Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 20. februar 2019 #11061 Skrevet 20. februar 2019 8 minutter siden, Pust skrev: Jeg tenker at behovet for å påberope seg all verdens diagnoser, sier sitt. Jeg er glad hun får hjelp av psykolog ❤️
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2019 #11062 Skrevet 20. februar 2019 Just now, Kjærlighetsbarn98 said: Ja. Hun sa i serien at hun har sosial angst. Jeg ønsker ikke å betvile henne. Mange skjuler det de sliter med, men, ville en person med sosial angst laget en egen serie om seg selv? Som sagt, jeg ønsker ikke å betvile hennes følelser. Ønsker henne alt godt, jeg bare lurer på akkurat dette. Mener ikke å være slem eller noe sånt. Har ikke fulgt med på Sophie Elise, men har vansker for å tro at en med sosial angst ville sagt "Queen bitch" om Jonas Gahr Støre ikke kom bort til henne når hun roper hei til Støre som står utenfor Stortinget.
Pust Skrevet 20. februar 2019 #11063 Skrevet 20. februar 2019 43 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg er glad hun får hjelp av psykolog ❤️ Så får vi håpe, for hennes del, at hun ikke mener seg smartere enn denne psykologen(psykiateren?) også. 8
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 20. februar 2019 #11064 Skrevet 20. februar 2019 6 minutter siden, Pust skrev: Så får vi håpe, for hennes del, at hun ikke mener seg smartere enn denne psykologen(psykiateren?) også. Psykologer har faglig tyngde, men det er ingen som kjenner pasient bedre enn pasient selv.
Ostepooopp Skrevet 21. februar 2019 #11065 Skrevet 21. februar 2019 SE har en søster, stemmer ikke det (minns at jeg så noe sånt i Bloggerne)? Har denne søsteren en kjæreste? For nå må jo fetisha hooke opp med kjæresten til søsteren. SE er jo tross alt tro kopi av Kylie Jenner og alt som foregår hos Kylie, hender etterhvert hos SE 😂 7
Pust Skrevet 21. februar 2019 #11066 Skrevet 21. februar 2019 13 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Psykologer har faglig tyngde, men det er ingen som kjenner pasient bedre enn pasient selv. Vi føler oss alle unike, men dessverre / heldigvis er vi ikke det. Det er mange som kommer til psykologen og blir sur fordi det kreves både egeninnsats og innrømmelser for å bli bedre. Mange innrømmelser er kjipe og da er enkleste vei ut å tenke at psykologen er teit som ikke forstår hvor spesiell jeg er ... At personkjemien ikke stemmer mellom klient og psykolog er en helt annen problemstilling. 9
Gjest Carina Maria Skrevet 21. februar 2019 #11067 Skrevet 21. februar 2019 17 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg er glad hun får hjelp av psykolog ❤️ Hun har blitt mobbet i barndommen og ungdommen og vert ute stengt og det er ikke akseptabelt samme hvem det gjelder og så usikker som hun er trenger hun hjelp fra psykolog for en som er sikker på seg selv ville aldri begynt og fikse så mye på kroppen sin som det hun har gjort og det sier meg mye.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 21. februar 2019 #11068 Skrevet 21. februar 2019 4 timer siden, Carina Maria skrev: Hun har blitt mobbet i barndommen og ungdommen og vert ute stengt og det er ikke akseptabelt samme hvem det gjelder og så usikker som hun er trenger hun hjelp fra psykolog for en som er sikker på seg selv ville aldri begynt og fikse så mye på kroppen sin som det hun har gjort og det sier meg mye. Ja, hvis hun ble mobbet for utseendet sitt så har nok det en klar årsakssammenheng med alle operasjonene. Trist
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. februar 2019 #11069 Skrevet 23. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
J.. Skrevet 24. februar 2019 #11070 Skrevet 24. februar 2019 Siste innlegg er jo brudd på alkoholloven.. Meldt. 8
Sool Skrevet 24. februar 2019 #11071 Skrevet 24. februar 2019 Episoden hvor vi ser rumpa hennes etter Joakim slo henne på rompa 🙊 - Uff den rompa er virkelig mislykket. Den ser jo ikke ut. Syns synd på henne. 19
Justlooking Skrevet 24. februar 2019 #11072 Skrevet 24. februar 2019 7 minutter siden, Sool skrev: Episoden hvor vi ser rumpa hennes etter Joakim slo henne på rompa 🙊 - Uff den rompa er virkelig mislykket. Den ser jo ikke ut. Syns synd på henne. Jeg synes ikke synd på henne. Hun har frivillig gjort dette og sier hun er veldig fornøyd. Da er det opp til henne, selv om jeg stusser på hun noen ganger sier det er fett og noen ganger implantater. 12
Gjest nicecar Skrevet 24. februar 2019 #11073 Skrevet 24. februar 2019 18 minutter siden, Sool skrev: Episoden hvor vi ser rumpa hennes etter Joakim slo henne på rompa 🙊 - Uff den rompa er virkelig mislykket. Den ser jo ikke ut. Syns synd på henne. Jeg synes det ser så sykt vondt ut å gå rundt med implantater i rumpa.
Pust Skrevet 24. februar 2019 #11074 Skrevet 24. februar 2019 (endret) Jeg leste en artikkel i dag hvor det var intervju med flere som arbeider ved den klinikken i Istanbul. De sa at reversering av buttlift ved hjelp av fett ikke var mulig. Kanskje derfor noen velger implantater. Endret 24. februar 2019 av Pust 1
Sool Skrevet 24. februar 2019 #11075 Skrevet 24. februar 2019 3 timer siden, nicecar skrev: Jeg synes det ser så sykt vondt ut å gå rundt med implantater i rumpa. Er kanskje greit å gjøre litt Research før man velger klinikk for hun har virkelig hvert uheldig. 6
Viking-girl Skrevet 24. februar 2019 #11076 Skrevet 24. februar 2019 På God kveld Norge der hun snakker med Dorthe om fjerning av silikon, påstår hun at det kun er fett i rumpa. Så sier hun i sitt eget program at Joakim slo henne «rett på implantatet» og man kan tydelig se omrisset av implantatene hun har fått satt inn i stumpen. Oh the irony! 36
Gromsa Skrevet 24. februar 2019 #11077 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Sool skrev: Er kanskje greit å gjøre litt Research før man velger klinikk for hun har virkelig hvert uheldig. Ja sier meg enig. Ser jo rart ut på den lille kroppen hennes. 5
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2019 #11078 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Gromsa skrev: Ja sier meg enig. Ser jo rart ut på den lille kroppen hennes. Ja diger rumpe og tynne lår harmonerer bare ikke, samme gjelder hele kardasjanklanen. Alle har veldig merkelige underkropper! 14
hulillerunde Skrevet 24. februar 2019 #11079 Skrevet 24. februar 2019 Er på tide at man slutter å fokusere på hva som er "galt" med den kroppen man er født i, og at den ikke trenges å fikses på (selvfølgelig med mindre man har helseutfordringer som medfører at det er nødvendig). SE som har en smal figur i utgangspunktet ser jo bare teit ut med den rumpa. Det blir litt som når en slange har svelget noe som er stort og rundt 10
Xstrella Skrevet 24. februar 2019 #11080 Skrevet 24. februar 2019 Trist at vi ikke bare kan være slik vi er. Nå opereres det over hele verden. Menn vil bli kvinner, kvinner vil bli menn. Thaier, kinesere og japanesere vil bli vestlige og opererer hele ansiktet ect. Dette er bare trist. Hvorfor vil alle være like? For en kjedelig verden. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå