpa mi er en “bleierumpe”. Vanligvis synes jeg den er fin, men jeg begynner helt ærlig å bli ganske lei å leke med tanken på å fjerne den. Det virker skummelt også, fordi hvem aner hvordan den kommer til å trekke seg tilbake (om den i det hele tatt gjør det), men jeg begynner å bli voksen og jeg synes ikke den kler meg så godt lengre, rent estetisk."

Sitat fra Sophie Elise: Et perfekt døgn og noe litt sjokkerende, 27.07.2019 kl. 22:04 (lenke til blogg).  Skjermdump 

Skrevet
1 time siden, Gul_gul skrev:

"Når jeg ser bilder som dette forstår jeg forresten de av dere som sier rumpa mi er en “bleierumpe”. Vanligvis synes jeg den er fin, men jeg begynner helt ærlig å bli ganske lei å leke med tanken på å fjerne den. Det virker skummelt også, fordi hvem aner hvordan den kommer til å trekke seg tilbake (om den i det hele tatt gjør det), men jeg begynner å bli voksen og jeg synes ikke den kler meg så godt lengre, rent estetisk."

Sitat fra Sophie Elise: Et perfekt døgn og noe litt sjokkerende, 27.07.2019 kl. 22:04 (lenke til blogg).  Skjermdump 

Er vel fordi det ikke er på moten å se ut som kardashian lengre kanskje? 🤔

• Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Hvilken frisør tar en femtilapp?

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Eller fordi det bare er BS som hun tror kan tiltrekke lesere til den allerede døende bloggen hennes.

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, Missy1 skrev:

Garantert. Har ikke Kim redusert sin litt?

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Gul_gul skrev:

Synes ikke den er like fin lenger? Den må hun laaaangt ned på IG-feeden med.

• Liker 24
Skrevet
10 hours ago, Gul_gul said:

Høres litt ut som et plagg som man bare kan bytte ut når moten skifter. 

Nei, men da blir du vel ikke å ha fin rumpe da!

Helt sykt at det skal være så lett og bare skulle legge seg under kniven etter hva som er "estetisk fint" idag.

• Liker 25
Skrevet

Lurer på hvordan rumpa blir seende ut etter implantatene blir fjernet? 🤔 Blir rumpa veldig slapp da eller trekker fettet seg tilbake? Ikke lett å vite.

• Liker 9
Skrevet
24 minutter siden, MoKath skrev:

Høres litt ut som et plagg som man bare kan bytte ut når moten skifter. 

Nei, men da blir du vel ikke å ha fin rumpe da!

Helt sykt at det skal være så lett og bare skulle legge seg under kniven etter hva som er "estetisk fint" idag.

Tenkte på akkurat det samme som deg. Og den er da like "estetisk fin" som den alltid har vært.. Er bare trendene som endrer seg. Det er sykt å bare kunne "fikse litt her og der" som om det bare var klær, når det handler om store operasjoner og endringer på kroppen. 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...